Jump to content
IGNORED

Norske folk her?


mr.assbitch

Recommended Posts

Skal du ikke til Pattaya igjen?

ja asiasyken er noe vi alle her lider av, det dumme er at det er en kronisk sykdom.

"Do you suck dick?" "No sir" "Bullshit, i'll bet you could suck a golfball trough a garden hose"

Link to comment
Share on other sites

Ha ha, jeg er ikke nordmand, men vi kan snildt tale sammen alligevel :D .

 

Forresten er halvdelen af barerne i Bang Sare norske, men de tillader alligevel danskere. :Dance1:

 

Iøvrigt har vi 35 grader for tiden :P

Edited by topdogdk

Add life to your days,

not days to your life.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 8 months later...
  • 8 months later...

Ny mann her ja, så forresten en kjenning ved navn Mr Good Morning litt lenger opp i tråden her hehe

Hei du :GiveBeer1:

 

Hvilken dato reiser du nedover?

Live for today, gone tomorrow, that's me.... ha ha ha ha ha ha ha ha (Roger The Hat - Pink Floyd roadie)

Link to comment
Share on other sites

Ok, uke før meg da.

Hvis du ikke skal være oppe i landsbygda hele tiden, så rekker vi vel kanskje en øl da :Beer:

Live for today, gone tomorrow, that's me.... ha ha ha ha ha ha ha ha (Roger The Hat - Pink Floyd roadie)

Link to comment
Share on other sites

HI Dames, we have Danish books in Canterbury Tales Cafe & Bookshop, also book exchange.

Cheers DaveEuropeanFlags 1 copy.jpgdanish-thai-cds-01.pngPINK cobbler sMAP copy copy.jpg

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$AFBADGE.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ok, uke før meg da.

Hvis du ikke skal være oppe i landsbygda hele tiden, så rekker vi vel kanskje en øl da :Beer:

 

Skal være urban i 3 uker så vi sees helt sikkert :Chokdee5:

Link to comment
Share on other sites

Hope you like to readdenmark- 22a flag copy.jpg

EuropeanFlags 1 copy.jpg

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$AFBADGE.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nordmann her også. Har dog ikke vært i Thailand enda. :( Når på året anbefler dere å besøke Pattaya dere som har vært der en del? Jeg er ikke så veldig gira på å reise i high season så noe utenom det hadde vært kjekt :)

Edited by pusbabe
Link to comment
Share on other sites

Nordmann her også. Har dog ikke vært i Thailand enda. :( Når på året anbefler dere å besøke Pattaya dere som har vært der en del? Jeg er ikke så veldig gira på å reise i high season så noe utenom det hadde vært kjekt :)

 

Kommer vel helt an på når du kan. Jeg reiser på slutten av high season, sent i januar til sent i Februar. Til neste år blir det to fulle måneder riktig nok. Takler du f.eks. høy luftfuktighet så kan hele året være bra, men jeg merker at jeg sliter med fuktigheten i midten av februar for eksempel.

Link to comment
Share on other sites

Anbefaler hele året jeg, tror jeg har vært her i 11 av årets 12 måneder :wink: Og er her nede nå i skrivende øyeblikk, regna jævlig forrige helg men ellers har det vært bra. Og ikke minst er høsten en gunstig tid økonomisk å reise hit på.

Link to comment
Share on other sites

Canterbury Tales Book Shop i Pattaya, har vi mange bøker fra Norge i norsk språk, brukte bøker på mange forbehold, + boka bytte, når du kjøper en bok, les den og returnere det og få 50% av kjøpesummenav neste bok.

Vi har også trade fra hvor som helst boks.

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$AFBADGE.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kom nettopp fra Pattaya, noe annet enn norsk vær med snø og rundt 0. Noe regn er det jo nå. Men er vel slutt på det snart.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei.

 

Enda en nordmann her :) Men ser lite av nordmenn nå når alle er redd for flommen i Bangkok. 95% av de hvite eg ser her nå er russere.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Heisann

 

Jeg skal nedover 8 februar så jeg tar opp tråden vedrørende typiske "norske beerbars". Noen her som har gode anbefalinger?

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Enda en nordmann her smile.gif Men ser lite av nordmenn nå når alle er redd for flommen i Bangkok. 95% av de hvite eg ser her nå er russere.

Blir utrolig kvalm av disse russerene. Hvem pokker er de de tror de er? Enda værre blir det når jeg blir tatt for å være russer pga utseende. Har bestandig på meg klær som viser det norske flagg. Da går ting "så meget bedre"
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ny Nordmann her. Skal til Thailand i mai. Reiser fra Oslo 16. Tarv 2 dager i BKK formå gå på MBK og kanskje Chatuchak før jeg reiser 12 netter til Pattaya. Noen Norske som er der / skal dit på samme tid?

Love me longtime :Biatch12:

 

Practice to beat the pro's http://www.fetchfido...4/connect_4.htm

 

http://en.wikipedia....roll_(Internet)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.