Jump to content

Support our Sponsors >> Thai Friendly | Pattaya News | Pattaya Unplugged | Buy a drink for Soi 6 Girls | Thailand 24/7 Forum | Pattaya CCTV, air quality and Weather | New LIVE STREAMING - PAID AD | NEW PA website | Subscribe to The Pattaya News |Pattaya Investigations | Rage Fight Academy | Buy/Sell Businesses | Isaan Lawyers | Siam Business Brokers | Belts Of Mongering - Mongering Authority | Gents Clubs | La Poste | Mona Lisa Bar

Recommended Posts

Posted

Är det nån mer svensk eller skandinav som ska till PTY i september-trakten?

Kunde vara kul med en runda.

Posted

Jag kommer tyv

Regards:Matrix

When the life as you live it goes titts up, can you press Ctrl-alt-delete to remove it or is that only on the internet?

Posted Image

Posted

Har läst det Matrix, tråkigt, men det går fler tåg :D (Hoppas jag)

Det är ju grisens år och jag har verkligen grisat på alla plan det här året hittills

:D:D:GiveBeer1:

Posted

Jag landar den 10 sept 05:50. Kommer att vara i BKK nån dag (måste besöka Eden) och sen vidare till Hua Hin några dagar för att sen ta mig till Pattaya :) .

Vi kanske hörs, man får väl kolla P-A om det är nåt på gång då.

Posted
Vi kanske hörs, man får väl kolla P-A om det är nåt på gång då.

Skulle vara kul. :)

Posted

Wee, jag ombokade min resa... Tyckte austrian var så snorkiga när man kontaktade dom så jag avbeställde biljetten med dom. Ringde till STA travel och fick höra att dom hade kampanj med Thai airways, så jag pungade ut 5600kr för T&R direktflyg från Stockholm - Bangkok. Slipper inte bara byten, dessutom så gjorde jag så jag fick stanna en vecka längre :ILuvSex1::D:D

Posted

reiser den 7 dec og hjem igjen 27dec. noen andre da?

"Do you suck dick?" "No sir" "Bullshit, i'll bet you could suck a golfball trough a garden hose"

Posted
Wee, jag ombokade min resa... Tyckte austrian var så snorkiga när man kontaktade dom så jag avbeställde biljetten med dom. Ringde till STA travel och fick höra att dom hade kampanj med Thai airways, så jag pungade ut 5600kr för T&R direktflyg från Stockholm - Bangkok. Slipper inte bara byten, dessutom så gjorde jag så jag fick stanna en vecka längre :Cry3::P:P

Fan perfekt, hur mycket skulle du ha betalt för resan med Austrian då?

Jag tror Thai air har kört nån kampanj hela sommaren/hösten vi fick våran resa för 4700kr/pers i 3 veckor.

Nu är det 63,5 timme kvar tills man kliver på flyget, man kan knappt sitta still :HaHaHa1:

Posted

Tjenare Boys !

Landar i LOS för 2 månaders semester den 1:a october. :Dunno::Clap7:

Kommer resa runt en del, men kommer troligen att vara i Pattaya mellan 14:e och 28:e november. Såg att det var träff hos Adam i Cherry bar den 14/11. :Cross_Fingers:

Skål tamejfan :Gift3:

SAME SAME BUT DIFFERENT

• 3 weeks later...
Posted
reiser den 7 dec og hjem igjen 27dec. noen andre da?

Jag och en polare åker den 5 Dec och hem igen 31Dec.

:wub: skål

Fuck It, Before It Fucks You!

Posted
Tjenare Boys !

Landar i LOS för 2 månaders semester den 1:a october. :D:Dance1:

Kommer resa runt en del, men kommer troligen att vara i Pattaya mellan 14:e och 28:e november. Såg att det var träff hos Adam i Cherry bar den 14/11. :)

Skål tamejfan :D

Stor "risk" att vi ses i cherry bar då :)

Regards:Matrix

When the life as you live it goes titts up, can you press Ctrl-alt-delete to remove it or is that only on the internet?

Posted Image

• 2 weeks later...
Posted

will be there 13th of November.

Kveðja.

• 2 weeks later...
Posted

24 dec kommer jag ner till pattis igen

Posted

Är i Patts 2 månader mellan 17 Nov o 17 Jan.

Så om det blir någon barhoppingkväll med BM:s, sign me in! :D:D

• 2 weeks later...
Posted

Nu är man nog fast och förstörd för livet :)

Kom hem från min andra resa för 4½ vecka sedan, jag var där i 3 veckor och av dom så var jag i Pattaya i 10 dagar. Hade det

otroligt bra även fast det var lågsäsong, men det blev aldrig av att man träffade några BM:s.

Idag blev längtan tillbaka för stor ha ha så nu reser man 25:e Januari :P , och den här gången ska jag försöka träffa några

medlemmar. Några andra som ska ner jan/feb?

85 dagar kvar till beer chang kvinnor och sång :DancingDick:

• 2 weeks later...
Posted

Då såg man den här tråden lite försent då. hehe. jag var nere i pattaya ifrån 13 september till 29 september.

Åker ner igen den 8 mars och stannar till 6 april!

• 4 weeks later...
Posted

Hallo Reiser selv 23. des til 13jan :Bow5:

Gleder meg som en unge

PER

• 2 weeks later...
Posted

Jeg skal også ned en tur i slutten av Jan , regner med å dra 24-25 jan og bli 3 uker

hadde vært kjekt å møte noen å ta en bar-runde eller fem

• 1 year later...
Posted

Tjenare Boys !

Landar i LOS för 2 månaders semester den 1:a october. :D:Dance1:

Kommer resa runt en del, men kommer troligen att vara i Pattaya mellan 14:e och 28:e november. Såg att det var träff hos Adam i Cherry bar den 14/11. :c45ec00b:

Skål tamejfan :GoldenSmile1:

Är på plats nu. Är Cherry bar ett "svenskställe"?

Var ligger det?

Posted

Hej Boys

Landar 7 november. Nere en månad.Också intresserad av Cherry Bar.

För det är klart man vill haka på om det blir en runda med några BMs.

:Chokdee:

Cum propris suis alis volat

Posted

23 nov - 14 des her

Posted

Jävlar att jag var tvungen att skippa min höstresa pga allt arbete jag tagit på mig annars hade jag varit där med er grabbar!

Men om det är några som ska ner i februari så är jag och Big Show alltid pigga på att öla på sexan på eftermiddagen och sedan öka på kvällen och ge järnet på natten :Circle_Sharks:

Johnny Wilde

CEO - Heavydrinking Hardcore Mongers Union of Pattaya

"You only pass through this life once, you never come back for encores!" - Elvis Presley

"You guys took "normal mongering" and shot it full of nitroglycerin and then set a match to it" - thumper63

• 4 weeks later...
Posted

Är i Patts 2 månader mellan 17 Nov o 17 Jan.

Så om det blir någon barhoppingkväll med BM:s, sign me in! :19::Chokdee:

Vore kul! Pma om du ser detta.. :19:

Posted

Vore kul! Pma om du ser detta.. :Good_Post:

du är lite sent ute kompis =p

postat för 2år sedan

Fuck It, Before It Fucks You!