Jump to content

Support our Sponsors >> Thai Friendly | Pattaya News | Pattaya Unplugged | Buy a drink for Soi 6 Girls | Thailand 24/7 Forum | TPN Property | La La Land bar | NEW PA website | Subscribe to The Pattaya News |Pattaya Investigations | Rage Fight Academy | Buy/Sell Businesses | Isaan Lawyers | Siam Business Brokers | Belts Of Mongering - Mongering Authority | Add your Text or Event here

IGNORED

Kan noen hjelpe meg med å ta med noe fra Norge?


The Viking

Recommended Posts

Bot her nede Og lurer på om noen kan hjelpe meg med å ta med noe hjemmefra. Skulle gjerne fått tak I noen wienerpølser, lomper, idun bodsennep og dragster 3000 lakris og tatt de med ned hit til meg. Kan møte personen hvor som helst og samtidig spandere noen øl samt betale kostnadene til den som hjelper meg.

 

Viking

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Bot her nede Og lurer på om noen kan hjelpe meg med å ta med noe hjemmefra. Skulle gjerne fått tak I noen wienerpølser, lomper, idun bodsennep og dragster 3000 lakris og tatt de med ned hit til meg. Kan møte personen hvor som helst og samtidig spandere noen øl samt betale kostnadene til den som hjelper meg.

 

Viking

Have you sorted it out?

Free today - Pay tomorrow

Link to comment
Share on other sites

Turen min i jula ble ikke noe av desverre :( men så fulle som flyene er i desember må det vel være noen som skal innom nightwish ? :)

Link to comment
Share on other sites

Nope :'(

Would it be easier for you, if somebody you know from Norway shipped it down to me in Denmark. Then I could bring it to you when I come in March?

 

Or we could find some similar products we have here in Denmark?

Free today - Pay tomorrow

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kan ta med jeg... Men det er en stund til jeg drar over.

Paste countdown timer here

Link to comment
Share on other sites

Skal ikke over før slutten av Mars. Sender deg en PM når det nærmer seg

Paste countdown timer here

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hei, Ser at første post er noen mnd. gammel. Men jeg skal nedover i slutten av måneden, så hvis du fremdeles er interesert kan jeg godt ta dette med til deg.

Link to comment
Share on other sites

heisann der, jeg kan alltids ta med noe nedover jeg, kommer til byen 13 feb.. :-)

i will be back.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.