Jump to content
IGNORED

Stel je zelf voor in deze topic


***

Recommended Posts

Kenneth , 23 jaar.

12 december een pattaya 5 daagse. Iemand zin om samen een biertje te drinken, laat maar weten

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

brian, al aantal keer patt bezocht verblijf meestal in villa oranje

 

in april weer in patt, PM maar als je een biertje wilt doen

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Mark, uit Rotterdam.

Heb een vriend in Patts wonen, maar ga binnenkort zelf werken in Rayong.

Wonen in Ban Phe waarschijnlijk.

Iemand ervaring met. tips over Ban Phe en omgeving

(PS wa er afgelopen okt/bov 2011, ook op Koh Samet)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hey,

 

Ik ben xato, lees hier maar heel wat af

Live the life you love.... Enjoy for Full...

Never Regret Anything you did.

Just do it...

Link to comment
Share on other sites

Mark, uit Rotterdam.

Heb een vriend in Patts wonen, maar ga binnenkort zelf werken in Rayong.

Wonen in Ban Phe waarschijnlijk.

Iemand ervaring met. tips over Ban Phe en omgeving

(PS wa er afgelopen okt/bov 2011, ook op Koh Samet)

 

Een beetje laat, maar heb je hier al gekeken ?

 

http://www.ban-phe.com/

Edited by iammike
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal,

de eerste drie weken van Oktober ga ik in Pattaya verblijven.

Als iemand zin heeft een keer op stap te gaan of een drankje te gaan doen?

Groet,

Youngster <30 jaar

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Zo , ben een lange tijd lid maar ben nog nooit tot hier onder in de nederlandse gedeelte gekomen , leuk......

Voor de gene die iets van mij wil weten kijk maar naar mijn profiel daar staat alles in geschreven....

 

Ps. Weet iemand misschien wie de moderator is hier in deze hoek ???

Ik mis een paar topic`s folder !!!

 

Greetz , Trend_Setter

https://www.youtube.com/user/MrStealth009  ===> My Privit Youtube Vacation Channel , Enjoy !!!


my-asian-playboy-lifestyle-2011-trip-report/

my-fetish-ladyboy-lifestyle-2011-trip-report/

===================================================================================================

my-fetish-ladyboy-lifestyle-2012-the-phillippines/

phillipino-ladyboy-rubi-exclusive-photoshoot/

my-playboy-nightlife-guide-to-meet-phillippines-freelancers/

ladyboy-lover-on-tour-2012-phillippines-hotels/

asia-tourist-information-the-phillippines/



I Am A Certified Fillipino Ladyboy Lover & I Love Elegant And Gothic Cosplay Angels ( Home Of The Braves )

I`ll Stop Thinking With My Dick , When You Stop Fucking With My Mind.

Real Players Motto Is: Find `em , Fuck `em and Forget `em

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hallo,

ik ben pol de crossmol en vertek op 18/1/2013 voor de eerste keer naar thailand.

Ben daar voor drie weken en zoek eventueel iemand die mij wegwijs kan maken en daar ook is in de zelfde periode.

Been there, did that, loved it.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Tijd voor een bump,

 

Harry, op dit moment in Roemenie voor mijn business, en omdat het best goed gaat op mijn weg naar Thailand soon!

Ben al een tijdje niet meer in Nederland geweest, mis het ook niet.

 

Groeten

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Februari/Maart 2014 weer naar Thailand..nog 5 maanden :BJ4:  en dan weg uit dit kloteland ;) langere tijd 'n condo huren en los gaan..sex sex sex... :laugh:  

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Hey,

 

Dit is m'n eerste post op 't forum.

Ik ben 38 jaar en heb Thailand 1 maal eerder bezocht (2009).Ik heb plannen om komende maand (+/- half oktober?) naar Thailand te vertrekken. Doel: Bangkok en Pattaya. Voor mij word 't mijn eerste bezoek aan Pattaya :wink:

 

Ik heb 4-8 weken de tijd. Vind het wel een nadeel dat 't nu 't regenseizoen is maar heb geen in om te wachten.

 

In de p4p-scene heb ik enkel ervaring in Bangkok (KSR, Sukhumvit Road/Nana/Soi Cowboi). Ik reis alleen en met "budget", ik kan geen 10 day millionaire uithangen. Als het bevalt zou ik februari 2015 weer kunnen gaan.

 

Zou 't leuk vinden wat mensen te ontmoeten om gewoon eens te ouwehoeren over Thailand, ik reis alleen dus tips zijn welkom. M'n interesses: (thaise) vrouwen..., reizen, voetbal.

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hier een nieuweling uit België, beetje aan het uitpluizen hoe ik er geraak en op zoek naar gelijkgestemde zielen, geen ervaring maar serieuze plannen aan het maken.

Link to comment
Share on other sites

Hier een nieuweling uit België, beetje aan het uitpluizen hoe ik er geraak en op zoek naar gelijkgestemde zielen, geen ervaring maar serieuze plannen aan het maken.

Welkom, er geraken is simpel, thai airways vliegt direct op Bangkok vanaf Zaventem

Taxi boeken voor pick-up in Bangkok. ;-)

En Bangkok flight service boeken voor VIP ontvangst in Bangkok goedkoop +\- 20€

Zeer gemakkelijk zeker voor een eerste keer.

Maar wees gewaarschuwd het blijft niet bij een bezoek (ik ga in feb voor de 5e keer in 1,5 jaar )

Gewoon doen.

Soi 6 professional butterfly

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

hey k ben rasta, 31 jaar. uit Amterdam. Gek op aziatische vrouwtjes. Ben beetje aan t kijken om een weekje naar pattaya te gaan. Zoek nog een wingman.. Word me 1e reis! ben benieuwd

 

kan in pricipe direct vliegen. 

Edited by rasta_d
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Hey,

Ik: falling_down, 41 jaar, Eindhoven. Meesten gokken me een jaar of 10 jonger dan ik ben.

Hobby's: voetbal, vrouwen, luieren, muziek, sex.

Werk: tuurlijk :)

Iemand zin om een x af te spreken in Nederland of Thailand?  Ik ben van plan ergens in april last-minute richting Bangkok te vliegen. Ben 2 keer eerder (solo) in Thailand geweest: Bangkok, Koh Samui enn Pattaya (2009 & 2014). Wellicht leuk om een x met z'n tweeën op pad te gaan op zoek naar wat lekkere Thaise meiden of toeristenmeissies?

Stuur me een PM.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik vergiste me een maand, ik schreef bovenstaande post op 27 maart 2017 en ben van plan ergens deze zomer te vertrekken maar niet in april maar pas na 1 mei dit jaar!!

Doel reis: achter de (meerendeel Thaise)-vrouwen aan uiteraard, relaxen, zwembad, lekker eten en drinken.
Motto: niets moet, (bijna?) alles mag, samen dingen ondernemen maar er ook alleen op uit kunnen.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

ik ben 29j uit belgie, al een paar keer naar pattaya geweest, en in mei nog eens 2 weken. het varken gaan uithangen  :)

 

deze keer neem ik een goede camera en camcorder mee, en ga ik proberen mooi beelden te maken van al het vrouwelijk schoon.

gelijkgestemden mogen me altijd iets laten weten

 

grts

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Hey, ik ben 25 jaar en ik ben pas geleden voor het eerst twee weken naar Pattaya gegaan. Ik vond het zo geweldig dat ik nog een keer ga van 23 december t/m 6 januari. Het zou leuk zijn om hier iemand te vinden om elkaar daar eens te ontmoeten, iets te drinken in de bars, naar een gogo te gaan etc. Leeftijd enzo maakt niets uit. Ik ben gemakkelijk om mee om te gaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Hi mensen, ik heb besloten om post-covid mezelf te trakteren op een reisje naar Pattaya voor een paar maanden om te kijken hoe ik het leven daar vind en te beslissen om daar permanent te gaan wonen. Ik ben klaar om mijn werk af te sluiten en aan het tweede deel van mijn leven te beginnen (46 jaar nu), dus waarom niet Pattaya dacht ik :).

Hoop een paar Nederlanders hier alvast te ontmoeten om wat tips uit te wisselen en een drankje ter plaatsen te doen zodra ik daar ben.

Prettig weekend!

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Ben75 said:

Hi mensen, ik heb besloten om post-covid mezelf te trakteren op een reisje naar Pattaya voor een paar maanden om te kijken hoe ik het leven daar vind en te beslissen om daar permanent te gaan wonen. Ik ben klaar om mijn werk af te sluiten en aan het tweede deel van mijn leven te beginnen (46 jaar nu), dus waarom niet Pattaya dacht ik :).

Hoop een paar Nederlanders hier alvast te ontmoeten om wat tips uit te wisselen en een drankje ter plaatsen te doen zodra ik daar ben.

Prettig weekend!

Hoi Ben, klinkt goed en success ! Wist eigenlijk niet dat er ook een Nederlands gedeelte was in dit forum. Success met je voor bereidingen. Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.

 

Edited by blizz
Link to comment
Share on other sites

In 2011 ging ik voor het eerst naar Pattaya. Toen een login aangemaakt en nu weer na een hele lange tijd in gelogd. Ik ben aan het nadenken of ik wil verhuizen en een nieuw leven wil beginnen. Dus met pensioen en wonen in SE Asia. Ik weet nog niet waar, maar lees veelvuldig op dit forum om ideeën op te doen. Ik ben 46 jaar. 

Edited by blizz
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dag allemaal,

Ik ben in april 2019 voor de eerste keer naar Thailand gegaan. De helft van de tijd in Pattaya doorgebracht en de andere helft op de Phi Phi eilanden.

De bedoeling is om in maart 2022 opnieuw eens naar Pattaya te gaan (en ook de Phi Phi eilanden en Bangkok). Omdat ik vorige keer een bacterie heb opgelopen (ik denk door eten dat te lang in de zon heeft gelegen) heb ik in Pattaya niet veel kunnen bezichtigen en ook geen andere, nog leukere, activiteiten kunnen doen

Hopelijk dat ik daar dus volgend jaar wat verandering in kan brengen

Ik ben momenteel 28 jaar.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik plan een reis van 2a3 maanden in 2022/2023 (let's hope Covid is gone then!") om naar Pattaya te reizen. Zal ook mijn eerste grote reis worden naar een ver land. En ben dus op dit forum om tips, en allerhande informatie te verzamelen. Ik ben 42 jaar. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Dag allen,

Afgelopen November (2023) een maandje in Bangkok en Koh Lanta doorgebracht. Fantastische tijd. Toen al lid geworden van het forum, maar vooral lopen lurken (niet bijdragen, alleen lezen). Nu ik in mijn hoofd mijn volgende reis naar Thailand aan het plannen ben, leek het me mooi om wat actiever op dit forum rond te kijken. Omdat anderen het ook melden: ik ben 42 jaar.

groet,

Daniel

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.