Jump to content
IGNORED

Kung, story of a gogogirl


rob2010

Recommended Posts

Ze stuurt de helft van wat ze verdient ( tussen de 5 en 10 duizend baht ) naar haar ouders .

Of het eerste zinnetje wat ze zegt is toch een leugen of ze is een zeer matige gogo danseres .

Een beetje gogo danseres gaat toch minstens met het 3 dubbele naar huis .

 

Voor dit geld kan ze beter een normale baan zoeken . Ik sprak laatst een meisje dat verdiende

14.000 baht op Mo chit busstation in Bangkok als serveerster in een van de eettentjes daar .

Lange uren maar als je dan zo graag dat wereldje uit wil , het kan echt wel .

 

Vele van deze meiden vinden het ook wel best zo . Lekker uitslapen , elke avond gezellig in de

bar/gogo eten en drinken met je vrienden en dan s'nachts in een paar uurtjes een weeksalaris

voor je ouders bijverdienen .

En natuurlijk zitten er een stel klootzakken tussen de buitenlanders die deze meisjes meenemen

maar het grootste deel zijn gewone mannen die op vakantie zijn en deze meiden met respect

behandelen .

 

Verder wel een realistisch beeld van de situatie en Kung lijkt me wel een lieve garnaal :) .

Link to comment
Share on other sites

Als je het hebt over Bangkok moet

ik toegeven dat je er voor een meisje meer gaat betalen dan in Pattaya. Zodoende zal ze meer

overhouden. Dat de meesten de meisjes met respect behandelen is weer een andere zaak.

Ze ondergaan het voor het geld en ze weten pas met wie ze te maken hebben als ze op de kamer zijn.

Als de toeristen teveel gedronken hebben gebeurd er van alles. Hieronder een filmpje door de toeristen

zelf gemaakt.

http://www.youtube.com/watch?v=v79_fKXuhhw

 

Ze stuurt de helft van wat ze verdient ( tussen de 5 en 10 duizend baht ) naar haar ouders .

Of het eerste zinnetje wat ze zegt is toch een leugen of ze is een zeer matige gogo danseres .

Een beetje gogo danseres gaat toch minstens met het 3 dubbele naar huis .

 

Voor dit geld kan ze beter een normale baan zoeken . Ik sprak laatst een meisje dat verdiende

14.000 baht op Mo chit busstation in Bangkok als serveerster in een van de eettentjes daar .

Lange uren maar als je dan zo graag dat wereldje uit wil , het kan echt wel .

 

Vele van deze meiden vinden het ook wel best zo . Lekker uitslapen , elke avond gezellig in de

bar/gogo eten en drinken met je vrienden en dan s'nachts in een paar uurtjes een weeksalaris

voor je ouders bijverdienen .

En natuurlijk zitten er een stel klootzakken tussen de buitenlanders die deze meisjes meenemen

maar het grootste deel zijn gewone mannen die op vakantie zijn en deze meiden met respect

behandelen .

 

Verder wel een realistisch beeld van de situatie en Kung lijkt me wel een lieve garnaal :) .

Link to comment
Share on other sites

We hebben het over gogo girls niet over bargirls of beachroad freelancers die inderdaad blij zijn als ze

dit soort bedragen per maand overhouden .

 

De tarieven in Pattaya zijn lager dan in Bangkok ( kwaliteit van de dames meestal ook ) maar ook in Pattaya

doe je iets verkeerd als je als gogo girl niet meer dan tussen de 10 en 20 duizend baht per maand verdient .

 

Het meisje wat ik noemde in de vorige post kwam ik overigens een paar weken geleden in Pattaya in een gogo

tegen omdat zelfs de 14k die ze verdiende met een normale baan inmiddels niet meer genoeg was voor de

hebberige familie .

 

Daar zit ook een groot deel van het probleem , de Isaan families die zien dat de buren een nieuwe auto hebben

dus zij moeten ook een nieuwe auto , enz .

Deze ouders weten heel goed wat er in Pattaya gebeurd maar hebben er geen moeite mee om hun dochters de hoer

te laten spelen zolang er genoeg geld binnenkomt voor een nieuwe i pad of een flatscreen .

 

Moeilijke situatie voor veel van deze meiden die vaak ook nog 1 of meerdere kinderen bij de ouders thuis hebben

ondergebracht omdat hun Thaise man er vandoor is of te lui om te werken voor zijn geld .

Edited by jerry
Link to comment
Share on other sites

We hebben het over gogo girls niet over bargirls of beachroad freelancers die inderdaad blij zijn als ze

dit soort bedragen per maand overhouden .

 

De tarieven in Pattaya zijn lager dan in Bangkok ( kwaliteit van de dames meestal ook ) maar ook in Pattaya

doe je iets verkeerd als je als gogo girl niet meer dan tussen de 10 en 20 duizend baht per maand verdient .

 

Het meisje wat ik noemde in de vorige post kwam ik overigens een paar weken geleden in Pattaya in een gogo

tegen omdat zelfs de 14k die ze verdiende met een normale baan inmiddels niet meer genoeg was voor de

hebberige familie .

 

Daar zit ook een groot deel van het probleem , de Isaan families die zien dat de buren een nieuwe auto hebben

dus zij moeten ook een nieuwe auto , enz .

Deze ouders weten heel goed wat er in Pattaya gebeurd maar hebben er geen moeite mee om hun dochters de hoer

te laten spelen zolang er genoeg geld binnenkomt voor een nieuwe i pad of een flatscreen .

 

Moeilijke situatie voor veel van deze meiden die vaak ook nog 1 of meerdere kinderen bij de ouders thuis hebben

ondergebracht omdat hun Thaise man er vandoor is of te lui om te werken voor zijn geld .

 

Ik heb een gik hier met een sponsor uit Noorwegen die haar maandelijks ongeveer 25k stuurt. Haar moeder, broer+vriendin broer en vader pikken inmiddels ruim 20k per maand in. 2 dagen geleden sliep ze even 2 nachtjes bij mij, der moeder had 5k van der rekening gehaald de dag ervoor. Op die dag nog eens 1,5k en later belde ze op dat het geld op was. De arme meid had nog maar 500 baht bij der en toen ze weigerde dat af te geven was ze een hond, buffalo en een nietsnut volgens haar moeder. En ze slikt het nog ook. Ongelofelijk hoever die families kunnen gaan hierin.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb een gik hier met een sponsor uit Noorwegen die haar maandelijks ongeveer 25k stuurt. Haar moeder, broer+vriendin broer en vader pikken inmiddels ruim 20k per maand in. 2 dagen geleden sliep ze even 2 nachtjes bij mij, der moeder had 5k van der rekening gehaald de dag ervoor. Op die dag nog eens 1,5k en later belde ze op dat het geld op was. De arme meid had nog maar 500 baht bij der en toen ze weigerde dat af te geven was ze een hond, buffalo en een nietsnut volgens haar moeder. En ze slikt het nog ook. Ongelofelijk hoever die families kunnen gaan hierin.

 

Helaas is dit vaak de bittere waarheid . Wij zien een vlotte jonge meid met een nieuwe telefoon en 'looking happy'

all the time maar dit is meestal slechts schijn en het ophouden van een illusie .

Als je wat meer tijd neemt om eens een goed gesprek met ze te hebben komt de harde waarheid meestal snel naar boven .

 

Ongelofelijk ook dat veel van die meiden het laten gebeuren en niet gewoon zeggen dat dat stelletje nietsnutten

eens zelf moet gaan werken voor hun geld . Het respect voor de ouders en het zorgen voor de familie zit er van jongs

af aan zo ingeprent dat ze er ook geen moment bij stil staan dat dit tot bepaalde hoogte prima is maar zoals jij het

beschrijft absoluut niet normaal is .

 

De familie van mijn vrouw heeft dit de eerste maanden ook wel eens geprobeerd meer opgejut door de omgeving dan dat

het van deze mensen zelf uitging maar dat heb ik ze snel afgeleerd en ze weten ook dat niet meer met flauwukul aan

moeten komen .

Het is heel belangrijk om aan te geven waar jou grenzen liggen anders nemen ze een loopje met je . Bij een serieus

probleem kunnen ze me om hulp vragen maar niet om een nieuwe TV omdat die van de buurman 2 inch groter is en dat

toch echt niet kan .

Ze respecteren je pas als je gewoon nee zegt en duidelijk maakt hoever jij gaat en wat jij wil . De man is de baas

in een Thais gezin dus gedraag je ook zo .

 

Laat ze je maar lekker 'kee nok' farang noemen , ik zie het als een compliment :Whistle: .

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Vele trieste verhalen van de meisjes hier,maar dat zit er echt met de papfles ingegoten.er is dan ook nog niets verandert sinds de eerste Amerikanen hier voet aan wal zetten.en dat zal de eerste jaren ook niet veranderen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.