Jump to content

Pattaya Live Streams >> Pattaya Girls Livestreaming

IGNORED

Bubber i Pattaya

Recommended Posts

Bubber har været i Pattaya, og i 2012 sendes en tv-udsendelse om hans oplevelser:

http://www.bt.dk/film-og-tv/tv2-vaert-koebte-thaipige-paa-bar

Alt tyder (selvfølgelig) på, at vinklen er fordømmende: Mænd, der tager til Pattaya, er nogle svin, som udnytter stakkels, fattige piger.

Er der mon nogen, der ved, hvornår optagelserne fandt sted? Jeg krydser fingre for, at jeg ikke er blevet fanget af kameraet :68: . De fleste mennesker i min omgangskreds har samme opfattelse som Bubber.

Damn it .... håber heller ikke at han optog, mens jeg var der. På den anden side har jeg været rimeligt åben omkring, at jeg har været i Pattaya og selvom jeg ikke har underholdt med mine små eskapader, så er jeg nu ret sikker på, at de fleste godt kan regne ud, hvad jeg har fået tiden til at gå med ....

Det bliver vist i øvrigt den første Bubber-udsendelse nogensinde, som jeg bliver nødt til at få set ...

My virgin 2011-trip report: The quest for cum - 2018-trip: What happens to plans .... - 2019-trip: How to use money - and other stuff

Problemet med Bubbers udsendelser er for mig at se, at de er alt for unuancerede. Der er ingen tvivl om, at danske mænd vil blive hængt ud i hans program. Men selvfølgelig skal jeg også se det.

Jeg kender folks fordomme om Pattaya, så jeg fortæller aldrig nogen, at jeg opholder mig dér. Jeg nøjes blot med at sige, jeg er i Thailand: kigger på templer i Bangkok, er på kursus i Hua Hin etc. :GoldenSmile1:

Bubber er en drengerøv.

Han har sikkert lavet det vi andre laver når vi er Pattaya, når kameraet er slukket.

Men det er en udsendelse jeg bliver nød til og se.

Tak for oplysningen.

Free today - Pay tomorrow

• 1 month later...

Jeg så , til min forundring, Bubber sidde udenfor LK renaissance hotel, Soi Diana,

ca. 3/11 2011. Han sad sammen med to andre falang.

Ingen af dem var BS Christiansen, som han ellers nok kunne have nytte af, når han nu er så hellig og hjælpeløs selv.

Ikke noget billigt hotel at bo på, for seernes regning.

Tog ham for ST, 600 bath....var det ikke værd :-)

Arrh han må da være god til at slikke røv - hvordan har han ellers fået alle de lukrative jobs :Laugh1:

Everyone has the right to my opinion

Jeg har haft ham LT. Man skal lige lære ham at kende, men så er han altså også rigtigt sød - og giver sig 100% :01::GoldenSmile1:

Har i øvrigt hørt rygter om, at kameraholdet rigtigt hyggede sig med de lokale damer, når kameraerne var slukkede. Dobbeltmoral er dobbelt så godt - eller?? De er efter sigende blevet fulgt med skjult kamera, og optagelserne bliver lagt på youtube, når Bubber har vist sin hellige version af Pattaya på TV2.

Bubber har været i Pattaya, og i 2012 sendes en tv-udsendelse om hans oplevelser:

http://www.bt.dk/fil...haipige-paa-bar

Alt tyder (selvfølgelig) på, at vinklen er fordømmende: Mænd, der tager til Pattaya, er nogle svin, som udnytter stakkels, fattige piger.

Er der mon nogen, der ved, hvornår optagelserne fandt sted? Jeg krydser fingre for, at jeg ikke er blevet fanget af kameraet :68: . De fleste mennesker i min omgangskreds har samme opfattelse som Bubber.

Du kan likevel ta det med ro. Hva folks synes er likegyldig. Værre er det dersom man er Norsk statsborger/medborgare. Ny norsk lov om forbud mot kjøp av sex gjelder ocskå utomlands!( Ja du leste rätt. Jag har postat om det her förut) âr du Norsk och åker utomlands, drar du den norska lagen med deg til feks Thailand. Det samma gjälder ej teks trafikk eller narkotika lagstiftningen så du kan åka hur fort du vil på atubahn och röka hasj i AMsterdam, men våga faen inte ha sex om du har til åsikt att betale för det. Sverige ser på samma lagen...

"Man...Because he sacrifies his health in order to make money. Then sacrifies money to recuperate his health. And then his so anxious about the future that he does not enjoy the present; the result being that he does not live in the present or the future; he lives as if hes never going to die, and then dies having never really lived "

Du kan likevel ta det med ro. Hva folks synes er likegyldig. Værre er det dersom man er Norsk statsborger/medborgare. Ny norsk lov om forbud mot kjøp av sex gjelder ocskå utomlands!( Ja du leste rätt. Jag har postat om det her förut) âr du Norsk och åker utomlands, drar du den norska lagen med deg til feks Thailand. Det samma gjälder ej teks trafikk eller narkotika lagstiftningen så du kan åka hur fort du vil på atubahn och röka hasj i AMsterdam, men våga faen inte ha sex om du har til åsikt att betale för det. Sverige ser på samma lagen...

Det lyder som en vanvittig lov. Jeg er glad for, at jeg ikke er norsk statsborger. Spørgsmålet er dog, hvor mange norske mænd der i realiteten vil blive dømt for at købe sex i Thailand.

Fuck !! min timing var heldig :)

forlod LKR i oktober og vendte tilbage i december – havde ikke været sjovt at dukke op på skærmen :Crappy:

som TomJ nøjes jeg normalt med den enklere beskrivelse af mine mange Thailandsrejser. Mange venner ved alt, men i forhold til nogle i omgangskredsen og i arbejdssammenhæng kender jeg allerede indgangsvinklen – og gider ikke debatten.

Tjekkede lige udsendelsen på sputnik og alt taget i betragtning var den mest af alt bare lidt kedelig. Den fik dog udstillet de 2 barejere fra jomtien som nogle uintelligente gamle nisser der udnyttede pigerne. Men ikke noget stort scoop. Givet fordommene og bubber virker det da, for mig, heller ikke ligefrem gennemtænkt at stille op med sin bar frivilligt?

Ps: hvis det var eget værelse bubber tog pigen med hjem til kan jeg da i det mindste berolige med at det var i LKR’s billigeste ende :)

Fuck !! min timing var heldig :)

forlod LKR i oktober og vendte tilbage i december – havde ikke været sjovt at dukke op på skærmen :Crappy:

som TomJ nøjes jeg normalt med den enklere beskrivelse af mine mange Thailandsrejser. Mange venner ved alt, men i forhold til nogle i omgangskredsen og i arbejdssammenhæng kender jeg allerede indgangsvinklen – og gider ikke debatten.

Tjekkede lige udsendelsen på sputnik og alt taget i betragtning var den mest af alt bare lidt kedelig. Den fik dog udstillet de 2 barejere fra jomtien som nogle uintelligente gamle nisser der udnyttede pigerne. Men ikke noget stort scoop. Givet fordommene og bubber virker det da, for mig, heller ikke ligefrem gennemtænkt at stille op med sin bar frivilligt?

Ps: hvis det var eget værelse bubber tog pigen med hjem til kan jeg da i det mindste berolige med at det var i LKR’s billigeste ende :)

Jeg opfattede også udsendelsen som en smule kedelig, og som ventet var behandlingen af emnet ensidig, unuanceret og fordømmende. Men det er typisk for Bubber: Alt er enten sort eller hvidt.