Jump to content
IGNORED

Billige billetter med Thai


Recommended Posts

Hehe ja det er optimalt det, passer veldig bra og være sjømann også, er på blader nå som sagt, 2 uker på og 4 uker fri. Det er ikke FEIL :GrinNod1:

Jeg og en annen offshore kompis drar en liten tur i juli og så for og ta en lang tur i november igjen. Håper på og ta flere bajer med skandinavere! :Chokdee:

 

Du har det passe digg, både billige flybiletter OG turnus. Vurdert å bo der nede da? Kjipe er at det tar 3 år (muligens at løsing av sertifikater tar enda et år) med skole for å utdanne seg til styrmann, er vel ganske vanskelig å komme seg offshore om du ikke kjenner noen?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The Viking

    19

  • Tomj

    15

  • Lestat

    13

  • Banger

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du har det passe digg, både billige flybiletter OG turnus. Vurdert å bo der nede da? Kjipe er at det tar 3 år (muligens at løsing av sertifikater tar enda et år) med skole for å utdanne seg til styrmann, er vel ganske vanskelig å komme seg offshore om du ikke kjenner noen?

 

Ja det kan ta temmelig lang tid, heldigvis for meg så fikk jeg jobben gjennom en gammel sjef og god venn som var veldig fornøyd med meg på den gamle jobben min, som egentlig ikke har noe med den jobben jeg har nå og gjøre. Men det er jo flere muligheter, styrmann er bra en veldig bra utdanning det, flere muligheter da, ikke bare på norsk sektor! Men dess mere du tjener jo mere bruker du :wacko:

Må innrømme at jeg er nød til og klype meg i armen og ta meg sammen hvis jeg skal ta turen til LOS. Blir jo egentlig bare fyll og rør når jeg er hjemme :Drunk1:

Og når jeg er i pattaya har jeg ikke lyst og dra tilbake igjen :Anger:

I feel sorry for people who don`t drink. When they wake up in the morning that`s as good as they`re gonna feel all day. (Frank Sinatra)

Link to comment
Share on other sites

Ja det kan ta temmelig lang tid, heldigvis for meg så fikk jeg jobben gjennom en gammel sjef og god venn som var veldig fornøyd med meg på den gamle jobben min, som egentlig ikke har noe med den jobben jeg har nå og gjøre. Men det er jo flere muligheter, styrmann er bra en veldig bra utdanning det, flere muligheter da, ikke bare på norsk sektor! Men dess mere du tjener jo mere bruker du :wacko:

Må innrømme at jeg er nød til og klype meg i armen og ta meg sammen hvis jeg skal ta turen til LOS. Blir jo egentlig bare fyll og rør når jeg er hjemme :Drunk1:

Og når jeg er i pattaya har jeg ikke lyst og dra tilbake igjen :Anger:

 

Hehe, skal iallefall søke og se om jeg kommer inn til neste år. Kan ikke vente noe lenger, blir jo 23 denne mnd så er 24 da allerede. Må bare få solgt min jævla leilighet først. Har blitt flink til å ikke drikke noe særlig her, men blir ikke til at jeg får spart noe særlig uansett. BLir jeg gjeldfri og flytter hjem (:P) så har jeg plutselig muligheten til å spare 10 000 i mnd!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jeg synes personlig at Thai Airways er fanstastisk, og det finnes per i dag ikke et eneste flyselskap (som jeg har erfart) som overgår deres service og vennlighet. Air France kan eventuelt nærme seg noen steg, men er fortsatt langt fra TA sin standard.

 

Finner forøvrig billetter fra Oslo (Gardemoen) til Bangkok hver dag nå for overkant av 5000 NOK. Ta en titt på Supersaver. Det er sjeldent at jeg betaler mine egne flybilletter ettersom jobber betaler meg til Thailand, men er stadig innom denne websiden for å sjekke priser for bekjente. Mye billig å finne i perioder.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kjøpte billett med Thaiair til 4297,- her om dagen. 21 august til 10. september gjennom Kilroy. Måtte jo bare dra da :-)

Link to comment
Share on other sites

Guys, Vikings & members I do not speak your langue but I think you are talking about flights & prices ?????

 

I do love Thai as they fly direct from London & have a excellent FF scheme.

:001_Thank_You5:

 

 

 

 

post-31229-0-42719600-1309819234.jpg

Link to comment
Share on other sites

Reiser i august med Thai for snaue 4300 kroner, tar noen dager i Pattaya.

 

Ja? Det var noen vanvittig billige billetter i august med Thai Air. Er nesten litt skeptisk på om det er noe spesielt de dagene som er grunnen til at det er så billig :-)

Link to comment
Share on other sites

Ja? Det var noen vanvittig billige billetter i august med Thai Air. Er nesten litt skeptisk på om det er noe spesielt de dagene som er grunnen til at det er så billig :-)

 

Ja, de skulle visst sette inn en Twin-Otter de dagene der :)

Link to comment
Share on other sites

Har lige set billetter til 4300 i efteråret. Skønt. Med thai selvfølgelig.

Link to comment
Share on other sites

åkte med thai i maj stockholm till bkk betalade då 5100 sek åker 11 augusti igen betalade nu 4945 sek det är riktigt billigt

Steffe82

Link to comment
Share on other sites

åkte med thai i maj stockholm till bkk betalade då 5100 sek åker 11 augusti igen betalade nu 4945 sek det är riktigt billigt

Ni har de bra som kan åka från Arlanda,och köper biljett i svensk valuta,en annan betalar ju danskt pris på biljetten och det är därför alltid dyrare här nere,ha en god tur!
Link to comment
Share on other sites

Ni har de bra som kan åka från Arlanda,och köper biljett i svensk valuta,en annan betalar ju danskt pris på biljetten och det är därför alltid dyrare här nere,ha en god tur!

 

hur menar du nu?

varför skulle du betala i dansk valuta ?

Fuck It, Before It Fucks You!

Link to comment
Share on other sites

Ni har de bra som kan åka från Arlanda,och köper biljett i svensk valuta,en annan betalar ju danskt pris på biljetten och det är därför alltid dyrare här nere,ha en god tur!

 

trodde det ibland kunde vara billigare att flyga från kastrup, inget som hindrar dig från att åka från arlanda :P hur långt har du upp dit?

Steffe82

Link to comment
Share on other sites

De gånger jag kollat ,så har det alltid varit billigare från Stockholm,de tråkiga e ju att ta sig de 50 milen ner till skåne efter man landat.

Link to comment
Share on other sites

De gånger jag kollat ,så har det alltid varit billigare från Stockholm,de tråkiga e ju att ta sig de 50 milen ner till skåne efter man landat.

Men med dina musclecars, hemlängtan och nerförsbacke så klarar du det hela på 2.10 :D

Johnny Wilde

 

CEO - Heavydrinking Hardcore Mongers Union of Pattaya

 

 

 

"You only pass through this life once, you never come back for encores!" - Elvis Presley

 

 

 

"You guys took "normal mongering" and shot it full of nitroglycerin and then set a match to it" - thumper63

Link to comment
Share on other sites

End of July 4690 NOK tur retur med Thai Air. Har reist i Fjerne Østen siden 1984 i job og privat, husk det er lav sesong med 30% belegg, eller deromkring. I januar koster det meg 28000 NOk for familien med Thai Air direct, it Nov-Dec 36'000. I Juli - Aug 14'000. Sesongbetonet - thats all

Link to comment
Share on other sites

Men med dina musclecars, hemlängtan och nerförsbacke så klarar du det hela på 2.10 :D

Problemet är ju att både bil och förare är förtjusta i etanol i olika blandningsformer.Goodspeed to u and Steff

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg glæder mig over, at Thai fortsat kører kampagne: Jeg har netop bestilt en række billetter til 4500 DKK tur/retur.

Det er billigt. I hvilke måneder?

Free today - Pay tomorrow

Link to comment
Share on other sites

Det er billigt. I hvilke måneder?

 

Jeg tager afsted i morgen (6. august), september, oktober og november. Same price :GoldenSmile1:

Jeg har bestilt det hele gennem expedia.dk, men jeg går ud fra, at prisen er omtrent den samme alle steder.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tager afsted i morgen (6. august), september, oktober og november. Same price :GoldenSmile1:

Jeg har bestilt det hele gennem expedia.dk, men jeg går ud fra, at prisen er omtrent den samme alle steder.

 

God tur Tom, jeg er ikke det mindste misundelig :rolleyes: . Måske ses vi i patts. Jeg har en del projekter kørende - og det vi evt. laver sammen kan vi maile sammen om.

 

Hils alle de søde TGs (og også de mindre søde, men frække :P )....

 

0069

Everyone has the right to my opinion

Link to comment
Share on other sites

God tur Tom, jeg er ikke det mindste misundelig :rolleyes: . Måske ses vi i patts. Jeg har en del projekter kørende - og det vi evt. laver sammen kan vi maile sammen om.

 

Hils alle de søde TGs (og også de mindre søde, men frække :P )....

 

0069

 

TAK :hello09::Flying:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tager afsted i morgen (6. august), september, oktober og november. Same price :GoldenSmile1:

Jeg har bestilt det hele gennem expedia.dk, men jeg går ud fra, at prisen er omtrent den samme alle steder.

 

Det må så være lige om lidt du letter, kan jeg regne ud, er da slet helle ikke misundelig… Jo en hel del… :)

 

Rigtig god tur håber du får nogle fede oplevelser. :Cross_Fingers:

 

 

Jyden

If you don’t success at first, call it version one.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.