Jump to content
IGNORED

Accomodatie in Pattaya


***

Recommended Posts

wat vinden jullie van de anna jet of de Rosie O' Gradys.

ze hebben alle twee een bar vast aan het guesthouse, ik ben dit keer maar 1 week in pattaya dus een beetje kapot wil ik er wel weg gaan.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • siamsmile33

    7

  • travelhero

    4

  • farangholland

    4

  • Khunmike

    3

Alle info,links enz omtrent pattaya kan je hier kwijt.

i dont understand this language :MonkeyFight:

,, if life is a ball can someone please lend me a pump quick ,,,

Link to comment
Share on other sites

wat vinden jullie van de anna jet of de Rosie O' Gradys.

ze hebben alle twee een bar vast aan het guesthouse, ik ben dit keer maar 1 week in pattaya dus een beetje kapot wil ik er wel weg gaan.

 

Anna Jet is een dumpstore. Je krijgt wat je ervoor betaalt, verwacht dus niet te veel.

Bar is wel ok als je tegen het geluidsnivo kan.

Heb ooit bij Rosie's geboekt, maar de eigenaar stuurde me 1 week voordat ik naar Pattaya afreisde een mail dat hij me dubbel geboekt had. Moest dus nog snel elders boeken in het hoggseizoen. Ik zet dus nooit voet in deze tent.

Link to comment
Share on other sites

Anna Jet staat/stond ook op mijn shortlist van hotels/guesthouses...Op de website ziet het er allemaal leuk en aardig uit, vandaar.......maar jah.. :P

 

Ik heb er ook 19th hole op staan (maar heb zo'n gevoel dat het eigenlijk niks is, veel pooltafels zijn goed, ik hou van gezelligheid maar ik denk dat het daar luidruchtig is daar de kamers boven een superpub, restaurant, indoor en videogames zit..laat maar, lijkt me te onrustig..)

 

AA hotel aan Soi 13 (dus NIET AA Residence), hier zijn de meningen ook erg over verdeeld..De locatie aan het strand zou wel erg goed zijn voor het geld.

 

http://www.rosie-ogradys.com/ ziet er gezellig uit, is goedkoop en heb er veel positiefs over gelezen (al zou ik ook pissed of zijn als ik Tatanka was :) )..

 

http://www.vchotelresort.com/ staat ook op m'n shortlist...heeft iemand met deze ervaring?

 

EDIT:

 

Ik vind het moeilijk om de afstanden in te schatten op die online hotel-kaartjes..Neem nu de locatie van het VC-hotel:

http://www.vchotelresort.com/location.html Hoeveel KM is dat nu naar bij. Second Road?? Of is het 500 meter?

 

Stel ik pik een freelancer op het strand op, kun je met zo'n meissie naar bijv. 't VC hotel wandelen of is dat te ver (en zegt ze: cheap charlie, tis goed met je, dat hele eind...).Is het normaal om met een dergelijke afstand (die ik dus niet ken) de bahtbus te nemen??

 

Bij voorbaat dank..

Edited by e-disco
Link to comment
Share on other sites

@ e-discoSunshine hotel soi 8 of Flipper house soi 7 zijn goede keuzes. Ik heb in beide hotels overnacht evenals bij Anna Jet voor 3 nachten

Ook de hotels in soi 13 zijn ok.

Met een baht-busje (song taew) ben je voor 10 baht zo op Walking Street en weer terug.

Ik heb ook ervaring met het Inn house hotel soi 13 en vond dit een alleraardigst hotel.

Ikzelf verblijf de laatste jaren in soi LK Metro, maar ben van plan om in het najaar weer eens wat anders te proberen.

Stuur maar een IM als je meer vragen hebt.

Link to comment
Share on other sites

ik zit weer een beetje te zoeken en zie dat de the-irish-rovers een heel mooi guesthouse is met alles er op en eraan.(www.the-irish-rovers.com)

tatanka ik zie dat jij in soi LK Metro, wat vind jij ervan

Link to comment
Share on other sites

@ e-discoSunshine Hotel soi 8 of Flipper house soi 7 zijn goede keuzes. Ik heb in beide hotels overnacht evenals bij Anna Jet voor 3 nachten

Ook de hotels in soi 13 zijn ok.

Met een baht-busje (song taew) ben je voor 10 baht zo op Walking street en weer terug.

Ik heb ook ervaring met het Inn house hotel soi 13 en vond dit een alleraardigst hotel.

Ikzelf verblijf de laatste jaren in soi LK Metro, maar ben van plan om in het najaar weer eens wat anders te proberen.

Stuur maar een IM als je meer vragen hebt.

 

@Tatanka,

 

Bedankt voor je reactie.

 

Ik maak graag gebruik van je aanbod, mocht ik meer vragen hebben (en dat zeker wel het geval zijn;-) dan stuur ik ff je een PM.

 

Thanks!

 

:)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ik verblijf altijd in Lk mansion. Deze hebben een nieuwe vleugel, nu 2 jaar oud. Goede kames, goede lokatie. Tussen de 9 en 15 duizend baht per MAAND!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Lek hotel is altijd goed voor de vakantie. Ik betaal er ongeveer 700 baht per nacht en beschik dan over een kamer met bad, douche en toilet. Leuk zwembad erbij en je zit midden in het centrum.

Link to comment
Share on other sites

Tijdens mijn verlof in januari en februari (7 weken) heb ik gebruik gemaakt van www.dancewatchers.com en een condo geboekt in view talay 2A. Wij maakten gebruik van condo 12-5 op hun website.

 

Ze zijn misschien ietsje duurder dan de advertenties die je ziet in het gebouw zelf maar hun service vind ik wel goed. Ze zijn zeer snel in het beantwoorden van emails. Voor of na de boeking krijg je een uitgebreide email terug waar alle kosten in vermeld staan.

 

 

Mijn verlof heeft me zeer goed bevallen en ik heb reeds weer geboekt voor volgend jaar bij deze mensen.

 

Als je op vakantie gaat zijn deze mensen zeker een aanrader. Heel goede service en heel vriendelijk.

Link to comment
Share on other sites

why not write in english so everybody else can understand to??

life is great when you are in pattaya:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Iemand al eens in het "Villa oranje hotel" geweest?

Of al eens van gehoord? Want ik ga deze zomer voor m'n eerste keer naar pattaya en heb daar een kamertje geboekt ...

Edited by doctorsam17
Link to comment
Share on other sites

Iemand al eens in het "Villa oranje hotel" geweest?

Of al eens van gehoord? Want ik ga deze zomer voor m'n eerste keer naar pattaya en heb daar een kamertje geboekt ...

Ik heb er zelf nog nooit geboekt, maar vrienden van me zijn er wel geweest. Heb ze daar ook weleens opgezocht en het is er best aangenaam. Je zit net achter de Soi Buakaw (goede spelling?) en overal eigenlijk wel dichtbij. Volgens mij hebben ze ook een leuk zwembad. Ik neem aan dat je de website al wel hebt gezien: http://www.villaoranje.com/

Link to comment
Share on other sites

ja,heb de site al gezien en heb ondertussen al geboekt, dus ik zal het binnen enkele maanden zelf ondervinden of het goed is of niet maar ik kan momenteel enkel maar positiefs vertellen over het contact en de service tot nu toe :Laugh1:

Link to comment
Share on other sites

HI Guys I would like you to know

Centerbury.jpg

german_books_1234.jpg

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$AFBADGE.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 2 months later...

Naast Villa Oranje nog andere NL guesthouses / hotels?

 

Iemand nog wat reviews van Villa Oranje?

"Why are farangs so stupid?" she asked and I had no answer to that.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Naast Villa Oranje nog andere NL guesthouses / hotels?

 

Iemand nog wat reviews van Villa Oranje?

www.doubledutchthailand.com , www.hollandhouse-jomtien.com , www.maleebar-appartement.nl , www.ons-moeder-pattaya.nl , om er maar eens een paar op te noemen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

www.doubledutchthailand.com , www.hollandhouse-jomtien.com , www.maleebar-appartement.nl , www.ons-moeder-pattaya.nl , om er maar eens een paar op te noemen.

 

Das pas een handig antwoord! Dank! Voor een newbie member ken je de plaats behoorlijk goed! :D

"Why are farangs so stupid?" she asked and I had no answer to that.

Link to comment
Share on other sites

Dat Villa Orjanje ziet er goed uit, laat de rest van ons hier even weten hoe het je bevallen is als je terug bent.

Link to comment
Share on other sites

Kben m'n laatste trip bij canterbury tales geweest, en dit was zeer aangenaam om te verblijven.

Niet enkel door de zeer deftige kamers, maar eigenlijk vooral door de mensen die je er leert kennen als je er aan de eettafel gaat zitten 's morgens of 's namiddags.

 

De kamers zijn zeer goedkoop, en toch zeer degelijk en niet te klein.

 

De eigenaar, ook een BM hier, is een pracht van een kerel en zal je altijd met alles proberen te helpen.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ga in november voor de 4e keer naar Areca Lodge...Perfect!! 2 heerlijke zwembaden waarvan 1 grote...schoon en vriendelijk personeel.

Heb nu geboekt voor het nieuwe hotelwing, pas gebouwd..ziet er mooi uit..de ligging is perfect, tussen Soi Diana en Soi Buakuaw..makkelijk bereikbaar en ik heb nog nooit iets betaald voor mijn "gasten"...

 

groetjes Mike

 

 

 

Iemand hier al een keer in LK Renessaince geweest?. Of Areca Lodge?.

 

De nieuwe wing in Areca lodge ziet er wel goed uit.. Pas deze maand geopend.

 

 

 

Mai pen rai...

Link to comment
Share on other sites

ga in november voor de 4e keer naar Areca Lodge...Perfect!! 2 heerlijke zwembaden waarvan 1 grote...schoon en vriendelijk personeel.

Heb nu geboekt voor het nieuwe hotelwing, pas gebouwd..ziet er mooi uit..de ligging is perfect, tussen Soi Diana en Soi Buakuaw..makkelijk bereikbaar en ik heb nog nooit iets betaald voor mijn "gasten"...

 

groetjes Mike

 

 

 

Iemand hier al een keer in LK Renessaince geweest?. Of Areca Lodge?.

 

De nieuwe wing in Areca lodge ziet er wel goed uit.. Pas deze maand geopend.

Mai pen rai...

Link to comment
Share on other sites

ga in november voor de 4e keer naar Areca Lodge...Perfect!! 2 heerlijke zwembaden waarvan 1 grote...schoon en vriendelijk personeel.

Heb nu geboekt voor het nieuwe hotelwing, pas gebouwd..ziet er mooi uit..de ligging is perfect, tussen Soi Diana en Soi Buakuaw..makkelijk bereikbaar en ik heb nog nooit iets betaald voor mijn "gasten"...

 

groetjes Mike

Mai pen rai...

Link to comment
Share on other sites

ga in november voor de 4e keer naar Areca Lodge...Perfect!! 2 heerlijke zwembaden waarvan 1 grote...schoon en vriendelijk personeel.

Heb nu geboekt voor het nieuwe hotelwing, pas gebouwd..ziet er mooi uit..de ligging is perfect, tussen Soi Diana en Soi Buakuaw..makkelijk bereikbaar en ik heb nog nooit iets betaald voor mijn "gasten"...

 

groetjes Mike

 

Volgens mij gaan wij op dezelfde dag naar Thailand.

Wij zullen ook neer strijken in soi buakauw, waarschijnlijk bij Billabong.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.