Jump to content
IGNORED

Tur til Pattaya i Juni/Juli måned?


Recommended Posts

Er det noen som skal til Pattaya i Juni eller Juli måned. Jeg drar rundt den 20 juni og blir til ca 12 juli. Kunne vært morro og truffet noen andre som også var på tur :Whistle:

Link to comment
Share on other sites

du din heldige fan:P skulle gjerne hvært med men prengene strekker ikke til

åsså er det din første tur, den vil forandre livt ditt:P

"Do you suck dick?" "No sir" "Bullshit, i'll bet you could suck a golfball trough a garden hose"

Link to comment
Share on other sites

du din heldige fan:P skulle gjerne hvært med men prengene strekker ikke til

åsså er det din første tur, den vil forandre livt ditt:P

 

:Whistle: Halais! Ja, det er full nedtelling nå når det kun er ca 30 dager igjen. Spenningen holder på å ta knekken på meg etter å ha lest mange poster her hos pattaya addicts. Håper turen vil forandre livet mitt :) I så fall så blir det nok ikke siste gang jeg reiser ned dit, så da kan det vel være at vi kan vi istand en norsk bar crawl :Whistle:

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som skal til Pattaya i Juni eller Juli måned. Jeg drar rundt den 20 juni og blir til ca 12 juli. Kunne vært morro og truffet noen andre som også var på tur :)

Jag åker ner den 29/5 å har bokat till den 21/6....men troligt är att jag förlänger med en vecka :Whistle:

Regards:Matrix

 

When the life as you live it goes titts up, can you press Ctrl-alt-delete to remove it or is that only on the internet?

 

Posted Image

Link to comment
Share on other sites

Jag åker ner den 29/5 å har bokat till den 21/6....men troligt är att jag förlänger med en vecka :)

 

Hei Matrix! :Laugh1: Fantastisk! Da får jeg sjansen til å treffe deg og vi kan feste litt sammen :AngryWink: Var litt bekymret for om det var bare meg som skulle ned til Pattaya i denne perioden :Hair_Out1::D Newbie alene i Pattaya. Da hadde jeg nok blitt spist levende av jentene der nede :D Gleder meg noe sinnsykt, men må prøve å tenke minst mulig på det ellers går dagene altfor sent og det gjør meg sprø :Puke2::D Håper det vil være noen bar crawls i løpet av ferien min slik at jeg kan få oppleve det jeg har lest om her på Pattaya-addicts.com :Drunk1: Jeg ser at det ikke er lenge før du reiser så du gleder deg vel noe sinnsykt? :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Next Street after Soi Honey down to soi 8 lots of Skandi Guesthouse and Bars ...

 

Greetings

 

 

Sorry post is in the wrong treat :Bravo1:

Edited by NOKSUKOU

Man...places sexual intercourse far & away above all other joys...he will risk life, reputation, everything...to make good that opportunity and ride it to the overwhelming climax." - Mark Twain

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Er det noen som skal til Pattaya i Juni eller Juli måned. Jeg drar rundt den 20 juni og blir til ca 12 juli. Kunne vært morro og truffet noen andre som også var på tur :)

 

ska vara där mellan 17 juni och 5 juli :hello09:

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som skal til Pattaya i Juni eller Juli måned. Jeg drar rundt den 20 juni og blir til ca 12 juli. Kunne vært morro og truffet noen andre som også var på tur :D

Jepp,reiser den 25 i denne,og blir til 30 september,blir godt p komme ned igjen,håper du får en fin tur...

Link to comment
Share on other sites

He he ble misunnelig av å se den nedtellingsklokken ikke lenge til du ska på tur no :GrinNod1:

Link to comment
Share on other sites

Trevligt med sommarsemester snart!

 

Jag och BM LittleBell kommer att vara i Pattaya mellan 3 Juli - 9 Augusti. Vi har bokat boende på Metro Apartments. Så det är bara att komma över på ett par öl.

 

Alltid trevligt att träffa nya vänner!

 

Ses!

Link to comment
Share on other sites

Jag åker nere 25:e juni .

holla when you see me.

Fuck It, Before It Fucks You!

Link to comment
Share on other sites

He he ble misunnelig av å se den nedtellingsklokken ikke lenge til du ska på tur no :wub:

 

Halais Bimbom,

Nei, nå er det ikke lenge igjen til avreise. Reiser i morgen tidlig med ankomst Pattaya på tirsdag. Gleder meg noe sinnsykt :4:

Link to comment
Share on other sites

Har vært så travelt at jeg ikke har fått sjekket svarene på denne posten før nå. Du er allerede i Pattaya så jeg er sikker på at du har det helt topp allerede. Du kan sende meg en PM så kan vi møtes for en øl eller ti :D Har booket meg inn hos Dancewatcher så jeg har internet i leiligheten og kommer til å sjekke min mail hver dag :4:

 

ska vara där mellan 17 juni och 5 juli :wub:
Link to comment
Share on other sites

Halais Farang40

Oj, du skal være lenge. Kan tenke meg at du gleder deg. Kanskje vi kan ta en øl en dag? :wub:

 

Jepp,reiser den 25 i denne,og blir til 30 september,blir godt p komme ned igjen,håper du får en fin tur...
Link to comment
Share on other sites

Hei Streamer

Ja, nå skal det bli godt med ferie. Jeg skal bo i en av Dancewatchers leiligheter. Jeg tar og kommer en tur over til Metro så tar vi et par øl :wub:

 

Trevligt med sommarsemester snart!

 

Jag och BM LittleBell kommer att vara i Pattaya mellan 3 Juli - 9 Augusti. Vi har bokat boende på Metro Apartments. Så det är bara att komma över på ett par öl.

 

Alltid trevligt att träffa nya vänner!

 

Ses!

Link to comment
Share on other sites

Hei Oscar,

Du må ha en topp ferie og send meg en PM hvis du har lyst til å treffes til et par øl :wub:

 

Jag åker nere 25:e juni .

holla when you see me.

Link to comment
Share on other sites

Hei Streamer

Ja, nå skal det bli godt med ferie. Jeg skal bo i en av Dancewatchers leiligheter. Jeg tar og kommer en tur over til Metro så tar vi et par øl smile.gif

 

Ja gör det! Alltid trevligt med nya vänner. BM Little Bell kommer ner 5 Juli. Men efter det är vi båda på plats för lite crawls. Jag skickar PM med mitt Thai mobilnummer så kan du höra av dig om du känner för det. Jag bjuder på första rundan :o

Link to comment
Share on other sites

Jag flyger ner ensam för första gången :) den 27e Juni , och stannar några veckor... ngn som vill mötas upp?

Link to comment
Share on other sites

Jag flyger ner ensam för första gången smile.gif den 27e Juni , och stannar några veckor... ngn som vill mötas upp?

 

Bara att höra av dig om du vill hänga med på nån runda bland barerna. (I Pattaya i början av Juli till 9 Aug)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Håper turen vil forandre livet mitt

 

Det vil den helt sikkert. Jeg anbefaler Globetrotter hotel, som ligger nærved hvor Pattaya Central Road munder ud i Beach Road:

http://www.globetrotter-thai.com/

1/54-55 Beach Road, Central Pattaya, Banglamung, Chonburi 20260, Thailand

Telephone No: +66 38 423167

Fax No: +66 38 423801

 

Det er godt nok svensk, men de har udmærket skandinavisk mad, og ejeren, svenske Hasse, er fin til at hjælpe nye turister.

 

På Soi 7 tæt ved er der et par go go barer med lækre damer, bl.a. Silver Star 1.

Link to comment
Share on other sites

Det vil den helt sikkert. Jeg anbefaler Globetrotter Hotel, som ligger nærved hvor Pattaya Central Road munder ud i Beach Road:

http://www.globetrotter-thai.com/

1/54-55 Beach Road, Central Pattaya, Banglamung, Chonburi 20260, Thailand

Telephone No: +66 38 423167

Fax No: +66 38 423801

 

Det er godt nok svensk, men de har udmærket skandinavisk mad, og ejeren, svenske Hasse, er fin til at hjælpe nye turister.

 

På Soi 7 tæt ved er der et par go go barer med lækre damer, bl.a. Silver Star 1.

Nå, jeg bemærkede ikke, at jeg svarede på en gammel meddelelse fra Kalle. Troede han skulle rejse i 2010. Anyway, jeg anbwfakwe Globetrotter hotel til enhver.

 

Nåber Kalle havde en god ferie.

 

Mvh

BigBang

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.