Jump to content

Support our Sponsors >> Thai Friendly | Pattaya News | Pattaya Unplugged | Buy a drink for Soi 6 Girls | Thailand 24/7 Forum | TPN Property | La La Land bar | NEW PA website | Subscribe to The Pattaya News |Pattaya Investigations | Rage Fight Academy | Buy/Sell Businesses | Isaan Lawyers | Siam Business Brokers | Belts Of Mongering - Mongering Authority | Add your Text or Event here

IGNORED

Plaats uw favoriete bars & a go go


***

Recommended Posts

Atlantic Bar - http://www.atlanticbarpattaya.com

 

Boon en Johan zijn prima hosts, ik begin er meestal mijn avond, en eindig er ook meestal mijn uitstap van de dag. Het heeft als voordeel dat ik er de meeste gasten en hostessen ken. Wat mij in sommige gevallen goed uitkomt. :rolleyes:

 

143963-7277.jpg

 

143963-7278.jpg

 

U Too Bar - http://www.u-too-bar.com/modules/wfchannel

 

Patrick, één van de ondertussen VIJF!!! eigenaars werkte voordien in de Atlantic Bar en nam een aantal meiden in zijn zog mee, ook hier ken ik dus véél mensen wat een aangenaam gevoel geeft als je de bar binnenstapt. Ook hier voelt het aan als een beetje thuiskomen.

 

143963-7279.jpg

 

143963-7280.jpg

"

Het zijn beiden niet meteen bars waar je gaat om het "kieken" uit te hangen, ze dienen eerder als ontmoetingsplaats om van daaruit andere oorden te verkennen. Ook prima om de avond mee af te sluiten.

Edited by Spencer
Link to comment
Share on other sites

Atlantic bar moet ik beslist eens doen in mijn volgende trip.

u too bar is me wel bekend.

 

de eigenaar heeft nog een paar straten van mij af gewoond,hij is ook een oostendenaar.

 

spencer van waar ben jij?of heb ik al die vraag gesteld?55555

Link to comment
Share on other sites

Atlantic bar moet ik beslist eens doen in mijn volgende trip.

u too bar is me wel bekend.

 

de eigenaar heeft nog een paar straten van mij af gewoond,hij is ook een oostendenaar.

 

spencer van waar ben jij?of heb ik al die vraag gesteld?55555

 

Ik woon in de wereldstad Elewijt :Ignore1:

 

Den Atlantic is net zoals de U Too een redelijk "rustige" bar, verwacht er géén gekke toestanden à la Ban Chang ...

Link to comment
Share on other sites

Ik woon in de wereldstad Elewijt :o

 

Den Atlantic is net zoals de U Too een redelijk "rustige" bar, verwacht er géén gekke toestanden à la Ban Chang ...

 

 

gekke toestanden 555555,

nee hoor dat zou ik zelf in pats niet uithalen daarvoor gaan we naar Ban Chang he 555555

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
Hot Girls a gogo, In Walking Street is zeker de moeite waard :NoNo3:

 

Leg eens uit waarom?

 

Voor mij: Coyotee's - de mooiste dames, goede muziek en Happy a Gogo, ook veel fraaie dames, goeie service en OK muziek.

 

Bars: Soi 6 is 1 grote bar :D , Party Bar in soi 8 vanwege de stunners.

 

De beste plekken zijn Marine (WS) en Insomnia! om een fraaie freelancer op te pikken. Lucifer ook niet slecht, maar zo donker dat het kan tegenvallen als je buiten komt :D .

Men want to fuck many women. Women want to fuck the best provider. Only in the paysex scene both goals are met.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Nieuwe favorieten erbij:

 

- Heaven's Above gogo, lekkere meiden die ook niet shy zijn :Jail1: Soi Diamond (zijstraat WS)

 

- Atlantic Bar 2nd road bij Soi 3, is door anderen al genoemd in dit draadje. Gezellige beerbar met goede pooltafels (a 20 B / spel) lekkere meiden en ook 4-6 danseressen. Goede en niet te harde muziek. Niet duur qua drank.

 

- Pook Bar Swan House op Soi Buakhow, Hele aardige LB bar :Party1: .

 

- Obsessions gogo, soi 13/4. Mixed dames / LB gogo. Effe wat anders :GoldenSmile1: .

Men want to fuck many women. Women want to fuck the best provider. Only in the paysex scene both goals are met.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Zonder twijfel de Kitty Bar in soi Buakhaw. Zowel de sexy staff als de Antwerpse eigenaar, Frank geven mij steeds weer een onvergetelijke avond. Fantastische muziek ook !!!

Echt een aanrader.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Een Nederlandse vriend van mij heeft als het goed is een bar in Soi 6.

Zijn is Robert ( grote vent met blond haar ) en de laatste keer ik hem zag had hij een barretje ( meiden en LB's ) in Soi 6.

Ik ben helaas zijn telefoon nummer kwijt geraakt en kan me zijn bar naam niet meer heinnneren.

Hopenlijk kan iemand mij helpen want ik ga over een paar weken voor een paar dagen naar Pattaya.

Link to comment
Share on other sites

Hmm...ik wil in principe wel even door Soi 6 rijden dadelijk en mijn ogen openhouden...

ga namelijk wat eten aan de beachroad,.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Zijn er meer bars van Nederlanders dan deze?

Ook nl guesthouses?

"Why are farangs so stupid?" she asked and I had no answer to that.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

a gogo silverstar soi 7, toppie!

 

Zat daar rustig aan dat bad daar te kijken terwijl ze ijsblokjes naar mijn mond schoten :GoldenSmile1:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

de beste bars kan je vinden net buiten het toeristische gedeelte van pattaya: Nong prue en tussen pattaya en jomtien

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 

Boesché is nog maar eens gesloten.

 

Spijtig, want zij waren zich juist aan het herpakken.

 

Overigens stond daar een tijdje geleden een (iets rijpere) dame aan de ingang die jaren in Kortrijk (België) gewoond heeft.

Link to comment
Share on other sites

Leg eens uit waarom?

 

Voor mij: Coyotee's - de mooiste dames, goede muziek en Happy a Gogo, ook veel fraaie dames, goeie service en OK muziek.

 

Bars: soi 6 is 1 grote bar :D , Party Bar in soi 8 vanwege de stunners.

 

De beste plekken zijn Marine (WS) en Insomnia! om een fraaie freelancer op te pikken. Lucifer ook niet slecht, maar zo donker dat het kan tegenvallen als je buiten komt :D .

 

De Australische eigenaar van Coyote Agogo nabij Marine Plaza schijnt geruime tijd geleden zelfmoord gepleegd te hebben.

 

Het ziet er sindsdien heel erg gesloten uit.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Ik woon in Soi Koanoi, en doe regelmatig mijn ronde richting mabrachan... Black sheep, Birdcage, Titty twister, Pussycat club, Top Cool retreat, Black pearl, La guingeutte, zijn voor mij een beetje de uitspringers... Heb hier alles wat ik nodig heb, en blijf liever aan deze kant van de stad... zeker als er pintjes gedronken worden.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik woon in Soi Koanoi, en doe regelmatig mijn ronde richting mabrachan... Black sheep, Birdcage, Titty twister, Pussycat club, Top Cool retreat, Black pearl, La guingeutte, zijn voor mij een beetje de uitspringers... Heb hier alles wat ik nodig heb, en blijf liever aan deze kant van de stad... zeker als er pintjes gedronken worden.

 

 

Ben ik volledig mee eens :Party5:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.