Jump to content
IGNORED

Sukhumvit Tunnel


joseph44

Recommended Posts

Het hangt nog op goedkeuring van city-hall in Pattaya, maar als deze hun zegen geven, dan komt er op termijn een tunnel ter hoogte van Pattaya Klaang in Sukhumvit Road.

 

Het hele projekt is 1900 meter lang en de eigenlijke tunnel zal 450 meter lang zijn.

In het budget van THB 700,000,000 zijn cctv-camera's, verlichting, afzuiging, een paar dolfijnen en jawel ook een u-turn voorzien.

 

Afgaande op andere projekten die hebben plaatsgevonden gaat dit lang duren.

Het graven gaat met de "hand" en geen tunnel-graver wordt gebruikt.

 

Hoed u voor puinhoop en ongerief..........ik wacht de ellende niet af en verkas naar Bang Saen.

Edited by joseph44
Link to comment
Share on other sites

Laat ze eerst eens met die monorail beginnen zodat we in ieder geval van die vervelende baht-bussen af zijn en met de trein overal heen kunnen.

 

Owja, jij woont in het centrum he? Kan me voorstellen dat je graag verkast (niet alleen om de "komst" van de tunnel, maar ook doordat het centrum wel enorm druk is geworden laatste tijd).

Link to comment
Share on other sites

1900 meter voor een oversteek van 50 meter .... komt ie bij Beachroad weer bovengronds of wat ?

 

700 miljoen .... hoeveel daarvan zal er verdwijnen in de zakken van figuren die menen 'belangrijk' te zijn in Pattaya ?

Zal inderdaad lange tijd een enorme puinhoop geven op een van de drukste punten van Pattaya (denk nog even

terug aan het 5 jaren 'plan' de verbinding Pattaya/Jomtien).

Link to comment
Share on other sites

Laat ze eerst eens met die monorail beginnen zodat we in ieder geval van die vervelende baht-bussen af zijn en met de trein overal heen kunnen.

 

Owja, jij woont in het centrum he? Kan me voorstellen dat je graag verkast (niet alleen om de "komst" van de tunnel, maar ook doordat het centrum wel enorm druk is geworden laatste tijd).

 

Ik woon niet in het centrum maar aan de "donkere" kant van Sukhumvit.

Heb gisteren deposit betaald voor een leuk condootje aan zee in Bang Saen.......per 1-3-2012 ben ik weg uit Pattaya.

Zal er uiteraard regelmatig terugkomen; waarschijnlijk op de brommert, want met de auto is in de toekomst onbegonnen werk. :Bye5:

 

Zal ik moeten posten op "Bang Saen addicts".......joke na!

:SoWhat1:

Link to comment
Share on other sites

Ik woon niet in het centrum maar aan de "donkere" kant van Sukhumvit.

Heb gisteren deposit betaald voor een leuk condootje aan zee in Bang Saen.......per 1-3-2012 ben ik weg uit Pattaya.

Zal er uiteraard regelmatig terugkomen; waarschijnlijk op de brommert, want met de auto is in de toekomst onbegonnen werk. :Bye5:

 

Zal ik moeten posten op "Bang Saen addicts".......joke na!

:SoWhat1:

 

Bangsaen is een goede keuze, ben er vaak geweest en erg rustig wonen. Je hebt er allerlei shopping malls, goede farang en thai restaurants en beter strand dan in Pattaya en in 45min weer in Pattaya :) Staat ook op mijn lijstje om daar te gaan wonen in de toekomst maar keep us posted about your adventure :)

Link to comment
Share on other sites

Ik doe mijn best, Mokum.

Heb er al eens gewoond, maar dat was helemaal aan de andere kant van de boulevard in de buurt van de condominium-complex in de vorm van een schip.

Bang Saen is inderdaad helemaal niet gek om te wonen en vooral het stuk langs de kust vanaf de rotonde richting het Zuiden is gruwelijk in ontwikkeling. Het ene na het andere condominium-complex wordt de grond uit gestampt.

Link to comment
Share on other sites

Ik doe mijn best, Mokum.

Heb er al eens gewoond, maar dat was helemaal aan de andere kant van de boulevard in de buurt van de condominium-complex in de vorm van een schip.

Bang Saen is inderdaad helemaal niet gek om te wonen en vooral het stuk langs de kust vanaf de rotonde richting het Zuiden is gruwelijk in ontwikkeling. Het ene na het andere condominium-complex wordt de grond uit gestampt.

 

Dat schip complex ken ik inderdaad wel, als je bij Laemtong shopping mall die straat inrijdt richting strand zit daar een uitstekende pizzeria trouwens, meerdere malen beter dan in Pattaya over het algemeen. Is van een Thaise die getrouwd is met een Italiaan en daar ook lang hebben gewoond en een echte steenover, anyways als je een pizzalover bent is het een aanrader :)

 

Mijn compagnon woont ook in Bangsaen en is nu ook bezig om condo's daar aan te schaffen, heeft wel degelijk groeipotentieel alleen zal het hopelijk nooit zoals Pattaya worden wat betreft de diversiteit van toeristen, nog geen Russen gezien iig :)

Link to comment
Share on other sites

Hoe is het qua drukte in Bang Saen?

 

Ik ben gisteren teruggekomen van mij verblijf in Jomtien (verbleef in 1 van de View Talay complexen) en vond het toch wel erg druk geworden.

Voor een vakantie kom je eigenlijk niet echt tot rust (heb ik ook wel deels aan mijn uitgaanspatroon te danken).

Link to comment
Share on other sites

beter strand dan in Pattaya

 

Strand is inderdaad beter dan dat in Pattaya (niet zo moeilijk) maar je moet niet van zwemmen in zee houden . Het water is werkelijk het smerigste wat ik ooit gezien heb .

Link to comment
Share on other sites

Hoe is het qua drukte in Bang Saen?

 

Ik ben gisteren teruggekomen van mij verblijf in Jomtien (verbleef in 1 van de View Talay complexen) en vond het toch wel erg druk geworden.

Voor een vakantie kom je eigenlijk niet echt tot rust (heb ik ook wel deels aan mijn uitgaanspatroon te danken).

 

Bang Saen kan net zo druk zijn als Jomtien of Pattaya. Bang Saen is een typisch Thais Beach Resort en je zult er relatief weinig buitenlanders (lees: farangs) tegenkomen. Ze zijn er , maar daar is dan ook alles mee gezegd.

De zee is inderdaad behoorlijk smerig en een groot deel van het strand is werkelijk overdekt met parasols.

 

Het uitgaansleven is ook groeiende; tussen Laem Tong en de boulevard komen steeds meer clubs, bars en lounges.

De hotels blijven een beetje achter; langs de hele boulevard zijn er misschien 2 of 3 van enige betekenis (S.S. hotel, Tide Resort en dan nog één bij de rotonde). De rest zijn Thaise onderkomens en guest houses.

 

Shoppen in Bang Saen kun je in Laem Tong Shopping Mall en op één van de vele markten. Je dagelijkse boodschappen doen kan bij ene Tesco, BigC +extra of Makro, maar die liggen wat uit de buurt (dichtstbijzijnde is op 10 km).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Zeewater is een olie en beerput,kan moeilijk anders met grootste zeehaven van thailand in de buurt.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.