Jump to content
IGNORED

Hvordan fant dere Pattaya-Addicts?


jones78

Recommended Posts

Hei.

 

 

Jeg lurer bare på hvordan folk fant dette forumet, fra hvilken side? Trykket du på en link, hvor var den linken? eller har du hørt om det fra venner?

 

Jeg selv fant reklame på en av baht taxiene i pattaya, ble nysgjerrig og sjekket det ut når jeg kom hjem.

 

Jeg er ikke noe flink til å skrive og lage ny emner, men har fått mye god info fra våre felles venner på dette forumet, jeg vil samtidig takke Lamook, Matrix og de andre Moderatorene som gjør at dette forumet er veldig nyttig.

 

Matrix du får gi rosen videre da jeg kun legger inn denne posten på den skandinaviske delen.

 

Keep on the good work :Whistle:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

jeg fant det på youtube når jeg så på alle disse pattaya videoene

"Do you suck dick?" "No sir" "Bullshit, i'll bet you could suck a golfball trough a garden hose"

Link to comment
Share on other sites

Min historie er at jeg var i Amsterdam i juni '08 hvor jeg hadde litt phun, og tilfeldighvis traff på 4 andre nordmenn som hadde nettopp kommet fra Pattaya(dette var før jeg hadde hørt om at Thailand var et P4P land).

 

De fortalte meg om Pattaya, så når jeg kom hjem, leste jeg litt om det på worldsexguide.com og fant en link til en side der de linket til Pattaya Addicts, Pattaya Live, Pattaya Talk osv. Registrerte meg på alle forumene, men endte på en eller anne måte opp meg å surfe mest på PA, noe jeg er glad for nå, siden PA har vært til stor hjelp.

 

Takker alle mods som har gjort det mulig for denne siden å være slik den er :Question:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jag hade kollat mycket på PattayaSecrets forum, men tyckte att det var ett ganska tråkigt forum eftersom det var samma 10 personer som hela tiden satt och svarade varandra och promotade sina egna barer. Så jag surfade runt och hittade det här istället, mer folk och mycket roligare topics :Dance1:

Johnny Wilde

 

CEO - Heavydrinking Hardcore Mongers Union of Pattaya

 

 

 

"You only pass through this life once, you never come back for encores!" - Elvis Presley

 

 

 

"You guys took "normal mongering" and shot it full of nitroglycerin and then set a match to it" - thumper63

Link to comment
Share on other sites

jeg fant det på youtube når jeg så på alle disse pattaya videoene

 

tror jag med hittade hit med hjälp av youtube

Fuck It, Before It Fucks You!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Jeg røg ind i linket på LadyboysPattaya.

Fandt det igen på Sattahip Forum.

 

Fik så snakket med Bryan senere,

and the rest is history, so to speak. :P

Add life to your days,

not days to your life.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Kom over PA da jeg surfet litt rundt på youtube, navnet hørtes spennende ut og her er jeg.

 

Ros til deg Matrix og alle andre som gjør dette forumet mulig, her er noe for de aller fleste og dette er en effektiv måte å tilegne seg kunnskaper om Pattaya og Thailand ellers. Man finner det meste!

Link to comment
Share on other sites

Samme her... youtube..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Søkte "pattaya forum" på google og addicts var første treffet. Ble så jeg registrerte meg :Cross_Fingers:

Link to comment
Share on other sites

Når jeg søgte om Pattaya på Google, var Pattaya-Addicts en af de emner som Google næsten hele tiden valgte til mig.

Så blev jeg jo nød til og undersøge hvad Pattaya-Addicts var for noget. :Cross_Fingers:

Free today - Pay tomorrow

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 8 months later...

Når jeg søgte om Pattaya på Google, var Pattaya-Addicts en af de emner som Google næsten hele tiden valgte til mig.

Så blev jeg jo nød til og undersøge hvad Pattaya-Addicts var for noget. :Cross_Fingers:

 

ditto

har'n inte saab så har'n inte bil

Link to comment
Share on other sites

Letade lite på nätet efter forum om Pattaya, fann PA och pattaya Secrets. Dock är ju PA betydligt bättre imo.

Studying in Patts until may 2010

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Søkte "pattaya forum" på google og addicts var første treffet. Ble så jeg registrerte meg :Cross_Fingers:

 

Samme her. Har vært medlem en stund, men ikke aktivt før nå :)

 

Kommer og går litt i bølger, greitt å oppdatere seg før neste tur.

Play on, player!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Leser alltid Pattaya People på nettet før jeg drar til Thailand. fant en link til P.Addicts der.

Edited by Going4Siam

"Man...Because he sacrifies his health in order to make money. Then sacrifies money to recuperate his health. And then his so anxious about the future that he does not enjoy the present; the result being that he does not live in the present or the future; he lives as if hes never going to die, and then dies having never really lived "

Link to comment
Share on other sites

We at Canterbury Tales Cafe & Bookshop have Scandinavian books and offer a book exchangeEuropeanFlags copy.jpgbara-13-01.jpg1504.cover.jpgStefan-Lindblad_cover_Stulen_2009.jpgimage004.jpgswedish-thai-01.pngdanish-thai-cds-01.png

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$AFBADGE.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg fant linken via facebook, en kompis hadde blitt venner med "Pattaya Addicts" på facebook.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.