Jump to content
IGNORED

Hey Guys, Zoek een wingman om naar Pattaya te gaan.. op korte termijn


Recommended Posts

Heyy Guys,

Ik zoek een gezellige man. Om samen een week of 2 weken pattaya,Thailand te doen. Iedereen in mijn omgeving heeft vrouw en kids en mag niet alleen een weekje weg simple-smile.png

Het liefste pak ik een paar dagen songkran mee. Mijn werk is flexibel met vrij nemen dus kan snel schakelen.

Ben zelf een relaxte man van 31jaar, Werk in de ICT, Kan snel schakelen. Reis liever niet alleen omdat dat soms toch eenzaam is. Het is ook niet de bedoeling dat we hele tijd samen zijn. een ieder is vrij zijn eigen ding te doen. Maar dingen als reizen, nieuwe dingen ontdekken, restaurantjes, snorkelen, bioscoop e.d. kunnen we samen doen.

hou van lekker lokaal eten en drinken. Sta open voor snorkelen,restaurantjes, uitgaan, eilanden bezoeken.. en allerlei activiteiten.

geen cheap charly maar gooi niet met geld over de balk!

Lijkt dit je wat, laat het weten.

greetingz, Vinesh

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.