Jump to content
IGNORED

Billige billetter med Thai


Recommended Posts

Fikset selv en billig billett i forrige måned, 4500 osl-bkk t/r 3 uker i sept :Flying:

Det er utroligt, i disse tider, de kan gøre det så billigt.

 

Jeg går ud fra at det er direkte begge veje?

Free today - Pay tomorrow

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The Viking

    19

  • Tomj

    15

  • Lestat

    13

  • Banger

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja man må sige det er gode tilbud der kører nu. En ven har lige købt 2 billetter med thai i nov/dec til 4400 kr pr stk. Det billigeste jeg har fået billetter med thai er 3900 direkte. Men det var igennem supersaver i sverige , da deres krone var meget svækket.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tenkt til å komme ned mellom 31 Des og 1 Januar, men vet ikke hvor lenge jeg klarer å bli der nede så jeg må kjøpe åpen retur. Det blir dyrt tror jeg, får ikke søkt det opp på nettet heller. De billigste bilettene får man vel heller ikke endret?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tidligere prøvd å endre hjemreise dato på en billigbillett uten hell. :(

Prøv å ring Kilroy Travel kanskje.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tidligere prøvd å endre hjemreise dato på en billigbillett uten hell. :(

Prøv å ring Kilroy Travel kanskje.

 

Har fått til leie av leiligheten min nå, så har jeg flaks har jeg et budsjett på 45 000 i feriepenger, lønn i februar, men begge de 2 må jeg trekke 3 000 av til lån etter jeg har fått inn husleien. Så bør ha nok penger til å kunne reise hjem den 29 feb. Om ikke får jeg betale 12 000 for full flex, evt bestille hjemreise etterhvert. KOna til sjefen er der nede nå på one way ticket, får se hva han må betale for å få hun hjem igjen :P

Link to comment
Share on other sites

Tenker på å feire nyttår i Pattaya jeg å, men billettene er en del dyrere like før nyttår i forhold til i begynnelsen av januar.

Men igjen så er det fett å være der nede på den kvelden, feira nyttår der sist.

De penga man sparer ved å dra på nyåret bruker man gjerne på nyttårsaften i Norge så det går vel opp i opp.

 

2 måneder det er bra det. blir nok bare 3-4 uker på meg.

Link to comment
Share on other sites

Tenker på å feire nyttår i Pattaya jeg å, men billettene er en del dyrere like før nyttår i forhold til i begynnelsen av januar.

Men igjen så er det fett å være der nede på den kvelden, feira nyttår der sist.

De penga man sparer ved å dra på nyåret bruker man gjerne på nyttårsaften i Norge så det går vel opp i opp.

 

2 måneder det er bra det. blir nok bare 3-4 uker på meg.

 

Jeg skal ha min siste tur på noen år, så jeg går inn for å bli drittlei.

Bare usikker på hvor lenge penga varer, så kan være greit å ha en mulighet til å endre flyet og komme seg hjem. :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal ha min siste tur på noen år, så jeg går inn for å bli drittlei.

Bare usikker på hvor lenge penga varer, så kan være greit å ha en mulighet til å endre flyet og komme seg hjem. :P

:Cry4:

 

Drittlei, den skulle jeg lige oversætte med google..... :D

Free today - Pay tomorrow

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Thai har vist lavet en ekstra hjemrejse fra Bangkok til kbh.. afrejse fra bkk kl 13.00, fik lige købt til en lille hyggetur 27 Nov til 09 Dec = 4500 kr.. ellers svært at finde til den pris på det tidspunkt af året.

Link to comment
Share on other sites

Thai har vist lavet en ekstra hjemrejse fra Bangkok til kbh.. afrejse fra bkk kl 13.00, fik lige købt til en lille hyggetur 27 Nov til 09 Dec = 4500 kr.. ellers svært at finde til den pris på det tidspunkt af året.

Det er billigt. Jeg gav det samme sidste år med nogenlunde de samme datoer.

 

Jeg vil til enhver tid hellere flyve thai-airways frem for SAS.

Free today - Pay tomorrow

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jeg reiser ofte med Turkish airlines eller Finnair. De har billetter rundt 4500.- utenom høysesonger som julen.

Finnair har veldig kort reisetid generelt selv om man må bytte fly i Helsinki.

 

Den store forskjellen på Thai og Finnair/Turkish er maten ombord og service. Helt klart bedre på Thai.

Link to comment
Share on other sites

Sas har hatt billetter ute til 6700 kr via København i et par dager nå, men nå er prisen steget til 7200 kr... Jeg som hadde tenkt til å bestille på Mandag.

 

Noen her som har erfaring med å søke turistvisum til den thailandske ambassaden i Oslo?

Link to comment
Share on other sites

Jeg reiser ofte med Turkish airlines eller Finnair. De har billetter rundt 4500.- utenom høysesonger som julen.

Finnair har veldig kort reisetid generelt selv om man må bytte fly i Helsinki.

 

Den store forskjellen på Thai og Finnair/Turkish er maten ombord og service. Helt klart bedre på Thai.

 

Jeg har aldrig rejst med Finnair. Er gratis drikkevarer inkluderet?

I øvrigt har de rejser i december til cirka 5.500 DKK, og det er da en ok pris i højsæsonen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig rejst med Finnair. Er gratis drikkevarer inkluderet?

I øvrigt har de rejser i december til cirka 5.500 DKK, og det er da en ok pris i højsæsonen.

 

Hvilken datoer i december til 5500 dkr ?

Link to comment
Share on other sites

Man kan komme afsted direkte begge veje med SAS for under 6000 kr, det er via Momondo.com

For eksempel 6/12 - 23/12.

 

Jeg ville foretrække og flyve direkte, selvom det skulle være med SAS.

Free today - Pay tomorrow

Link to comment
Share on other sites

Sas har hatt billetter ute til 6700 kr via København i et par dager nå, men nå er prisen steget til 7200 kr... Jeg som hadde tenkt til å bestille på Mandag.

 

Noen her som har erfaring med å søke turistvisum til den thailandske ambassaden i Oslo?

Har god erfaring med de. Til og med så kan du betale under bordet for å få fler.

Link to comment
Share on other sites

Sas har hatt billetter ute til 6700 kr via København i et par dager nå, men nå er prisen steget til 7200 kr... Jeg som hadde tenkt til å bestille på Mandag.

 

Noen her som har erfaring med å søke turistvisum til den thailandske ambassaden i Oslo?

Hvilke datoer kigger du efter?

Free today - Pay tomorrow

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig rejst med Finnair. Er gratis drikkevarer inkluderet?

I øvrigt har de rejser i december til cirka 5.500 DKK, og det er da en ok pris i højsæsonen.

Fått gratis alkohol til maten og så mye jeg vil. (selv om det ikke var mye :) )

Og de går rundt ekstra med brettet med drikkevarer hvis de har tid.

Ellers samme fly som Thai med samme tilbud av underholdning.

Fra Oslo til Bangkok på 12-13timer, mens Thai bruker 10:50, og de er rundt 2500.- dyrere.

Så er det opp til hver enkelt å vurdere om det er verd å spare 2500.- for å slippe fly bytte og 2 timer mindre tid.

Link to comment
Share on other sites

Det er billigt. Jeg gav det samme sidste år med nogenlunde de samme datoer.

 

Jeg vil til enhver tid hellere flyve thai-airways frem for SAS.

 

100% enig, SAS er et salskap man fly med af tvang ikke af lyst. Jeg har en meget bred erfaring med diverse selskap og helt nede på bunden kommer SAS når det gælder service og komfort.

Hvor andre flyselskaper byder gæster velkommen er personnalet på SAS mer interessert i steward bøssen sidste historire osv og det eneste der er ældre end flyene er stewardesserne.Skal jeg betale selv, Thai all the way

Link to comment
Share on other sites

Fått gratis alkohol til maten og så mye jeg vil. (selv om det ikke var mye :) )

Og de går rundt ekstra med brettet med drikkevarer hvis de har tid.

Ellers samme fly som Thai med samme tilbud av underholdning.

Fra Oslo til Bangkok på 12-13timer, mens Thai bruker 10:50, og de er rundt 2500.- dyrere.

Så er det opp til hver enkelt å vurdere om det er verd å spare 2500.- for å slippe fly bytte og 2 timer mindre tid.

Jeg kender mange der har fløjet med Finnair, og de er yderst tilfredse.

Free today - Pay tomorrow

Link to comment
Share on other sites

100% enig, SAS er et salskap man fly med af tvang ikke af lyst. Jeg har en meget bred erfaring med diverse selskap og helt nede på bunden kommer SAS når det gælder service og komfort.

Hvor andre flyselskaper byder gæster velkommen er personnalet på SAS mer interessert i steward bøssen sidste historire osv og det eneste der er ældre end flyene er stewardesserne.Skal jeg betale selv, Thai all the way

 

Haha, spot on. Jeg har præcis samme vurdering af SAS!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.