Jump to content
IGNORED

Op zoek naar manager Hollands cafe/restaurant Phuket


mloptty

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

ik en mijn zakenpartner overwegen ten zeerste om een nederlands cafe in Phuket op te zetten of wel over te nemen.

 

wij zijn op zoek naar een manager, kan in dienst kan ook mee investeren maar is niet noodzakelijk.

 

mocht iemand zin hebben in een uitdaging in Phuket, leuk werk, kost en inwoning geregeld, goed salaris en uitstekende voorwaarden.

 

voel je je geroepen of  ken je een uitstekende kanidaat laat ff een PM berichtje achter!

 

groetjes

Link to comment
Share on other sites

Dus je gaat met iig 2 zakenpartners en eventueel een participerende manager een Nederlands cafe op te zetten op Phuket. Hiervan zijn er al meerdere en naar mijn inziens maken er maar 2 een ok omzet maar dat is na jarenlang buffelen.

 

Waarom richten jullie je niet op een andere markt op Phuket, dit is al zeer beperkt en kent alleen een kans van slagen als je al over een groot netwerk van Nederlanders beschikt die woonachtig daar zijn of terugkerende toeristen.

 

Anyways, dat is mijn idee erover :)

Link to comment
Share on other sites

Dus je gaat met iig 2 zakenpartners en eventueel een participerende manager een Nederlands cafe op te zetten op Phuket. Hiervan zijn er al meerdere en naar mijn inziens maken er maar 2 een ok omzet maar dat is na jarenlang buffelen.

 

Waarom richten jullie je niet op een andere markt op Phuket, dit is al zeer beperkt en kent alleen een kans van slagen als je al over een groot netwerk van Nederlanders beschikt die woonachtig daar zijn of terugkerende toeristen.

 

Anyways, dat is mijn idee erover :)

Mokum, bedankt voor je reactie. onze voorkeur heeft het overnemen van een bestaand hollands cafe. wij zien nog wel potentie om er een goed lopende zaak van te kunnen maken.

Link to comment
Share on other sites

Dus je gaat met iig 2 zakenpartners en eventueel een participerende manager een Nederlands cafe op te zetten op Phuket. Hiervan zijn er al meerdere en naar mijn inziens maken er maar 2 een ok omzet maar dat is na jarenlang buffelen.

 

Waarom richten jullie je niet op een andere markt op Phuket, dit is al zeer beperkt en kent alleen een kans van slagen als je al over een groot netwerk van Nederlanders beschikt die woonachtig daar zijn of terugkerende toeristen.

 

Anyways, dat is mijn idee erover :)

 

+1 ... waarom zou een Nederlands cafe enige kans van slagen hebben in een plek als Phuket . Vrijwel geen Nederlanders die er wonen

en een beperkt aantal Nederlandse toeristen .

 

Ik wens jullie veel succes maar waarom zonodig een Nederlands cafe ... ? Als je graag wilt investeren in Phuket (een plaats met zeer

veel mafia) verken de markt en maak een top tien (honderd voor mijn part) .

'Grote' kans dat daar geen Nederlands cafe in voorkomt .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.