Jump to content

Support our Sponsors >> Thai Friendly | Pattaya News | Pattaya Unplugged | Buy a drink for Soi 6 Girls | Thailand 24/7 Forum | TPN Property | La La Land bar | NEW PA website | Subscribe to The Pattaya News |Pattaya Investigations | Rage Fight Academy | Buy/Sell Businesses | Isaan Lawyers | Siam Business Brokers | Belts Of Mongering - Mongering Authority | Add your Text or Event here

IGNORED

65 dagar?


weedy

Recommended Posts

tjenixen!

 

jag skulle vilja veta hur jag ska gå till väga om jag vill turista i thailand i 65 dagar.

tidigare har jag varit i 46 dagar, då räckte det med en visarun till kambodja så fick jag 30 dagar till.

 

men jag har hört att dom har ändrat det, och att man nu måste flyga in för att få 30 nya.

har även hört att om man fixar 3 månads visa via ambasaden i sverige så får man bara 30 dagar ändå? när man "checkar in" i thailand.

 

skulle vara glad om någon kunde få mig att fatta detta, samt hur jag ska göra för att få stanna 65 dagar :GoldenSmile1:

 

fred, weedy

good luck for you, good fuck for me

Link to comment
Share on other sites

Om de stämplar in en vanlig 30-dagars-period när du har skaffat ett 3-månaders visum i förväg så gör de fel.. eller så har de inte fattat att du har ett visum. Jag har aldrig skaffat sådant visum själv tidigare men jag har hört om många som gjort det utan problem.

Link to comment
Share on other sites

Har du ett 3 månaders visa så har du ju det. annars hade väl ambassaden meddelat att man inte kan få 3 månaders visum när man söker det.

stämmer, du måsta flyga ut för att få 30 nya dagar.

Ska du flyga ut ur landet, så kolla med Air asia. dem har/hade kampanj 2000 bath till vissa destinationer tur och retur, Phnom penh, HK osv.

så om du nu bara vill vara i Thailand så är ju bästa sättet att söka Visum.

Fuck It, Before It Fucks You!

Link to comment
Share on other sites

Du går till ambassaden eller konsulatet söker ett turistvisa single entry = 60 dagar som är gratis fram till maj nästa år tror jag.

Sen går du till immigration i Thailand innan dessa 60 är över betalar 1900 Bath och får ytterligare 30 dagar

Enkelt eller hur.

Du kan köra på overstay 5 dagar detta är inget jag rekommenderar men det är en del som gör detta

overstay ser aldrig bra ut i passet när du vill åka in i Thailand nästa gång

I rater be rich and healthy than poor and sick

Link to comment
Share on other sites

Du går till ambassaden eller konsulatet söker ett turistvisa single entry = 60 dagar som är gratis fram till maj nästa år tror jag.

Sen går du till immigration i Thailand innan dessa 60 är över betalar 1900 Bath och får ytterligare 30 dagar

Enkelt eller hur.

Du kan köra på overstay 5 dagar detta är inget jag rekommenderar men det är en del som gör detta

overstay ser aldrig bra ut i passet när du vill åka in i Thailand nästa gång

 

Sen får man väl betala för så många dagar man har overstay med, tror det är 500 Bath per dag ?

Fuck It, Before It Fucks You!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.