Jump to content
IGNORED

NL Wiethandelaar Thais proces nakend


david555

Recommended Posts

Aan beide zijden waarschijnlijk .....,. zijn nu niet bepaald   "engeltjes "in die "bussines ", getuige daarvan grensstreek NL/Be regelmatig uitgebrande auto's met verkoold persoon in .... of gedumpte body's ....afrekeningen na berucht rip deal in beide landen nog steeds gaande ( turtle gang )

Tja geld lonkt he'

   Non native English writing poster, not using a spell checker !! 

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat de post hiervoor kant noch wal raakt in deze zaak.

 

Ben het eens met Explosief, dit stinkt van alle kanten. Geen uitleveringsverzoek, geen strafbare feiten verder in Thailand. Het lijkt er voor mij op dat die man gewoon is opgepakt door de Thai omdat ze denken dat er wat te halen valt, op aangeven van de Nederlandse overheid nog wel.  

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat de post hiervoor kant noch wal raakt in deze zaak.

 

Ben het eens met Explosief, dit stinkt van alle kanten. Geen uitleveringsverzoek, geen strafbare feiten verder in Thailand. Het lijkt er voor mij op dat die man gewoon is opgepakt door de Thai omdat ze denken dat er wat te halen valt, op aangeven van de Nederlandse overheid nog wel.  

Omdat jullie het blijkbaar vals spel vinden , hier dan nog zo eentje kortelings geflikt ...., tja als je gevaarlijk leeft moet je wel op je tellen passen ..... grandioos opgezet. :GoldenSmile1:  Internationale criminelen moet met international vrienden opgelost worden, grandioos gregeld , chapeau !

http://www.demorgen.be/buitenland/belgische-en-amerikaanse-gerecht-lokken-crimineel-in-de-val-a2352705/

   Non native English writing poster, not using a spell checker !! 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.