Jump to content
IGNORED

Uw favoriete eetgelegenheid


***

Recommended Posts

De laatste keer na de nodige heerlijke Thaise maaltijden ook voor de verandering eens in de Malee bar, in Soi Honey, een aantal keren Nederlandse kost gegeten. Zoals een friet stoofvlees en een erwtensoep. En nog erg lekker ook.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Als ik in Pattaya ben ga ik altijd wel even langs My Way (hiervoor al genoemd). Toprestaurant met de beste peppersteaks!

Link to comment
Share on other sites

Die My Way ga ik eens uitproberen, als ik het goed begrijp ligt dat ergens in de buurt van Patricks Steakhouse?

 

Bij Eve's coffee corner spring ik ook regelmatig eens binnen, toffe mensen, maar verder vind ik het eten niet speciaal.

 

Als je eens super erwtensoep wilt eten (het kan soms toch erg koud worden :D ), dan moet je net voor Walking Street links (zoals de auto's rijden), vlak om de hoek een vrij modern zaakje. Ik ken de naam niet, maar kan echt niet missen. Echt een super grote kom, met echt lekkere dikke erwtensoep.

 

Ook heel goed is Taverne op Naklua road, ligt op de linkerkant op een hoek, als je komt van de rotonde. Heb er al verschillende dingen gegeten en altijd prima in orde. Mijn persoonlijke favoriet is de Diablo BBQ spiesse of zoiets, man man, alleen daarvoor wil ik al terug. :)

Link to comment
Share on other sites

Die My Way ga ik eens uitproberen, als ik het goed begrijp ligt dat ergens in de buurt van Patricks Steakhouse?

Het zit inderdaad heel dicht bij elkaar in het overdekte gedeelte. Nummer 53 (de Peppersteak) is altijd goed!

Link to comment
Share on other sites

my way en kiss food idd goed. Voor het beste en meeste thai food ga je naar lengkee restaurant. 24 uur open buiten restaurant. hoek soi bokauw pattaya klang.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Liefst Thais!!!! Veel adressjes, het einde van soi bukao, Noord. Grote zaak met tafels en stoelen in plastic.

 

S'middags eet ik op het strand. Lekker eten, met een prachtig zicht en weinig toeristen. Waar? Op buddah hill. Daar volg je the cabbage and condoms restaurant. Ook goed, maar duur. Je gaat daar verder de trapjes af, en komt op een klein sympatiek strand. Je gaat rechts af, de twee eerste restaurantjes zijn niet alleen lekker, maar ook niet duur en je zit daar prachtig. Je zou nooit niet denken, dat je vlakbij Pattaya zit!

 

DSCF3098.jpg

 

Een klein vraagje. Ik vind nergens VERSE fritten in Pattaya! Jammer, het schijnt ook niet in de bovenvernoemde Belgische restaurants....

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

doe mij maar My Way en inderdaad die 53 (peppersteak) is ook mijn favoriet

Link to comment
Share on other sites

83, maar het gaat nu wel heel erg langzaam

Donderdag zitten we alweer in de '70 dagen'. Het mag wat mij betreft ook wel wat sneller gaan, als de twee weken - excuus, ik bedoel natuurlijk 15 dagen - daar maar wat langer duren.

Link to comment
Share on other sites

Dit forum maakt het er ook niet gemakkelijker op, al die foto's van die moiie vrouwen.

En dan die verslagen over welke bar ze geweest zijn en hoe zei zich vermaakt hebben.

denk toch maar dat we 2x per jaar moeten gaan ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Liefst Thais!!!! Veel adressjes, het einde van soi bukao, Noord. Grote zaak met tafels en stoelen in plastic.

 

S'middags eet ik op het strand. Lekker eten, met een prachtig zicht en weinig toeristen. Waar? Op buddah hill. Daar volg je the cabbage and condoms restaurant. Ook goed, maar duur. Je gaat daar verder de trapjes af, en komt op een klein sympatiek strand. Je gaat rechts af, de twee eerste restaurantjes zijn niet alleen lekker, maar ook niet duur en je zit daar prachtig. Je zou nooit niet denken, dat je vlakbij Pattaya zit!

 

DSCF3098.jpg

 

Een klein vraagje. Ik vind nergens VERSE fritten in Pattaya! Jammer, het schijnt ook niet in de bovenvernoemde Belgische restaurants....

µ

Inderdaad, nergens verse frieten in Pattaya, dat heb ik ook al gemerkt. Maar daar komt mischien wel verandering in tijdens het komende jaar :):)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Als ik naar Thailand ga dan eet ik ook meestal Thaifood,maar meestal kom ik bij vis terecht die ik dan zelf kan uitkiezen,zo ben ik dan ook zeker dat verse producten heb en nadien geen last heb met men darmen:-)Van de kraampjes eet ik ook wel graag maar dan vooral savonds terwijl ik door de straten loop,Belgisch eten heb ik niet echt behoefte aan,der kan toch niks tippen aan men moeken haren boerenkost :GoldenSmile1:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Al een paar jaar hier maar toch kom je steeds weer nieuwe en goede restaurantjes tegen .

 

Er zit een heel goed Thai/farang food restaurant als je bij Bali hay langs de boten richting de vuurtoren rijd . Net voorbij de vuurtoren

zitten 2 restaurantjes direct aan het strand . De achterste heet 'Bali hay sunset' en bied goed eten tegen redelijke prijzen in een heel

gezellige atmosfeer met een romantische verlichting en een goede ( Engelse ) live zanger , aanrader !!

Link to comment
Share on other sites

Thai = de metalen afdakjes links op de parking van de Alcazar show 2nd road

Gemengd = Nongjai 2, links langs drinking street and tegenover Tiffany's cabaret

Belgisch = Patrick met voorsprong de beste! Hij heeft zelfs frikandel speciaal !

A good girl gives you happiness and a bad girl gives you experience both are essential in life so enjoy every girlfriend!

Link to comment
Share on other sites

Sanong Brussels Restaurant : Soi 17/ rechtover Yensabai Condo, juist naast het Oostenrijkse Consulaat.

Link to comment
Share on other sites

Thai = de metalen afdakjes links op de parking van de Alcazar show 2nd road

Gemengd = Nongjai 2, links langs drinking street and tegenover Tiffany's cabaret

Belgisch = Patrick met voorsprong de beste! Hij heeft zelfs frikandel speciaal !

 

Ik vind de frikandel echt niet te eten daar. Voor een goede frikandel raad ik Holland house in Pattaya jomtien beach road aan.

Link to comment
Share on other sites

Ik vind de frikandel echt niet te eten daar. Voor een goede frikandel raad ik Holland house in Pattaya jomtien beach road aan.

 

Ik kan hierover niets zeggen aangezien ik geen frikandel gegeten heb bij Patrick. In Thailand eet ik voor 98% Thais! Meestal 1 of 2 keer op 3 weken eet ik dan eens Europees.

A good girl gives you happiness and a bad girl gives you experience both are essential in life so enjoy every girlfriend!

Link to comment
Share on other sites

Ik vind de frikandel echt niet te eten daar. Voor een goede frikandel raad ik Holland house in Pattaya jomtien beach road aan.

 

 

Ons moeders in Jomtien heeft de beste frikandel imo but nothing can beat just the ones from Febo :)

Link to comment
Share on other sites

Binnenkort in Na Jomtien een Belgische frituur met de Brusselse markt en Delvaux's schilderijen als decor, volgens goede bronnen is Lou Deprijck de initiatiefnemer.

Link to comment
Share on other sites

Binnenkort in Na Jomtien een Belgische frituur met de Brusselse markt en Delvaux's schilderijen als decor, volgens goede bronnen is Lou Deprijck de initiatiefnemer.

 

 

Zou zeggen, hou ons op de hoogte via dit forum graag :)

Link to comment
Share on other sites

^

 

Gisteren naar "Frituur Lou" geweest, is praktisch rechtover zijn woonst, Soi 9( maar geen indicatie) grote baan naar Jomtien, officiële opening 1 Juli, heeft ook belgische bieren zoals Duvel, Kriek, Blanche de Namur, Waterloo....

Link to comment
Share on other sites

 

Klein vlaanderen kan tegenwoordig online gevonden worden op http://www.klein-vlaanderen.net

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ons Moeder in Jomtien heeft sinds enige tijd menuutjes in de aanbieding:

- voorgerecht: soepje vooraf (kip of tomaat); geen waterzooi, maar goed gevuld.

- hoofdgerecht: vlees, gebakken aardappelen, salade/groenten of stamppot of bami

- nagerecht: koffie of yoghurt of ijs

 

Prijs: THB 239

 

De mentuutjes wisselen dagelijks en de keuze is uit steeds 2 menuutjes.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.