Jump to content

Support our Sponsors >> Thai Friendly | Pattaya News | Pattaya Unplugged | Buy a drink for Soi 6 Girls | Thailand 24/7 Forum | TPN Property | La La Land bar | NEW PA website | Subscribe to The Pattaya News |Pattaya Investigations | Rage Fight Academy | Buy/Sell Businesses | Isaan Lawyers | Siam Business Brokers | Belts Of Mongering - Mongering Authority | Add your Text or Event here

IGNORED

Thailand i juli


Recommended Posts

Jeg har tenkt og reise ned til Thailand i juli 2009, har kikket etter biletter men prisen er fortsatt høy, skulle tro att urolighetene som har vært i Bangkok nå skulle føre til endel kanseleringer av billetter. Er nok mange familier som avbestille nå vil jeg tro. Noen som vet noe om SAS eller Thai vil komme med noe tilbud på nyåret?

Link to comment
Share on other sites

Inte en aning ....men vi kan ju alltid hoppas.

Regards:Matrix

 

When the life as you live it goes titts up, can you press Ctrl-alt-delete to remove it or is that only on the internet?

 

Posted Image

Link to comment
Share on other sites

En venn av meg snakket med et reisebyrå, og de sa att det har vært mye avbestillinger. Så det er rart visst de ikke vil komme noen tilbud, for alle flyselskap vil vel fylle opp flyene sine.

 

En annen jeg kjenner reiste nå 27 november med Finnair, dette flyet var vel det første som ble rutet om til Phuket, det var i alt 8 passasjerer på det flyet, så mange hadde trukket seg der. Fordelen var jo att de ble flyttet til buisness class hele gjengen.

Link to comment
Share on other sites

det er jo en stund til juli da, så flyselskapene har god tid til å fylle opp flyene.

men sjekker du på pris nå i de kommende dager vil jeg tro bilettene er billigere pga. avbestillinger

"Do you suck dick?" "No sir" "Bullshit, i'll bet you could suck a golfball trough a garden hose"

Link to comment
Share on other sites

Fellesferien er jo i juli, og jeg vil tro att mange barnefamilier som har bestilt tur til Thailand, vil avbestille, som følge av urolighetene som har vært den siste tiden. Kunne ikke tenkt meg å bli strandet på en flyplass med små barn. Tror mange familier vil tenke slik.

Link to comment
Share on other sites

jo sant nok. men er jo fortsatt et halvt år, til juli :WinkGrin1:

"Do you suck dick?" "No sir" "Bullshit, i'll bet you could suck a golfball trough a garden hose"

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også planlagt å reise til Thailand i juli da dette er tidligste tidspunkt jeg kan ta ferie. Var egentlig mest sugen på å dra på vinteren, men fikk dessverre ingen anledning. Etter som jeg har forstått er jo dette midt i regnsesongen og dette gjør meg jo en liten smule bekymret. Har ikke tenkt å tilbringe ferien min innendørs akkurat. Er det noen som har vært i Thailand i juli som kan si litt om hvordan det er?

Link to comment
Share on other sites

Jeg klarte ikke vente lenger, jeg bestilte billett her forrige dagen med KLM med avreise 27 januar, det kosta 7800,- kun en time transfer i amster.

Så på vei videre til bangkok.

Gleder meg veldig :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Jeg har tenkt og reise ned til Thailand i juli 2009, har kikket etter biletter men prisen er fortsatt høy, skulle tro att urolighetene som har vært i Bangkok nå skulle føre til endel kanseleringer av billetter. Er nok mange familier som avbestille nå vil jeg tro. Noen som vet noe om SAS eller Thai vil komme med noe tilbud på nyåret?

 

köpte biljetter för perioden 090615 - 090711 för 5300.

 

kolla här: http://www.reseguiden.se/flyg/bangkok/bkk

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tenkt og reise ned til Thailand i juli 2009, har kikket etter biletter men prisen er fortsatt høy, skulle tro att urolighetene som har vært i Bangkok nå skulle føre til endel kanseleringer av billetter. Er nok mange familier som avbestille nå vil jeg tro. Noen som vet noe om SAS eller Thai vil komme med noe tilbud på nyåret?

Thai Air har tillbud 1/3-31/3 -09 från 5000kr cirka :GoldenSmile1:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

booket billett i dag, bergen- amsterdam- bamgkok t/r 7juni til 28 juni 6700 nok

synes det var en grei pris jeg :GoldenSmile1:

"Do you suck dick?" "No sir" "Bullshit, i'll bet you could suck a golfball trough a garden hose"

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jag har hittat resor med Thai från Stockholm för SEK 6400 i juli på flygresor.se det finns även resor med Aerosvit via Kiev med priser från 4900 hela juli.

Johnny Wilde

 

CEO - Heavydrinking Hardcore Mongers Union of Pattaya

 

 

 

"You only pass through this life once, you never come back for encores!" - Elvis Presley

 

 

 

"You guys took "normal mongering" and shot it full of nitroglycerin and then set a match to it" - thumper63

Link to comment
Share on other sites

Lite dyrare eller biligare flyg, frågan är snare hur utvecklingen SEK/THB kommer att se ut fram över.

Personligen tror jag att vi kommer å se nivåer runt 1 SEK / 3.60 THB eller ännu längre när vår kära RB försöker devalvera oss ur krisen.

Piska en död häst så mycket ni orkar, men det hjälper inte. :GoldenSmile1:

Link to comment
Share on other sites

Lite dyrare eller biligare flyg, frågan är snare hur utvecklingen SEK/THB kommer att se ut fram över.

Personligen tror jag att vi kommer å se nivåer runt 1 SEK / 3.60 THB eller ännu lägre när vår kära RB försöker devalvera oss ur krisen.

Piska en död häst så mycket ni orkar, men det hjälper inte. :GoldenSmile1:

Link to comment
Share on other sites

1sek=4,14thb

1nok=5,31thb

1nok=1,28sek

 

får vel ikke håpe det blir dårligere nei :GoldenSmile1:

Edited by pokland

"Do you suck dick?" "No sir" "Bullshit, i'll bet you could suck a golfball trough a garden hose"

Link to comment
Share on other sites

1sek=4,14thb

1nok=5,31thb

1nok=1,28sek

 

får vel ikke håpe det blir dårligere nei :GoldenSmile1:

 

nej det får man verkligen inte hoppas det blir.

men det ser inte så ljust ut

Fuck It, Before It Fucks You!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Har kjøpt billett med Air France ned, og KLM opp, Oslo-Bangkok i Mai -09, ca 5800 NOK.

Se på restplass.no , det var plasser med SAS under 5000 NOK tilgjengelig på noen datoer/forskjellige reiseperioder.

Dersom du kan "hoppe på" på kort varsel kommer det tilbud like før avreise der også.

I fjor vår var det charterturer Oslo-Phuket for 1000 NOK t/r, uten hotell.

Men da må du være nærmest stand-by og kunne reise på noen få dagers varsel!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

vil tro at det kommer noen gode tilbud fremover

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.