Jump to content
IGNORED

Telefoneren


Nevermind

Recommended Posts

hoi weet iemand een goedkopere manier om naar thailand te bellen?

want met men huidig abonementje zal ik een 2de baantje moeten zoeken om dit vol te houden :GrinNod1:

Link to comment
Share on other sites

www.belkraker.be

 

je laadt een bedrag op en je belt met een vaste telefoon of gsm aan 2 eurocent per minuut + onkosten vaste lijn

 

of www.callsdiscount.nl

 

met deze bel je zelfs gratis naar Thailand maar je moet wel bellen naar Nederland; met een shake abonnement van telenet bel je gratis naar de buurlanden tijdens daluren. dus ook gratis via dit inbelnummer naar Thailand!

A good girl gives you happiness and a bad girl gives you experience both are essential in life so enjoy every girlfriend!

Link to comment
Share on other sites

hoi weet iemand een goedkopere manier om naar thailand te bellen?

want met men huidig abonementje zal ik een 2de baantje moeten zoeken om dit vol te houden :GoldenSmile1:

 

Beste,

je neemt een abonnement van 10 euro per maand( 11,5 euro inclusief btw) bij Skype en je belt onbeperkt naar Thai gsm en vaste nummers wereldwijd, je moet dit wel doen vanop je computer.

Hopelijk ben je daarmee geholpen.

groeten

Bg

Link to comment
Share on other sites

Ik gebruik al een hele tijd Poivy (www.poivy.com). Na iedere herlaadbeurt 12.5 incl BTW, krijg je 90 freedays, gedurende die tijd bel je gratis naar Thaise GSM toestellen. Na die 90 dagen bel je nog tegen 3 cent per minuut, en kan je het volledige krediet verder opbellen. Veel gunstiger dan Skype, als je't mij vraagt.

 

PoivY Rates

Link to comment
Share on other sites

Nog even vermelden dat je via PoivY ook een nummer op je Belgische GSM kan programmeren, zodat je tegen locaal(Belgisch) tarief naar Thaise GSM's kunt bellen, de verdere connectie is ook gratis gedurende de Free days.

Link to comment
Share on other sites

Ik gebruik al een hele tijd Poivy (www.poivy.com). Na iedere herlaadbeurt 12.5 incl BTW, krijg je 90 freedays, gedurende die tijd bel je gratis naar Thaise GSM toestellen. Na die 90 dagen bel je nog tegen 3 cent per minuut, en kan je het volledige krediet verder opbellen. Veel gunstiger dan Skype, als je't mij vraagt.

 

PoivY Rates

 

hoi, bedankt, ga dat eens checken

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

effe een vraagje, vind niks op de site van poivy.

zijn er kosten voor de persoon die je belt of is alles voor de poivy gebruiker?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Poivy , goede tip , was ook al een tijdje op zoek .

 

Heb van de week een Pink card van Chat up gekocht , 1 cent bellen naar een vast nummer in Nederland ,

12 cent naar een mobiel nummer . Moet het nog uitproberen laat nog wel een berichtje achter .

Link to comment
Share on other sites

Sorry , die centen moeten Bath zijn uiteraard !

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.