Jump to content

Support our Sponsors >> Thai Friendly | Pattaya News | Pattaya Unplugged | Buy a drink for Soi 6 Girls | Thailand 24/7 Forum | TPN Property | La La Land bar | NEW PA website | Subscribe to The Pattaya News |Pattaya Investigations | Rage Fight Academy | Buy/Sell Businesses | Isaan Lawyers | Siam Business Brokers | Belts Of Mongering - Mongering Authority | Add your Text or Event here

IGNORED

Norske folk her?


mr.assbitch

Recommended Posts

Heisann

Jeg synes det er dårlig med "futt" i den skandinaviske delen av forumet, finnes det noen norske her eller? HAr forresten noen spørsmål som f.eks.

 

- norsk mat, noen gode restauranter?

- finnes det en "hengeplass" for norske/skandinaviske folk i Pattaya?

 

Jaja, ville bare prøve og få litt action i denne delen av forumet også, det kan vi jo alle ha nytte av kanskje, værtfall hhvis engelsk ikke er våres sterkeste side:) hehe. Ha en flott dag folkens

Link to comment
Share on other sites

Jeg er norsk, woohoo:P Det er lite av oss her.

av norske steder som jeg vet om er, kåre party bar oppi 2nd road enn plass, kan ikke si helt hvor. åsså en liten norsk resturant hvor de har kjøttkaker å sånt:) kan heller ikke si helt hvor den ligger men er på beachroaden mellom soi 10 og walkingstreeten iallefall, jeg kan sjekke dette litt nærmere men har for tiden ikke tid.

"Do you suck dick?" "No sir" "Bullshit, i'll bet you could suck a golfball trough a garden hose"

Link to comment
Share on other sites

20071116ho_beowulf_500.jpg

:)

url.htm

Edited by Kenshi

I want to lick Edna Krabappel`s Pussy....

Principal Seymour Skinner

 

Proud to be a member http://www.lmhr.org.uk/about/anl.html

Can you help please? http://www.baan-kingkaew-orphanage.org/mission.html

Take at look at this site if u care?

http://www.isara.org/

lbfucker.gif

Visit My Website

Link to comment
Share on other sites

Yo bitches!

Enda en nordmann,Kåres party bar henger det endel norske alkohol likere :ThankGod1:

den ligger langs 2nd road tvers av Lek hotel mot dianna shopping arcade.

 

Langs beachroad ved soi 13/4 eller noe er det en som heter scandinavian beer bar på hjørnet helt nede langs fortauet,bak den er det en gogo som heter blue lagoon denne er også eiet av en nordmann.

 

Pokland de kjøttkakene tenker jeg du mener Sailor inn,kombi guesthouse og resturant veldig god mat forresten

 

http://www.sailorinn.com/ sjekk den ligger i soi 13/ et eller annet helt nederst mot stranda

i jomtien er det et par norske resturanter, lindas resturant og veslekari disse har forskjellige norske spesialiteter hver da

 

Når jeg er ute etter en skikkelig god biff vil jeg anbefale Beefeater i diana shopping arcade på second road,uansett hva slags mat en bestiller er det hel fantastisk bra

 

 

Off nå blir lengselen for stor igjen,ikke noe tur før april :P

bitches and hoes

Link to comment
Share on other sites

Ballestein fikset det han, er ikke så geografisk kjent der enda.

Noen nordmenn fra forumet her som skal ned nå snart?

"Do you suck dick?" "No sir" "Bullshit, i'll bet you could suck a golfball trough a garden hose"

Link to comment
Share on other sites

Sant så Sant er enklere å skriver på norsk har vært i pattaya noen ganger.

har brukt http://www.mountainview.no/ som hotel greit og komme seg litt unna bråket i centrum

ellers en bra resturang som bør besøkes god mat både til dama og deg

STAR DICE resturant ligger på bech roaden men husk og poengtere at det er RESTURANT du skal til

ellers havener du på Diskotjo!!!

PER

Link to comment
Share on other sites

forresten så har kåres bar 2års dag på lørdag den 8dec

"Do you suck dick?" "No sir" "Bullshit, i'll bet you could suck a golfball trough a garden hose"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei

 

Noen her som har vært i den nye beachclub baren som er åpnet på beachroad oppe ved soi 5 -6 tror jeg. Den er han Erik i Scandibar som har den.

http://www.scandibar.com/scandiorama/index.htm tror han har flyttet restaurantdriften sin fra gamle scandibar og opp dit.

 

Noen norske som skal nedover i jan.?

 

Drar selv ned i slutten av januar, noen som vil møtes for en Beer Chang ?

Link to comment
Share on other sites

Så hvor har folk tenkt og feire julekvelden, kunne vært fint med noe før Kåres

I nordsjøen :rolleyes: dere får ha en god jul der nede,i nordic property sitt anlegg er det norsk julemiddag og masse folk

 

Nordichillresorts.com

bitches and hoes

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Heisann folkens, var i pattaya i desember

og som vanlig er det mye nordmenn på Wonderful beer bar

i soi 13/1, har jo også kåres rett ovenfor....3min

å gå....og enig med Beefeater fantastisk mat der..

 

huff satser på ny tur i mai/juni...kos dere karer

Link to comment
Share on other sites

er komt hjem fra turen min i dec jeg og.

når du lander i oslo begynner depresjonen å slå inn :rolleyes:

du hadde det vel bra?

"Do you suck dick?" "No sir" "Bullshit, i'll bet you could suck a golfball trough a garden hose"

Link to comment
Share on other sites

Voldsomt så mange nordmenn som skulle dukke opp då :P

 

Når det gjelder norske restauranter så er linda's restaurant i jomtien et sted med veldig god mat.

 

Ligger på venstre side av veien når man kommer over toppen fra pattaya og ned mot jomtien.

 

I best friend bar complexet på beach road ligger det også en norsk bar (tror faktisk de hadde åpnet en gogo sist jeg var i pattaya.)

 

MONY

Link to comment
Share on other sites

det er nå vel bra at det er nordmenn her :P

lindas er bra som du sier og den norske baren er vel scandibar??

åsså kåres oppi 2nd roaden, alltid mye nordmenn der

"Do you suck dick?" "No sir" "Bullshit, i'll bet you could suck a golfball trough a garden hose"

Link to comment
Share on other sites

Greit at se att ni gutter håller igang sectionen :P

Regards:Matrix

 

When the life as you live it goes titts up, can you press Ctrl-alt-delete to remove it or is that only on the internet?

 

Posted Image

Link to comment
Share on other sites

ja, veldig stille den siste tiden, på tide å få noe gang igjen :P

Edited by pokland

"Do you suck dick?" "No sir" "Bullshit, i'll bet you could suck a golfball trough a garden hose"

Link to comment
Share on other sites

jo,vi får hopes at det bliver lite liv her,men jeg tror det behövs att noen just kommit hjem ifra LoS :P

 

 

Ps.hoper att du förstår mitt försök till att skrive på Norsk :)

Regards:Matrix

 

When the life as you live it goes titts up, can you press Ctrl-alt-delete to remove it or is that only on the internet?

 

Posted Image

Link to comment
Share on other sites

det er nå vel bra at det er nordmenn her :Censored1:

lindas er bra som du sier og den norske baren er vel scandibar??

åsså kåres oppi 2nd roaden, alltid mye nordmenn der

 

Det er ikke scandibar, denne baren ligger inne i et større kompleks(har thai boxing der). Har aldri vært der, men kjenner en jente som jobbet som cashier der før. Husker ikke hva baren het.

 

MoNy

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Jeg har desverre ikke mye å bidra med enda da jeg ikke har vært i Thailand før, men forhåpentligvis vil kunne dele en hel del etter mitt første besøk i Juni/Juli måned :Whistle:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hei!

 

Sacndi Bar (Eller Scandinavian Beer Bar som den egentlig heter) ligger på Beach road, mellom Soi 13 og Soi Yamoto, rett ved siden av 7-11 sjappa. Alltid mye nordmen der, og ett bra sted for litt dagtid drikking. Erik som er eieren, har også en restaurant som heter beach Club, med mye god norsk mat. Den ligger også på Beach Road, mellom Soi 5 og Soi 6

 

Den som ligger i Best Friend komplekset, heter vel Best Friend Bar 17. De har revet hele topprekka av barer, og bygget en stor bra med stort bobblebad. har blitt kanske fint der, men spriten de serverte sist jeg var der var noe orntlig skvip.... Bak denne ligger Blue Lagoon GoGo. Eid av samme nordman. De har en svensk manager i baren ute, men husker i farten ikke navnet hans. for mere info, ta en titt her:

 

http://www.bestfriendbar.com/index.php?pid=1

 

Er også en annen norskeid bar i Best Friend komplekset, den ligger på andre rekke tror jeg, og på enden mot veien.

 

 

Tor

Live for today, gone tomorrow, that's me.... ha ha ha ha ha ha ha ha (Roger The Hat - Pink Floyd roadie)

Link to comment
Share on other sites

Hei alle skandinaver!. Hvordan er været i pattaya i september oktober? Og hvordan er det med liv er det low season?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Mine erfaringer med været i september og oktober, er at det er meget mye regn der på denne tiden.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

dagens dumme spørsmål: hva blir den største forskjellen på dette forumet og f.eks Asia-Forum?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Enda en nordmann her :GoldenSmile1:

 

Jeg har vært 2 ganger i Thailand

Første gang: Phuket, Bangkok og Hua Hin

Andre gang: Pattaya, Bangkok og Koh Chang

 

Tredje reise blir til Fillipinene, Boracay.

 

Har vel den berømmelig Asiasyken

 

forrige tur forelsket jeg meg i ei dame som jobbet på ett turistbyrå, men fant fort ut at hun bare var ute etter pengene mine, men jeg er vel ikke første mann å havne i den knipa.

Så neste gang jeg drar ned blir det utelukkende for egen fornøyelse..hehe

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.