Jump to content
IGNORED

Uw favoriete eetgelegenheid


***

Recommended Posts

Ik "doe" er regelmatig de Bapi Pangang met bami en kroepoek......

zeer belangrijk voor mijn verwende muiltje: zeer mager varkensvlees, lekker gegrild met zo'n typisch bapi pangang korstje. :GoldenSmile1:

 

Bapi pangang , ben ik ook gek op ... staat niet op het menu maar zal vanavond eens gaan proeven .

 

Das een van de weinige dingen die ik mis van Nederland ... gewoon zo'n grote zak met een Chinese afhaalmaaltijd .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Was allemaal prima in orde in het Holland Belgium house . Goed eten en Eric , de eigenaar , is een geschikte gast ,

aanradertje dus .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Vind kiss food altijd lekker en verder eet ik eigenlijk alles overal en nergens.. Ook de insecten wil ik zo nu en dan nog wel is proberen

Live the life you love.... Enjoy for Full...

Never Regret Anything you did.

Just do it...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

kiss restaurant, patricks belgium restaurant en BURGER KING HAHA

 

Orange Thai Restaurant in Jomtien Complex Plaza voor een "frietje zuurvlees" (volgens mij hachee op zijn Limburgs)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Orange Thai Restaurant in Jomtien Complex Plaza voor een "frietje zuurvlees" (volgens mij hachee op zijn Limburgs)

 

Afgelopen weekend het Limburgs frietje zuurvlees dus geprobeerd.........uitstekend.

Zuurvlees perfect, bak met gesnipperde uien en de frieten waren ook goed.

Niet meteen het goedkoopste THB 280, maar zeker voor herhaling vatbaar.

 

Even een updeetje en wat recensies:

Bali Breeze: Een absolute aanrader voor wie van Indisch eten houdt. Zeker de rijsttafel met 12, 15 or 18 verschillende gerechtjes zijn uitstekend en als basis kun je kiezen uit rijst, nassi, bami of mihoen. Afgelopen weekend gegeten met 3 personen. Eten + drank voor THB 1670.

 

Het Belgisch Frietkot is dicht.

 

Papa David II (Soi Khao Talo) heeft het niet overleefd. Na 2 maanden een poging gewaagd te hebben om er toch iets van te maken, heeft hij de boel verkocht. Nu is er weer een ander restaurant in gevestigd.........ook dood. Op de 1 of andere manier is de locatie absoluut verkeerd. Uiteraard is Papa David I business as usual (Hanuman Statue in Jomtien)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

PBG !!!

 

Pattaya Beer Garden echt een aanrader. de sfeer is uniek ook als het rustig is.

Hapje drankje en met gratis WiFi ff contact met de thuisblijvers.

 

Lekker over de zee staren want wat is er anders te doen als je al een leuke vrouw aan je tafel hebt zitten ????

Link to comment
Share on other sites

Was allemaal prima in orde in het Holland Belgium house . Goed eten en Eric , de eigenaar , is een geschikte gast ,

aanradertje dus .

Vergeet dat “Belgium” maar: Luc, de Belgische vennoot van Eric is er al jaren geleden vandoor gegaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Vreemd dat jullie allemaal het Belgisch restaurant "Manneke Pis" niet kennen in Pattaya.

 

Dit is gelegen in Soi Siam Country Club, dus best met de brommer er naar toe...

't is een stuk Soi Siam Country Club inrijden (als je van de beach road komt, Pattaya klang nemen, eens aan sukhumvit links afslaan, en dan terug aan de eerst volgende lichten terug rechts).

 

't Is daar echt mooi rijden, op een bepaald moment kom je in twee serieuze bochten, en 't is net nadat je de tweede bocht uit komt aan de rechterkant.

Goed opletten want je bent er snel voorbij.

 

'k Heb daar ook eens stoofvlees gegeten en was te vergelijken met het stoofvlees van bij de Patrick.

Link to comment
Share on other sites

Vreemd dat jullie allemaal het Belgisch restaurant "Manneke Pis" niet kennen in Pattaya.

 

Dit is gelegen in Soi Siam Country Club, dus best met de brommer er naar toe...

't is een stuk Soi Siam Country Club inrijden (als je van de beach road komt, Pattaya klang nemen, eens aan sukhumvit links afslaan, en dan terug aan de eerst volgende lichten terug rechts).

 

't Is daar echt mooi rijden, op een bepaald moment kom je in twee serieuze bochten, en 't is net nadat je de tweede bocht uit komt aan de rechterkant.

Goed opletten want je bent er snel voorbij.

 

'k Heb daar ook eens stoofvlees gegeten en was te vergelijken met het stoofvlees van bij de Patrick.

 

Inderdaad , heeeeeel goed opletten want Manneke pis is al 2,5 jaar geleden opgehouden te bestaan ...

Link to comment
Share on other sites

Vreemd dat jullie allemaal het Belgisch restaurant "Manneke Pis" niet kennen in Pattaya.

 

Dit is gelegen in Soi Siam Country Club, dus best met de brommer er naar toe...

't is een stuk Soi Siam Country Club inrijden (als je van de beach road komt, Pattaya klang nemen, eens aan sukhumvit links afslaan, en dan terug aan de eerst volgende lichten terug rechts).

 

't Is daar echt mooi rijden, op een bepaald moment kom je in twee serieuze bochten, en 't is net nadat je de tweede bocht uit komt aan de rechterkant.

Goed opletten want je bent er snel voorbij.

 

'k Heb daar ook eens stoofvlees gegeten en was te vergelijken met het stoofvlees van bij de Patrick.

 

 

Inderdaad , heeeeeel goed opletten want Manneke pis is al 2,5 jaar geleden opgehouden te bestaan ...

Eerlijk gezegd vond ik Manneken Pis een pak beter dan het overroepen restaurant van Patrick, maar spijtig genoeg “nothing lasts forever”.

Link to comment
Share on other sites

Europees is Patrick's restaurant voor mij de beste in prijs/kwaliteit

Voor Thais verkies ik de eetstandjes achteraan op de weekendmarkt van Thepprasit road, meerbepaald de visbbq voor 150 baht een gegrilde tilapia met groenten en noedels voor 2 !!

A good girl gives you happiness and a bad girl gives you experience both are essential in life so enjoy every girlfriend!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.