Jump to content

Support our Sponsors >> Thai Friendly | Pattaya News | Pattaya Unplugged | Buy a drink for Soi 6 Girls | Thailand 24/7 Forum | TPN Property | La La Land bar | NEW PA website | Subscribe to The Pattaya News |Pattaya Investigations | Rage Fight Academy | Buy/Sell Businesses | Isaan Lawyers | Siam Business Brokers | Belts Of Mongering - Mongering Authority | Add your Text or Event here

IGNORED

Bedste sted at veksle penge


Recommended Posts

Kære skandinaver!

 

I dette forum bliver det med mellemrum diskuteret, om det kan betale sig at veksle hjemmefra eller i Pattaya. Det bliver også diskuteret, hvor i Pattaya de bedste steder er, for kursen svinger meget.

Jeg har fundet et sted på Beach Road, som giver en glimrende kurs. På en tilfældig dag i maj måned 2011 var kursen på danske kroner de fleste steder mellem 5.2 og 5,5. På 1. sal I Tops Supermarket var kursen 5,60. TT Travel på Beach Road gav 5,64 baht per dansk krone. Hvis man veksler et større beløb, kan det sagtens mærkes.

Stedet er nemt at finde: Det ligger cirka 100 meter fra WS:

IMG_0058.JPG

IMG_0059.JPG

Link to comment
Share on other sites

Tack, för hjälp

Please be kind to all members - "like" posts that are helpful!



Posted Image

Link to comment
Share on other sites

Som sædvanligt giver du god og relevant info - tak for det!

 

Indtil videre har jeg dog været rimeligt heldig med vekselkursen her i DK, så slæber lidt baht med hjemmefra :)

My virgin 2011-trip report: The quest for cum - 2018-trip: What happens to plans .... - 2019-trip: How to use money - and other stuff

 

Link to comment
Share on other sites

Som sædvanligt giver du god og relevant info - tak for det!

 

Indtil videre har jeg dog været rimeligt heldig med vekselkursen her i DK, så slæber lidt baht med hjemmefra :)

 

Selv tak!

Der er kun syv dage, til du skal til paradis? Lucky you!! Jeg kan varmt anbefale Corner Bar (på hjørnet af Soi 6 og 2. Road). Det er virkelig et fint sted for afslapning. Du bør endelig også besøge Sapphire Club (Soi 15 på WS). Her finder du ubetinget de smukkeste piger i Pattaya. De har bl.a. et par enæggede tvillinger på 18 år, som bare er WOW.

God tur!!!!

Link to comment
Share on other sites

Selv tak!

Der er kun syv dage, til du skal til paradis? Lucky you!! Jeg kan varmt anbefale Corner Bar (på hjørnet af Soi 6 og 2. Road). Det er virkelig et fint sted for afslapning. Du bør endelig også besøge Sapphire Club (Soi 15 på WS). Her finder du ubetinget de smukkeste piger i Pattaya. De har bl.a. et par enæggede tvillinger på 18 år, som bare er WOW.

God tur!!!!

 

Jeg glæder mig også som et lille barn til juleaften! Er enormt rastløs i disse dage og kan kun utålmodigt vente på, at det bliver fredag og jeg sætter mig ind i flyet.

 

Hmmmm - enæggede tvillinger? Argh - nu er jeg endnu mere utålmodig! :Grin_Jump1:

My virgin 2011-trip report: The quest for cum - 2018-trip: What happens to plans .... - 2019-trip: How to use money - and other stuff

 

Link to comment
Share on other sites

TT travel har mange forskellige 'butikker' der er bl.a. to på Soi Buakow. Såvidt jeg kan regne ud giver de 1-2 procent bedre kurs.

 

VH

 

Jens

Pussy always wins, it's undefeated

Link to comment
Share on other sites

Godt å se at den Danske og Norske krone er så sterk mot baht. :) Tror ikke den har vært så sterk på mange år.

Gleder meg til å lørdag, da setter jeg meg på flyet direkte til BKK :Flying:

 

Babydolls har 3 års jubileum den 5 juni og som Tomj skrev: Sapphire må besøkes, har ikke hatt gleden å enda, men har lest mye om Sapphire her på Addicts så jeg må nok stikke innom kveld eller to. :GrinNod1:

Edited by jones78
Link to comment
Share on other sites

Godt å se at den Danske og Norske krone er så sterk mot baht. :) Tror ikke den har vært så sterk på mange år.

Gleder meg til å lørdag, da setter jeg meg på flyet direkte til BKK :Flying:

 

Babydolls har 3 års jubileum den 5 juni og som Tomj skrev: Sapphire må besøkes, har ikke hatt gleden å enda, men har lest mye om Sapphire her på Addicts så jeg må nok stikke innom kveld eller to. :GrinNod1:

 

Hav en rigtig god tur til paradis. Du ved, at man som PA-medlem kan få et rabatkort hos Sapphire, ikke? Du skal blot opgive dit medlemsnavn i baren. 15% er værd at tage med :GoldenSmile1:

Link to comment
Share on other sites

Tak Super, et nyt godt sted at veksle og så lidt på vej til WS :D

Link to comment
Share on other sites

Takker Tomj. Ikke så lenge til du skal ned å ser jeg. :Chokdee:

Ja har fått med meg rabatt kortet, 15% er verdt å ta med seg ja så det er med i planene for ferien.

 

Hvordan er det i Danmark, er det mye i gebyr å bruke visa kortet i forhold til å ta med seg cash nedover?

Har tenkt litt på å ta med cash, men veldig enkelt med kort.

Link to comment
Share on other sites

Takker Tomj. Ikke så lenge til du skal ned å ser jeg. :Chokdee:

Ja har fått med meg rabatt kortet, 15% er verdt å ta med seg ja så det er med i planene for ferien.

 

Hvordan er det i Danmark, er det mye i gebyr å bruke visa kortet i forhold til å ta med seg cash nedover?

Har tenkt litt på å ta med cash, men veldig enkelt med kort.

 

Det er rigtigt, at jeg snart skal til Pattaya igen (jeg kom faktisk hjem i sidste uge fra en smuttur på 12 dage).

Jeg bruger mest kontanter: veksler lidt hjemmefra og resten i Pattaya. Hvis man hæver på kreditkort, koster det typisk 30-50 danske kroner per hævning + evt. gebyr til thailandsk bank. En undtagelse er AEON, som bl.a. findes i Carrefour indkøbscentret. Her opkræves intet gebyr af den thailandske bank.

Link to comment
Share on other sites

På general basis skal man holde sig væk fra de store banker og deres filialer. Dehar langt højere over head kost end de små selvstændige. De sidste 2-3 år har jeg vekslet i Dollar. Den er let og finde: den ligger i LK Metro lige overfor Champagne GoGo

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

På general basis skal man holde sig væk fra de store banker og deres filialer. Dehar langt højere over head kost end de små selvstændige. De sidste 2-3 år har jeg vekslet i Dollar. Den er let og finde: den ligger i LK Metro lige overfor Champagne GoGo

 

Den har jeg vekslet i også. Var veldig bra kurs da.

 

Det er også skilt i Soi Diana som sier "Penge veksle". Har du sett det? :-)

 

http://www.youtube.com/watch?v=u7Lfwk3wSkI

 

Pause på 18 sekunder - Står under "Exchange" øverst til venstre.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Den har jeg vekslet i også. Var veldig bra kurs da.

 

Det er også skilt i Soi Diana som sier "Penge veksle". Har du sett det? :-)

 

http://www.youtube.com/watch?v=u7Lfwk3wSkI

 

Pause på 18 sekunder - Står under "Exchange" øverst til venstre.

 

 

Lige dette sted fand jeg gav den bedste kurs jeg kunne finde her i juli.

If you don’t success at first, call it version one.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

På general basis skal man holde sig væk fra de store banker og deres filialer. Dehar langt højere over head kost end de små selvstændige. De sidste 2-3 år har jeg vekslet i Dollar. Den er let og finde: den ligger i LK Metro lige overfor Champagne GoGo

 

Det er også der jeg plejer at veksle. Jeg fik stedet anbefalet af en dansker for nogle år siden. De har uden tvivl den bedste kurs.

Det er også meget rart man veksler indenfor, så står man ikke og flagrer med en masse sedler ude på gaden.

Free today - Pay tomorrow

Link to comment
Share on other sites

Skulle ønske jeg også hadde svarte penger jeg kunne veksle i Thaland. Nei, bankkort og ATM er nok tingen for meg...............

Love me longtime :Biatch12:

 

Practice to beat the pro's http://www.fetchfido...4/connect_4.htm

 

http://en.wikipedia....roll_(Internet)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.