Jump to content
IGNORED

Stel je zelf voor in deze topic


***

Recommended Posts

@TMTI -> Wel heel handig zo dichtbij.

 

Maar lijkt me toch ook dat je het op een gegeven moment wel allemaal gezien hebt.

Link to comment
Share on other sites

Uhm hoe bedoel je met lekker dichtbij?

 

Achja gezien...wat me het meeste tegenzit is dat ik hier op een kamertje zit te werken aan mn scriptie, terwijl het strand maar 200 meter bij me vandaan is en iedereen daar zit. Maar ach, mijn tijd hier voelt niet echt als vakantie aan, hoewel ik de weekenden en avonden wel vrij heb.

Verder ben ik als student niet zo kapitaalkrachtig als de rest van de mensen hier, maar alles beter dan nu in Nederland mijn werk te moeten doen.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

@TMTI -> Wel heel handig zo dichtbij.

 

Maar lijkt me toch ook dat je het op een gegeven moment wel allemaal gezien hebt.

 

Ja gelukkig dat je in Nederland niet uitgekeken raakt ...... op al die sneeuw , regen , files , Balkenende , chagrijnige koppen , enz .

 

Of 30/35 graden , strand , op elke straathoek lekker eten voor een paar kwartjes , mooie meiden , leuke barretjes .....

mmwwwaahhh , ik weet wel waar ik liever naar kijk . :P

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Hoi, Ik kom uit NL (Utrecht) en ga aankomende zomer voor het eerst naar Pattaya. Ik ben 31 jaar oud.

Als het bevalt (Wat ik wel verwacht) wil ik in de toekomst misschien wel emigreren naar thailand.

Edited by mocaNL
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

hallo ik ben henkjan,kom uit amsterdam woon in yasothon 8 jaar reeds en ben regelmatig in pattaya. :GoldenSmile1:

ik ben gek op een echte borrel maar nooit dronken(anders kan ik geen sex meer hebben)en dat wordt toch al moeilijker want ik ben 71 jaar jong. :Cross_Fingers:

Link to comment
Share on other sites

Hallo ik kom uit Brabant zijn er nog Hollanders die de komende tijd naar pattaya gaan of er al zijn?

Ik vertrek morgen voor 17 dagen.

 

sjekie

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hey Hey,

 

Erg leuk te zien dat er ook een nederlandstalig forum is... of is het een vlaams forum? :)

 

Me even voorstellen... vlaming/belg in hart en nieren maar voor het werk heb ik in thailand gezeten, frankrijk en singapore. Heb een stekje in pattaya waar ik ooit hoop voor langere tijd te kunnen verblijven. Maar voorlopig is het werk even het belangrijkste (tot de nodige fondsen opgebouwd zijn :GoldenSmile1:)

 

Je kunt bij mij terecht als je vragen hebt over de thaise taal (spreek/lees het vloeiend), culturele aspecten van Thailand and the 'scene' in bangkok (waar ik vroeger woonde)

 

Het beste!

 

/M

Link to comment
Share on other sites

Hey Hey,

 

Erg leuk te zien dat er ook een nederlandstalig forum is... of is het een vlaams forum? :)

 

Me even voorstellen... vlaming/belg in hart en nieren maar voor het werk heb ik in thailand gezeten, frankrijk en singapore. Heb een stekje in pattaya waar ik ooit hoop voor langere tijd te kunnen verblijven. Maar voorlopig is het werk even het belangrijkste (tot de nodige fondsen opgebouwd zijn :GoldenSmile1:)

 

Je kunt bij mij terecht als je vragen hebt over de thaise taal (spreek/lees het vloeiend), culturele aspecten van Thailand and the 'scene' in bangkok (waar ik vroeger woonde)

 

Het beste!

 

/M

 

Joined Maart 2007 en je komt er nu pas achter dat er ook een Nederlands-/vlaams talige afdeling is , lol ? :GoldenSmile1:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Joined Maart 2007 en je komt er nu pas achter dat er ook een Nederlands-/vlaams talige afdeling is , lol ? :GoldenSmile1:

 

idd :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hallo,

 

Ik ben Tim ben 22jaar, woon in Nederland..

Ga deze zomer voor het eerst naar Thailand.. heb er veel over gehoord van andere mensen en ben benieuwd,

Ik vlieg met egypt air.. was de goedkoopste haha, bij het reisbureau zeiden ze dat het een goede maatschappij is dus neem ik maar van ze aan dat dat klopt.. (Iemand toevallig ervaringen mee?)

 

Ik ga 21dagen op vakantie, en ga puur voor het feesten ;):)

Ik land op bangkok en ben van plan paar dagen in bangkok te blijven, maar van horen zeggen en weten wat ik wil..

Denk ik toch dat ik in Pattaya moet zijn ;)

 

Leuke site dit trouwens is veel op te vinden!

Link to comment
Share on other sites

hallo john ik ben sjef uit brabant 28 jaar oud

en ik ga in maart voor het eerst naar thailand

ik heb t seabreeze in jomtien geboekt voor 17 dagen

iemand hiermee bekend??

als iemand nog goeie tips voor me heeft hoor ik t graag

alvast bedankt

de groeten uit brabant kut

Link to comment
Share on other sites

hallo john ik ben sjef uit brabant 28 jaar oud

en ik ga in maart voor het eerst naar thailand

ik heb t seabreeze in jomtien geboekt voor 17 dagen

iemand hiermee bekend??

als iemand nog goeie tips voor me heeft hoor ik t graag

alvast bedankt

de groeten uit brabant kut

 

Er is niet veel te doen in Jomtien. Het is een stuk rustiger met minder meisjes. Het hangt ervan af wat je zoekt.

 

Good luck!

Link to comment
Share on other sites

hallo john ik ben sjef uit brabant 28 jaar oud

en ik ga in maart voor het eerst naar thailand

ik heb t seabreeze in jomtien geboekt voor 17 dagen

iemand hiermee bekend??

als iemand nog goeie tips voor me heeft hoor ik t graag

alvast bedankt

de groeten uit brabant kut

 

Jomtien is een soort buurt/disctrict net buiten het centrum van pattaya. Hoewel Jomtien ook bars heeft moet je voor de grotere bars, gogo's, discotheken en andere uitgaansgelegenheden toch echt naar het centrum. Op zich hoeft dit geen probleem te zijn als je je weg kan vinden met de baht bussen. Anders eerst eens een motorbike taxi nemen om in het centrum te komen en vraag aan je barfine of zij met jou die reis met de baht bussen terug kan nemen/uitleggen ;) Veel plezier hoor! Groeten uit Pattaya (met heel veel) kut

Edited by TheLostShark
Link to comment
Share on other sites

seabreeze hotel is volgens mij vrij ver weg op jomtien beach road als ik het me juist kan herinneren, kan beter richting soi 5 gaan als je echt in Jomtien wilt blijven,als je bij de actie wilt zijn zou ik eerder voor iets op second road of Soi Baukhao gaan, alvast veel plezier :P

Link to comment
Share on other sites

seabreeze hotel is volgens mij vrij ver weg op jomtien beach road als ik het me juist kan herinneren, kan beter richting soi 5 gaan als je echt in Jomtien wilt blijven,als je bij de actie wilt zijn zou ik eerder voor iets op second road of Soi Baukhao gaan, alvast veel plezier :P

 

Een hotel in Soi Baukhao, Second Road of Soi Lenkee zou een goede keuze zijn inderdaad. Ik ben alleen bang dat het niet makkelijk is te annuleren, zeker als er al betaald is.

Link to comment
Share on other sites

Een hotel in Soi Baukhao, Second Road of Soi Lenkee zou een goede keuze zijn inderdaad. Ik ben alleen bang dat het niet makkelijk is te annuleren, zeker als er al betaald is.

 

Ik ga akkoord. zodra ze je geld hebt, is het heel moeilijk om ze te krijgen om het terug te geven.

 

Good luck!

Edited by ExpatDave
Link to comment
Share on other sites

Seabreeze valt best mee qua afstand.

 

Ik woonde eerder in Jomtien Beach Condominium, en dat is zelfs nog iets verder op de beachroad. Vandaaruit ging ik ook steeds met de baht-bus naar Pattaya heen en terug. Sterker nog, ik had vrienden die achter Soi Welcome woonden, die gingen ook steeds heen en terug met de baht bus.

 

Het kan alleen in de avond, als je pas uitgaat na 12 uur, lastig zijn om een baht bus naar Pattaya te nemen, aangezien ze vaak weinig klanten weten op te pikken, en daarom een hogere prijs willen vragen. Maar goed, als je 17 dagen op vakantie komt, zou ik niet op zulke uitgaven gaan letten.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hoi lui,

 

Ik ben Louis 35 jaar en kom uit het mooie zeeland.

reeds 2x thailand geweest en ga in juni weer lekker

 

 

Greetz

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zal me eigen ook nog ff voorstellen ben nog nooit op dit sub-forum geweest:p

 

Ik ben Nick 22 jaar uit Amsterdam.

Ben eind januari voor het eerst in Thailand(Pattaya) geweest met me beste vriend, nou gelijk verkocht.

Nu weer een jaar wachten duurt te lang :Cry3:

Edited by amsterdam

<EMBED SRC="http://games.webgamedesign.com/free/counter2.swf?title=Pattaya%20here%20i%20come&count=down&time=1327467600000&bgc=0xcc3333&bgb=1&bgd=0&bc=0xcccccc&bb=3&bd=0&tc=0xcccccc&tb=1&td=1&uc=0x99ccff&ub=1&ud=2&nc=0x333333&nb=1&nd=0" TYPE="application/x-shockwave-flash" NAME="Free Counter" ALIGN=MIDDLE WIDTH=500 HEIGHT=100 quality="high" bgcolor="#ffffff" allowScriptAccess="sameDomain" allowFullScreen="false" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">

Link to comment
Share on other sites

:Noob2::Noob2: Hoi, mijn naam is Peter uit Belgie 41 zomers oud en woon bijna 3 jaar in Pattaya... Valt reuze mee, maar na een tijdje wordt je toch wat kalmer hee... Voor mij de eerste keer op een forum. Doe ik het goed
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sawadee Krab!

 

Hoi, ben Mark uit Nederland (Rotterdam werkzaam geweest)

Hoop binnenkort naar Pat te verhuizen!

Haal hier al enorm veel info vandaan.

Wie er nog tips heeft, mag gerust deze geven, waarvoor vast dank

 

Tot ziens daar en alvast :001_Thank_You5:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

hey,ik ben shadowmaster,33j en wil dit jaar in julie naar pattaya gaan.Het zal mijn eerste trip naar pattaya zijn ,mijn eerste trip ooit solo. :LOL::Bow::Banghead2:

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Solo is de enige goede manier.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.