Jump to content
IGNORED

Uw favoriete eetgelegenheid


***

Recommended Posts

Ons Moeder in Jomtien heeft sinds enige tijd menuutjes in de aanbieding:

- voorgerecht: soepje vooraf (kip of tomaat); geen waterzooi, maar goed gevuld.

- hoofdgerecht: vlees, gebakken aardappelen, salade/groenten of stamppot of bami

- nagerecht: koffie of yoghurt of ijs

 

Prijs: THB 239

 

De mentuutjes wisselen dagelijks en de keuze is uit steeds 2 menuutjes.

 

 

Dat is goed te doen, ben er 1 x eerder geweest maar eigenlijk nooit meer teruggegaan. Wordt er nog steeds NL voetbal uitgezonden op zondagmiddag?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Mokum, ik zie wel eens voetbal bij Ons Moeder, maar da's meer per ongeluk denk ik.

Sinds FC Den Bosch is afgezakt naar slecht betaalde jeugd hoeft voetbal voor mij niet meer zo.

 

Flauwekul.......ik weet het gewoon niet. Ik weet wel dat Klein Vlaanderen voetbalwedstrijden binnen haalt met behulp van Slingbox en volgens mij doet Malee dat ook.

Link to comment
Share on other sites

Mokum, ik zie wel eens voetbal bij Ons Moeder, maar da's meer per ongeluk denk ik.

Sinds FC Den Bosch is afgezakt naar slecht betaalde jeugd hoeft voetbal voor mij niet meer zo.

 

Flauwekul.......ik weet het gewoon niet. Ik weet wel dat Klein Vlaanderen voetbalwedstrijden binnen haalt met behulp van Slingbox en volgens mij doet Malee dat ook.

 

 

Sorry for late reply, moet dit gedeelte van het forum toch eens vaker in de gaten houden :) Ben nog nooit in Klein Vlaanderen geweest dus wellicht is dit een goede aanleiding :) Waar zit Malee eigenlijk?

 

Het Bali Breeze gebeuren hoeft van mij niet zo, vorig jaar nog naar Bali geweest maar het indonenische eten kan niet tippen aan het Thaise eten eerlijk gezegd (IMO dan he..)

Link to comment
Share on other sites

Binnenkort in Na Jomtien een Belgische frituur met de Brusselse markt en Delvaux's schilderijen als decor, volgens goede bronnen is Lou Deprijck de initiatiefnemer.

 

Een echt belgisch frietkot in Pattaya, daar zal ik dan eens langsmoeten tijdens m'n vakantie in november.

Ik heb er zelf ook geregeld aan gedacht, dat het aantrek zou hebben als er eentje werd geopend, maar zelf was ik er nog niet klaar voor om zo'n stap te zetten...

 

Staat de Lou dan ook achter de fritten ? :P

Link to comment
Share on other sites

Vandaag de Frietkot proberen te zoeken, soi 9 Thaprraya road ingereden en kon niets vinden daar. Was op Thappraya zelf ook niet te vinden, heeft iemand meer aanwijzingen voor me :)

Link to comment
Share on other sites

Sorry for late reply........... Waar zit Malee eigenlijk?

 

Ik kan er ook wat van.....hier dan eindelijk Malee: http://maleepattaya.com/Malee/indexhome.html

Misschien kan ik me vergissen, maar vroeger hadden ze 2 lokaties: Soi Postoffice en Pratamnak Mountain. Nu zie ik alleen nog maar Pratamnak Mountain.

Misschien dat iemand anders zijn licht kan laten schijnen.

Link to comment
Share on other sites

Moet ik eens gaan proberen, zijn het verse frietjes of DV

 

Ben er nog steeds niet geweest, wel 2 x geweest waarvan 1e keer ik de locatie niet kon vinden, 2e keer was die gesloten op een maandag dus 3 maal is scheepsrecht binnenkort :)

 

De locatie is niet op soi 8 op Thapraya road maar tussen soi 7 en soi 9 in aan de linkerkant!

 

Was trouwens wel naar Holland House op Jomtien Beach Road geweest maar daar was de frikandel mwah en de kroket echt niet kroketwaardig, zelfs niet helemaal verwarmd van binnen...

Link to comment
Share on other sites

Ik kan er ook wat van.....hier dan eindelijk Malee: http://maleepattaya.com/Malee/indexhome.html

Misschien kan ik me vergissen, maar vroeger hadden ze 2 lokaties: Soi Postoffice en Pratamnak Mountain. Nu zie ik alleen nog maar Pratamnak Mountain.

Misschien dat iemand anders zijn licht kan laten schijnen.

 

Ga er binnenkort weleens kijken maar eerst de Frietkot van Lou eens uitproberen :P

Link to comment
Share on other sites

Holland-Belgium House is ook een leuke aanrader.

Niet verschrikkelijk bijzonder, maar op de kaart staan leuke dingen als: bitterballen, kroketten, kaas souflés, frikandellen, frietje stoofvlees en dergelijke.

Meeste snacks zelf gemaakt.

 

Hij heeft ook advocaat met slagroom; smaakt perfect en ook weer zelf gemaakt.

 

http://www.hollandbelgiumhouse.com/

Link to comment
Share on other sites

Ik woon in deze soi en wist niet eens dat ze daar zaten , Joep bedankt .

Link to comment
Share on other sites

Holland-Belgium House is ook een leuke aanrader.

Niet verschrikkelijk bijzonder, maar op de kaart staan leuke dingen als: bitterballen, kroketten, kaas souflés, frikandellen, frietje stoofvlees en dergelijke.

Meeste snacks zelf gemaakt.

 

Hij heeft ook advocaat met slagroom; smaakt perfect en ook weer zelf gemaakt.

 

http://www.hollandbelgiumhouse.com/

 

 

Klopt helemaal, heb hier ook al eerder eens gegeten, frikandellen en kroketten zijn hier wel goed te doen en ook nog eens op de Darkside, ideaal dus :)

 

Tijd voor de wekelijkse Dutch snack :)

Link to comment
Share on other sites

Beste restaurant is naar mijn mening La Notte, aan het einde van de Walking Street (in de buurt van Bali Hai) aan de rechterkant. Weliswaar niet goedkoop maar geloof me, het beste restaurant waar ik ooit ben geweest in Thailand. Voor twee personen ben ik gemiddeld 1500 baht kwijt, maar dat is het zeker waard. Aanrader: huisgemaakte steak tartaar!

Link to comment
Share on other sites

Als je zelf een keukentje ( of frituurpan ) hebt ...

 

Naast 'best supermarket' op South Pattaya road zit KTK cold storage .

Frikandellen , bitterballen , bamiblokken , nasischijven , mexicanos , enz .

Link to comment
Share on other sites

Als ik in Pattaya ben gaan we altijd even een paar keer bij Patrick's Belgian Restaurant langs...geweldige lekker eten ( vooral de stoofvlees!!) en een leuke ambiance..en mijn tilac vind het Thais eten ook lekker..perfect, iedereen tevreden!

In december zijn we er weer!

 

groetjes Mike

Mai pen rai...

Link to comment
Share on other sites

Als je zelf een keukentje ( of frituurpan ) hebt ...

 

Naast 'best supermarket' op South Pattaya road zit KTK cold storage .

Frikandellen , bitterballen , bamiblokken , nasischijven , mexicanos , enz .

 

 

Bedoel je hiermee Friendship supermarket of betreft dit een andere supermarket?

 

Denk alleen dat het niet goed is om het zelf in huis te hebben, persoonlijk vind ik het leuker om af en toe te eten ipv in huis te hebben zoals je het vroeger in NL had...

Link to comment
Share on other sites

Bedoel je hiermee Friendship supermarket of betreft dit een andere supermarket?

 

Denk alleen dat het niet goed is om het zelf in huis te hebben, persoonlijk vind ik het leuker om af en toe te eten ipv in huis te hebben zoals je het vroeger in NL had...

 

Kwam er vandaag toevallig langs en mee dacht ik eraan dat ik het hier verkeerd opgeschreven had .

Helemaal gelijk dus 'Friendship supermarket' .

 

Ik kan gelukkig de discipline opbrengen om de frituurpan maximaal 1x per week aan te zetten .

Valt trouwens niet mee om een frituurpan te kopen in Pattaya . Big c nee , Lotus nee , power buy

central plaza nee . Wel 238 verschillende soorten rijstkokers maar een frituurpan nee hoor .

 

Uiteindelijk bij Power buy in home market een gevonden en jawel nog een Nederlandse Princess ook :Dance1: .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Iemand nog naar "lou" geweest? Hij is naar het schijnt in België voor het overlijden van zijn ex-vrouw.....

 

Ik hoop dat die optredens vrijdagavond nog altijd plaats vinden, want ik vertrek 19 Oktober! Maar geen meiden niet meer, die van mij gaat mee! Is verleden keer mee gevallen!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

naklua road ,soi 18 op het einde op het strand+inclusief s'avonds zeer gezellig met de verlichting(liefst in het weekend,meer ambiance)

 

ben eens met enkele thais naar sukhumvit gereden,in een hof met bomen en met een waterval,buiten,in openlucht,ik denk zo 20 op 20 m groot,

zeer lekker,gezellig,vooral ook visgerechten,weet iemand dit terug te vinden,?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Holland-Belgium House is ook een leuke aanrader.

Niet verschrikkelijk bijzonder, maar op de kaart staan leuke dingen als: bitterballen, kroketten, kaas souflés, frikandellen, frietje stoofvlees en dergelijke.

Meeste snacks zelf gemaakt.

 

Hij heeft ook advocaat met slagroom; smaakt perfect en ook weer zelf gemaakt.

 

http://www.hollandbelgiumhouse.com/

 

Ik ga er wekelijks spaghetti eten, is echt een aanrader...

Link to comment
Share on other sites

Ik ga er wekelijks spaghetti eten, is echt een aanrader...

 

Ik "doe" er regelmatig de Bapi Pangang met bami en kroepoek......

zeer belangrijk voor mijn verwende muiltje: zeer mager varkensvlees, lekker gegrild met zo'n typisch bapi pangang korstje. :GoldenSmile1:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sinds een week weer open: Papa David II

Lokatie: Soi Khao Talo tegenover Bank of Ayudhya.

 

Papa David I is gesitueerd in Jomtien bij het Hanuman Standbeeld en biedt vooral veel ontbijtjes en Westerse lunches.

 

Papa David II maakt een herstart aan de "donkere kant" van Sukhumvit met een menu kaart waarop alleen items staan van THB 99 of minder.

 

De kwaliteit is ronduit goed te noemen, alleen de porties zijn wat kleiner.

 

Zeker een aanrader als je niet zo'n grote eter bent.

 

041100743_01.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.