Jump to content
IGNORED

Stel je zelf voor in deze topic


***

Recommended Posts

Ik ben Cali, ik kom vanaf mijn 10'e verjaardag in LOS, ik ben nu 18.

Heb familie in Pattaya en Bangkok, ik studeer op een Nederlandse hogeschool.

Over 3 jaar wil ik naar Thailand verhuizen, in de tussentijd zal ik tijdens mijn vakanties ook in LOS te vinden zijn.

Ik heb een Thaise vriendin, respect voor vrouwen en een drank-blow-probleem.

 

groet

Link to comment
Share on other sites

Welkom op het forum Vinie & Calibl!

 

Januari zit ik in LOS en mag dan ook lange tijd blijven :Grin_Jump1:

Link to comment
Share on other sites

hallo ik ben travelhero

kom al sinds mijn 16de in thailand ik heb geen drankprobleem, drink alleen meer dan strikt noodzakelijk

Link to comment
Share on other sites

LOS -> land of Smile -> Het land waar men altijd glimlacht -> Thailand

 

Ik had een half jaar geleden ook geen idee hoor, ik heb in de tussentijd meer gedaan dan alleen plaatjes van lekkere aziatische meiden gekeken; ik heb ook veel gelezen over de cultuur(verschillen) die er overduidelijk zijn.Woorden als mai pen rai, sanuk, sabai, lose face, westelijke judeo-christelijke opvattingen tov het boedhistische denken, het niet boos worden en de eeuwige glimlach..Ik ben nooit in Thailand geweest maar ik hoop door mij voor te bereiden het wat makkelijker te maken voor mezelf als ik daar ben.Thailand is niet enkel een ander land, het is een andere cultuur.Dat is wat ik iig begrepen heb :)

 

Ik bereid me voor omdat ik er alles uit wil halen wat er inzit...om zo wellicht vaker naar Thailand te reizen.

 

Ik heb geen idee hoe anderen het aanpakken, wellicht minder voorbereid (en dat kan ook prima gaan).Het ligt ook een beetje aan jezelf.Ik vertrek alleen, ben alleen al eens door de US, Canada en Europa getrokken maar dit is toch ff anders.

 

Ik kom eigenlijk niet veel in het NL-gedeelte van dit forum omdat er niet zoveel geschreven word, dit zijn 2 goede websites:

 

http://www.mypattaya.com/nl/

 

http://www.pattayanewbie.com/

 

Succes! :Grin3:

Link to comment
Share on other sites

hallo ik ben travelhero

kom al sinds mijn 16de in thailand ik heb geen drankprobleem, drink alleen meer dan strikt noodzakelijk

 

:) en welkom.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hallo ik ben Hans, ik kom al een paar jaar in Pattaya en ben er helemaal aan verslingerd geraakt, komend september hoop ik weer te gaan. Mijn broertje is getrouwd met een Thaise, een plaatje, tot nu toe gaat alles heel goed tussen die twee. Ik heb geen plannen in die richting maar wel een vriedinnetje in Pattaya.

Mij zul je af en toe op deze site zien, want ik ben bezoeker van veel meer fora, dus tot kijk.

Greetz Hans.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hello, ik ben Roland en een Vlaming.

Mijn vrouw en ik runnen The Cherokee Restaurant in Bangsaray, er wonen hier in de omgeving vrij veel nederlanders en belgen en we (tenminste ik) zijn blij dat we bijna dagelijks nederlandstalige klanten hebben.

Link to comment
Share on other sites

Hallo, ik ben Frank uit Nederland en ik kom al een aantal jaren in Pattaya.

Volgende week ben ik er weer voor een maand. :)

Link to comment
Share on other sites

Mijn naam is Joran (nee niet die Joran).

Ik kom uit Rotterdam, 21 jaartjes jong.

Ben nu bijna een week in Pattaya, en ik kan nog steeds niet geloven wat er hier allemaal gebeurd. Ik ben van plan om minstens twee keer per jaar twee weken naar Pattaya op vakantie te gaan. Sparen voor deze vakanties is mijn nieuwe levensdoel.

Gogo barren zijn mijn ding, alleen heb ik er helaas pas 1 echt hele goede gevonden. Namelijk Silverstar in Soi 7. De rest is of te commercieel of de Bargirls zijn geen happy ladies.

Rond een uur of drie 's nachts ga ik altijd naar discotheek Insomnia in Walking Street, goede muziek en leuke vrouwen.

Het is zo ongelovelijk makkelijk om 1, 2, 3 of meer vrouwen op te pikken in Insomnia, wat ik dus ook doe.

Thais eten is ook ongelovelijk lekker, ik heb zelfs al insecten en larven gegeten!

I fucking love Pattaya!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ik ben Paulus uit Nederland, geboren onder de rook van Amsterdam maar meestal te vinden in Pattaya en omgeving.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hey, ik ben sam.

Ik kom van Balen, Belgie, en ben ondertussen 22 jaar.

Ik moet nog vertrekken op m'n eerste trip naar pattaya, augustus dit jaar, maar ik zie er al enorm naar uit.

Hopelijk loop ik daar nog wat belgen of nederlanders tegen het lijf,want ik ga op m'n eentje, maar drink af en toe wel eens graag een pint met iemand...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Welkom Sam :)

 

EDIT: en Hans, Roland, Frank, Joran, Paulus natuurlijk ook..

 

:rolleyes:

Edited by siamsmile33
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Okay ,ik ook maar ff dan: ik ben Rob,woonplaats Amsterdam, al aardig op leeftijd (57),ik zou deze zomer voor het eerst sinds 30 jaar weer naar Thailand gaan maar door omstandighedn ben ik wederom blijven steken in Indonesie>> nu net weer terug in Nederland. Volgend jaar ga ik zeker! de planning is een paar dagen Bangkok en ongeveer 3 weken Pattaya in juni/juli. Vanaf heden struin ik de diverse forums af naar de benodigde info, Alle info,over alles,is welkom bij mij

 

 

 

..

Edited by senior
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hey, ben nieuw hier. ik ben ben Belg, 21 jaar en 3x in Pattaya geweest en ga voor de 4x in december ( en mss in september ook nog eens want 5 maanden zonder Pattaya is t e lang :Bravo1: ). Great forum :D

 

Ik dacht dat iik er al jong bij was,maar gij zijt me nog een stapke voor;ik ga wel al voor de achtste keer naar Thailand(Pattaya 3de keer)(heb het geluk gehad vroeg te kunnen beginnen)

groetjes Jan

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik zal me ook maar eens voorstellen dan.

 

Ik ben Rob , 19 jaar en woon in Rotterdam.

 

Afgelopen zomer voor het eerst in Pattaya geweest. En ja, ook ik ben aangestoken.

 

Het plan is om begin Januari voor de tweede keer te gaan. Heb er al ongelofelijk zin in :Good_Post:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Andy, 26jaar woonachtig te mechelen

 

juist terug van eerste trip pattaya, vertrek terug voor de 2de keer 2dagen na men 1ste keer!

whats not to love...

Edited by Nevermind
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

IK ben madmax en ik ben 3x in Thailand jomtien geweest, aankomende april ga ik weer.

Vorig jaar ook 2 dagen in bangkok geweest en dat ga ik nu weer doen.

Daarna 10 dagen jomtien en dan nog weer 3 dagen in bangkok.

Heb er zin in

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hallo, mijn naam is Michel 42 jaar..

 

En druk aan het lezen op forums om me goed voor te bereiden op mijn 2 weken in Pattaya in Mei.

hotel nog vrij moeilijk zoveel keus is er.. Maar forum is goede hulp.

 

Wordt of de LK Renaisance of de nieuwbouw bij Acera Lodge.

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?.

Link to comment
Share on other sites

Jeroen ,

 

woon sinds augustus 2009 in Pattaya en het bevalt me nog steeds uitstekend .

Elke dag is er wel iets te beleven , en uitgekeken op de dames raak je hier niet gauw .

Link to comment
Share on other sites

Hallo allemaal, ik ben the real napster (mn echte naam hou ik even achter), ben 34 jaar en heb het plan eind dit jaar voor het eerst naar pats te gaan, kan niet wachten ;)

Link to comment
Share on other sites

Heb me helemaal vergeten voor te stellen in een diep verleden.

 

Ben TMTI, student, 27 jaar, heb vorig jaar een half jaar een onderzoek uitgevoerd in de regio Pattaya/Jomtien (woonachtig Jomtien), heb een korte tussenstop Nederland gemaakt van september tot januari, en ben sinds begin februari weer terug in de regio Pattaya/Jomtien alwaar ik waarschijnlijk tot of juni of augustus verblijf voor een nieuwe opdracht.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.