Jump to content
IGNORED

One night in Naked gogo bar


GILHONOR9

Recommended Posts

Combien dépensez-vous en une soirée au Moulin à vent et dans l'autre bar nu gogo pour votre boisson les boissons que les filles boivent et les conseils pour jouer les mains

Citation

Link to comment
Share on other sites

:wacko:

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, GILHONOR9 said:

Combien dépensez-vous en une soirée au Moulin à vent et dans l'autre bar nu gogo pour votre boisson les boissons que les filles boivent et les conseils pour jouer les mains

Citation

Pour environs une heur et demi, en total 1800 bt, et de cela, 1200 son les tip de 100 bt chaque’un, quang j’ai finit manger la femme.

j’y va deux ou trois fois par an, mais il y a toujours quelque filles qui se rappellent de moi, et de mon facon a monger et souffler leur ouvertures...

Link to comment
Share on other sites

Just now, GILHONOR9 said:

Combien dépensez-vous en une soirée au Moulin à vent et dans l'autre bar nu gogo pour votre boisson les boissons que les filles boivent et les conseils pour jouer les mains

Citation

Det er gratis for sådan en lækker mand som mig :D

Link to comment
Share on other sites

It sounds so elegant in French! "mon facon a monger et souffler leur ouvertures..."

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Biennial said:

It sounds so elegant in French! "mon facon a monger et souffler leur ouvertures..."

A better way to express this thought:  "performing cunnilingus":D

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, PAT21 said:

A better way to express this thought:  "performing cunnilingus":D

More clinical maybe :) I prefer "manger l'ouverture"! :D

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.