Jump to content

Support our Sponsors >> Thai Friendly | Pattaya News | Pattaya Unplugged | Buy a drink for Soi 6 Girls | Thailand 24/7 Forum | TPN Property | La La Land bar | NEW PA website | Subscribe to The Pattaya News |Pattaya Investigations | Rage Fight Academy | Buy/Sell Businesses | Isaan Lawyers | Siam Business Brokers | Belts Of Mongering - Mongering Authority | Add your Text or Event here

IGNORED

Billige billetter med Thai


Recommended Posts

Haha, spot on. Jeg har præcis samme vurdering af SAS!

 

Jeg må være så økonomisk at jeg må prioritere økonomi ved å fly SAS fremfor å betale 2500 kr mer med Thai. Dog, Thai er det beste jeg har flydd med...

 

Derfor har vi Zopiclone ol.

Pleier å sovne ca 10 min etter første måltid på flyet og våkne i Bangkok!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The Viking

    19

  • Tomj

    15

  • Lestat

    13

  • Banger

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg må være så økonomisk at jeg må prioritere økonomi ved å fly SAS fremfor å betale 2500 kr mer med Thai. Dog, Thai er det beste jeg har flydd med...

 

Derfor har vi Zopiclone ol.

Pleier å sovne ca 10 min etter første måltid på flyet og våkne i Bangkok!

 

Ja, med de gamle og sure stewardesser er der jo heller ingen grund til at holde sig vågen :GoldenSmile1:

Jeg har i øvrigt set, at man via swiss.com kan få nogle rimelige tilbud (også med Thai) i december. Prisen ligger lige nu på omkring 5900 DKK, og det svarer vist til prisen med SAS

Link to comment
Share on other sites

Nå er prisen til SAS oppe i 8000.. Jeg skal ikke bestille før Mandag, så spørs om jeg gidder de da ja...

Swiss er fin på fredagen, mulig jeg flyr de og! Vil helst reise Torsdag kveld etter jobb!

 

Swiss er 6700 kr på Fredag 13. med 16t 35 min ned og 15.35 opp. helt OK, ville helst hatt det litt raskere men sleeping aids for the win!

Edited by The Viking
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har betalt 4500 kr for en t/r 4 uger med afgang d. 17.11. Det er stadig muligt at rejse billigt(max 5000 kr) med Thai, hvis man rammer de rigtige dage. Jeg har overvejet om jeg skulle flyve Emirates næste gang. Superservice, men ikke direkte.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har betalt 4500 kr for en t/r 4 uger med afgang d. 17.11. Det er stadig muligt at rejse billigt(max 5000 kr) med Thai, hvis man rammer de rigtige dage. Jeg har overvejet om jeg skulle flyve Emirates næste gang. Superservice, men ikke direkte.

 

Hm, jeg synes, priserne har fået et ordentligt gok op i december og januar. Har lidt svært ved at finde gode tilbud.

Jeg er også i Pattaya i november. Du kan sende mig en PM, hvis du vil mødes til en øl. Ellers løber vi måske ind i hinanden på Sapphire, som snart genåbner.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har måttet bide i det sure æble og bestilt billet med SAS. Afrejse 31/12, hjemrejse 27/1. Prisen var 5.998 DKK, hvilket jeg ikke ligefrem opfatter som billigt. Men jeg orker ikke flyrejser med 1 eller 2 stop og en rejsetid på 23 timer - blot for at spare 1.000 kroner.

 

:Flying:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har måttet bide i det sure æble og bestilt billet med SAS. Afrejse 31/12, hjemrejse 27/1. Prisen var 5.998 DKK, hvilket jeg ikke ligefrem opfatter som billigt. Men jeg orker ikke flyrejser med 1 eller 2 stop og en rejsetid på 23 timer - blot for at spare 1.000 kroner.

 

:Flying:

 

Synes det var en bra pris jeg, billigste fra Norge er 6200 med Aeroflot. Gleder meg til min tur rundt halve jorda for å komme til pattaya for 6000 NOK. LOl

Link to comment
Share on other sites

Huff Aeroflot anbefales ikke, selv om det er billig.

Det er også den mest tragiske flyplassen jeg har mellomlandet på, samtidig så føler jeg meg ikke trygg med Aeroflot.

Jeg måtte bite i det sure eplet å kjøpte billett med Qatar til 8000,- avreise 28.12 hjem 20 januar.

 

Veldig viktig å være i varmen på nyttårsaften. Ellers så bruker jeg fort 2-3 tusen norske kroner her hjemme, så da har jeg råd til å legge litt mer i billetten for å være i patts når jeg skal ringe inn det nye året. :)

 

Tror det er mange skandinaver som skal nedover rundt nyttår. Vi møtes vel på en fest på Sapphire eller et fredagsmøte. Som jeg enda har til gode å klare å komme meg på. :)

Link to comment
Share on other sites

Glemte å legge til at jeg allerede har booket, 6000 kr. Men, er SAS til københavn, så emirates fra køben til dubai så bangkok. Blir litt reising, men fin pris og blir kult å prøve nye A380!

 

Var også avgjørende at jeg skal være der i 1 1/2 måned. Om ikke hadde jeg neppe giddi så lang reise, men har jo så mye tid der nede uansett.

Edited by The Viking
Link to comment
Share on other sites

Ni får lära er att boka i god tid... Eller så kanske ni reser så ofta att det inte fungerar.

 

Jag har bara varit i thailand en gång, det kostade mig SEK 4700 med Aerosvit (hemskt dåligt bolag....), i december reser jag med Turkish airlines och det kostar SEK 5600. Bokning lååångt innan avresan så det är väl bland de första bokningarna på planet.

 

One individuals freedom ends where another individuals freedom begins.

Link to comment
Share on other sites

Ni får lära er att boka i god tid... Eller så kanske ni reser så ofta att det inte fungerar.

 

Jag har bara varit i thailand en gång, det kostade mig SEK 4700 med Aerosvit (hemskt dåligt bolag....), i december reser jag med Turkish airlines och det kostar SEK 5600. Bokning lååångt innan avresan så det är väl bland de första bokningarna på planet.

 

Hehe, jeg har tittet på flybilettene fra Oslo til Bangkok siden i Mai. Problemet var at jeg ikke fant noe jeg ville ta. Er kresen på flyselskapene. Men, Thai ligger fortsatt på 9000. Tipper det går langt ned før avreise, men jeg må søke visum o.l.

 

Ellers hadde jeg nok bestilt ca 6 uker før avreise.

Link to comment
Share on other sites

Glemte å legge til at jeg allerede har booket, 6000 kr. Men, er SAS til københavn, så emirates fra køben til dubai så bangkok. Blir litt reising, men fin pris og blir kult å prøve nye A380!

 

Var også avgjørende at jeg skal være der i 1 1/2 måned. Om ikke hadde jeg neppe giddi så lang reise, men har jo så mye tid der nede uansett.

 

Godt å høre at billetten er i boks :)

Aldri flydd med emirates, men hørt at det er bra. Beste jeg har prøvd er thai air, men er for dyrt i romjula.

Blir bra med A380en.

Jeg fikk ikke lov av jobben å være borte mer enn 3 uker :(

Edited by jones78
Link to comment
Share on other sites

Godt å høre at billetten er i boks :)

Aldri flydd med emirates, men hørt at det er bra. Beste jeg har prøvd er thai air, men er for dyrt i romjula.

Blir bra med A380en.

Jeg fikk ikke lov av jobben å være borte mer enn 3 uker :(

 

Hehe, THai fra Oslo er knall!

Jeg får egentlig ikke lov til å ha ferie lengre enn 3 uker, ei heller overføre fra iår men heldigvis er jeg i en posisjon hvor jeg kan si til sjefen min at det enten er det eller at jeg forsvinner for godt. Så da hadde jeg vel flaks!

Link to comment
Share on other sites

Hittade nyligen t&r med Thai för ~6700 SEK, bokat!

Aldrig rest så billigt utan mellanlandning, så det var givet.

 

Håller mig borta från Aerosvit/Aeroflot och liknande bolag. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Halløjsa, Skandinaviske Med-pimps! :)

 

Jeg glæder mig chokerende meget til at smutte en tur til Bangkok/Pattaya fra d.29. november til den 18. december. Dvs. inden for små 16 dage!

 

I den forbindelse gjorde det glæden Så meget større, at jeg kunne få en DIREKTE billet med Thai Airways for ca. 4800,- alt inklusive!! Det er FåRGGING billigt, og første gang jeg skal så langt østpå med direkte fly, da de jo normalt er meget dyrere. Men 4800 Dkk, og kun 10½ time i flyveren er satme til at arbejde med! Sidste gang fløj jeg med Aeroflot med 10 timer mellemlanding, og det var en hysterisk ringe oplevelse. Det tog 25-30 timer at komme til Thailand, INGEN talte engelsk, ikke engang stewardesserne, og så kostede billetten 7200,-, da den blev købt i sidste øjeblik. Så denne gang flyver jeg direkte og MEGET billigere!

 

At afgangs- og ankomsttiderne derudover også er perfekte er heller ikke at kimse ad. Jeg letter nemlig d.29. november kl. 14.30 fra Kastrup og ankommer til Bangkok d. 30 november kl.06.30. Det kan seriøst ikke blive bedre. At jeg ikke skal op kl. lort om natten for at tage et fly kl. fx 04 om morgenen, og jeg ikke ankommer sent om aftenen i Thailand er guld værd. For når jeg rejser, så er det ikke pengene, men tiden i Thailand, der er værdifuld.

 

Men er der nogen, der ved om der er underholdningssystem i sæderne i de direkte Thai Airways fly fra Kastrup til Bangkok? (Altså de der skærme der sidder i sæderne foran én, hvor man kan se film, tv og spille spil) For det har virkelig noget at sige mht. om turen bliver og føles lang!

 

Jeg glæder mig til at høre hvad I har at sige til det.

 

Kærlighed

Randy

Link to comment
Share on other sites

Hej Randy,

 

Desværre flyver Thai med nogen gamle 747 fra CPH hvor der er felles TV.

Jeg fylder i Pad eller laptoppen med film men sover egentlig efter maden og til et par timer før landing

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber du får en god tur Randy.

 

Prøv og se om du kan sove så meget som muligt i flyet. Det gør jeg, og det gør overgangen meget nemmere.

Min kammerat har altid problemer med at sove i flyet, så han kæmper noget mere med at vende sig til den nye tidszone.

 

Thai airways er efter min mening den bedste løsning på at flyve til Thailand fra Danmark.

 

Det kan være vi ses en dag dernede.

Free today - Pay tomorrow

Link to comment
Share on other sites

PIS! Jeg havde så meget håbet på, at der var personlig underholdnings-systemer i flyet. Ikke at det er en deal breaker, da det jo TRODS alt stadig kun drejer sig om små 10½ timer. Og jeg regner alligevel også med at smække lidt bærbar op på lårbasserne i flyet, MEN min bærbare holder kun strøm i ca. 1½ time, så det er ikke ligefrem imponerende!:( Og jeg tror IKKE, at der er noget opladerstik i flyet á la DSB, vel? :)

 

Og ja, jeg vil altid gerne sove i flyet, MEN da jeg flyver fra Danmark kl.14.30 om eftermiddagen, så er det sgu lidt presset. Selv for en sovechamp som mig!:) Det kan godt være, at jeg bliver oppe hele natten inden, så jeg kan crashe i flyet (altså på den søvnige måde:) Hold kæft, det er humor på højt plan!:)), men jeg ved ikke rigtigt. Det ville være det bedste, sådan at jeg allerede HAVDE styr på jetlag'en inden jeg landede i Paradis, da min tid dernede er super værdifuld for mig!

Men det kan også være, at jeg bare ikke kan sove, og når min bærbare så øber tør for strøm, så må jeg jo bare gå old school og læse en bog eller to! :)

 

Men tak for infoen, Champs! Og jepper, Lestat, jeg ville da sætte pris på en dansker-pils eller to, hvis muligheden sig byder. Hvornår regner du med at være dernede?

Jeg er i Pattaya fra d.3. til den 18. december.

 

Randy

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke lige hvornår jeg kommer til Thailand igen, men hvis jeg gør indenfor din rejseperiode så skal jeg nok give lyd fra mig. :Party3:

 

Men ellers gør som "The Viking" sagde, få fat i nogle sovepiller. De er faktisk et must på langdistanceflyvningerne.

 

Ses

Free today - Pay tomorrow

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke lige hvornår jeg kommer til Thailand igen, men hvis jeg gør indenfor din rejseperiode så skal jeg nok give lyd fra mig. :Party3:

 

Men ellers gør som "The Viking" sagde, få fat i nogle sovepiller. De er faktisk et must på langdistanceflyvningerne.

 

Ses

 

Jeg ved, at en del læger fraråder sovepiller i forbindelse med flyvning. Forklaringen er, at man dermed sidder for længe i den samme stilling (fordi man sover for tungt), og det øger risikoen for blodpropper. Selv drikker jeg nogle øl under flyvningen, og humlen i øl gør faktisk også en træt. Så jeg sover nemt 4-5 timer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved, at en del læger fraråder sovepiller i forbindelse med flyvning. Forklaringen er, at man dermed sidder for længe i den samme stilling (fordi man sover for tungt), og det øger risikoen for blodpropper. Selv drikker jeg nogle øl under flyvningen, og humlen i øl gør faktisk også en træt. Så jeg sover nemt 4-5 timer.

 

Jag tror inte du behöver oroa dig för blodproppar för att du sover och inte vänder dig en natt. Kanske om du skulle göra det jämt. Jag har svaga muskler och kan således inte vända mig i sängen, så jag har vant mig att sova på samma sida jämt och jag överlever. Klart en assistent får hjälpa mig o vända på mig då och då, men inte är det ofta.

 

Jag brukar trycka i mig Tramadol eller något morfin (Citodon, Oxycontin, Ketogan etc) eller någon benso, sömnmedel (Xanor, Stessolid etc). Dessa saker är det bästa och det är värt någon hundralapp att flumma bort resan med. Tror Tramadol är den enda av dessa medel som inte är narkotikaklassade så ni vet bara :Censored1:

Link to comment
Share on other sites

Booket min billett med Thai fra Oslo for knapt 3uker siden 6800,- Ned og opp på de dagene jeg hadde sett for meg i forhold til jobb og ferie.

Can not wait for the 13th of jun. Than im back in Pattaya. Must time go away fast and slow down when im in Pattaya

Link to comment
Share on other sites

tjena igen. Jag kollade på seat24.com i Lördags och jag fick tag på tre platser för oss grabbar som ska dit hela December riktigt billigt också den här gången. De kostade 6200 sek / st, direktflyg från Stockholm då också. Alldeles för sweet biljettpris må jag säga. :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.