Jump to content
IGNORED

Här är en ny avdelning för oss Scandinaver


Recommended Posts

Varje lördag finns ja till hans i Pattaya för utgång på stadens strippklubbar å nattklubbar ! . . . .Känner ni er färska så visar ja gärna runt Er ! . . . skicka PM bara så :wub:

Vissa har det för jäkla bra förspänt :Pervert:

Regards:Matrix

 

When the life as you live it goes titts up, can you press Ctrl-alt-delete to remove it or is that only on the internet?

 

Posted Image

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Matrix

    19

  • Mighty Omega

    15

  • Pure

    11

  • a3519

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Är nere om ca 10 dagar :Pervert:

Byter gärna med dig :wub:

Regards:Matrix

 

When the life as you live it goes titts up, can you press Ctrl-alt-delete to remove it or is that only on the internet?

 

Posted Image

Link to comment
Share on other sites

Lurte på hva som er forskjellen på å være member og trusted member på dette forumet

Link to comment
Share on other sites

Lurte på hva som er forskjellen på å være member og trusted member på dette forumet

Som Trusted member får du tillgång till fler sektioner på forumet bla.

Regards:Matrix

 

When the life as you live it goes titts up, can you press Ctrl-alt-delete to remove it or is that only on the internet?

 

Posted Image

Link to comment
Share on other sites

Byter gärna med dig :GoldenSmile1:

 

Nja är inte så sugen på ett byte ;)

när ska du ner näst då ?

Fuck It, Before It Fucks You!

Link to comment
Share on other sites

Nja är inte så sugen på ett byte ;)

när ska du ner näst då ?

April 16-17de någong gång

Regards:Matrix

 

When the life as you live it goes titts up, can you press Ctrl-alt-delete to remove it or is that only on the internet?

 

Posted Image

Link to comment
Share on other sites

April 16-17de någong gång

 

Okay gött.

har aldrig vatt där under songkran, men blir det

inte lite väl jobbigt tillslut ?

Fuck It, Before It Fucks You!

Link to comment
Share on other sites

Okay gött.

har aldrig vatt där under songkran, men blir det

inte lite väl jobbigt tillslut ?

Vet ej,detta blir min första, åkte hem pricis innan det drog igång April-06

Regards:Matrix

 

When the life as you live it goes titts up, can you press Ctrl-alt-delete to remove it or is that only on the internet?

 

Posted Image

Link to comment
Share on other sites

Sjukt jobbigt under Songkran. . man kan inte åka moppe istan utan att riskera att drunka m.m. . . Hemskt period :/ bör undvikas . .

C O L O M B I A 

Link to comment
Share on other sites

Sjukt jobbigt under Songkran. . man kan inte åka moppe istan utan att riskera att drunka m.m. . . Hemskt period :/ bör undvikas . .

 

 

Ja kan tänka mig det.

bör undvikas men måste ändå upplevas tror jag.

 

är du bosatt i pattis?

Fuck It, Before It Fucks You!

Link to comment
Share on other sites

Ja kan tänka mig det.

bör undvikas men måste ändå upplevas tror jag.

 

är du bosatt i pattis?

 

yes bosatt sen 2004. . dock börjar ja tröttna på detta livet nu . . Är ju som att liva i en sagovärld här. . Blir ju inget vettigt gjort. . .

C O L O M B I A 

Link to comment
Share on other sites

yes bosatt sen 2004. . dock börjar ja tröttna på detta livet nu . . Är ju som att liva i en sagovärld här. . Blir ju inget vettigt gjort. . .

 

Snälla,lär mig hemligheten för att kunna leva i Pattaya/chon buri i 4 år..........skulle jätte gärna pröva på det jag också.

Regards:Matrix

 

When the life as you live it goes titts up, can you press Ctrl-alt-delete to remove it or is that only on the internet?

 

Posted Image

Link to comment
Share on other sites

yes bosatt sen 2004. . dock börjar ja tröttna på detta livet nu . . Är ju som att liva i en sagovärld här. . Blir ju inget vettigt gjort. . .

 

 

tror inte jag hade klarat 4år i pattis utan att bli alkoholist,

i så fall hade det nog fått vara att man haft ett ganska "vanligt" jobb

med ganska "vanliga" arbetstider

Fuck It, Before It Fucks You!

Link to comment
Share on other sites

Mjo ja har iofs bra själv kontroll så ja klarar av att bara festa på lördagar . . å sen pyssla med icke sprit releterade saker under veckodagarna . . Problemet är att de känns som man enbart kan festa i denna stad å det känns ofta svårt att motivera säg själv å hitta på andra saker. .

C O L O M B I A 

Link to comment
Share on other sites

Vad är det du sysslar med då Coxad? Eller har du en "tidig" pension från staten?

Link to comment
Share on other sites

Mjo ja har iofs bra själv kontroll så ja klarar av att bara festa på lördagar . . å sen pyssla med icke sprit releterade saker under veckodagarna . . Problemet är att de känns som man enbart kan festa i denna stad å det känns ofta svårt att motivera säg själv å hitta på andra saker. .

 

starkt av dig att bara köra lördagar när du bor där du bor :P

Fuck It, Before It Fucks You!

Link to comment
Share on other sites

Vad är det du sysslar med då Coxad? Eller har du en "tidig" pension från staten?

 

Mer åt, på rymmen från Rättvisan . . . hAhA . .

 

Iallfall blir utgång ikväll istället för imån om nån mer ska på ut.... skicka PM med ditt Nr så hör ja av Mej. . .

 

2 nya Saker ska upplevas ikväll. . . . 1. Mirage A-gogo . . nytt ställe på soi Diamond . . 2. polarens nya A-gogo . . Maximum på 2rd soi 3 .

 

Sen förövrigt blir de runt walking å sen Insomina å nån Thai Club kanske. . .

 

Adjö.

C O L O M B I A 

Link to comment
Share on other sites

Haha okej. Ja det är väl det som gäller antar jag.... bankrånare, pokerproffs eller sjukpension om man inte vill slava resten av livet :P

Link to comment
Share on other sites

Haha okej. Ja det är väl det som gäller antar jag.... bankrånare, pokerproffs eller sjukpension om man inte vill slava resten av livet :)

 

Ja eller en jävlar tur på lotto, men är nog bättre att satsa på något av det andra :)

Fuck It, Before It Fucks You!

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Hej,igen!

Det stämmer, det är bara 30 dars visat som man har begränsat, för att göra det lite svårare för vissa personer att gömma sej i landet under en längre tid (tex kriminella, folk utan arbetstillstånd osv), därmed får ambassaden mer tid att kontrollera en viss persons förehavanden om dom har passet i förvar under en längre tid!

 

Ambassaden i Stockholm brukar faktiskt vara ganska så effektiva och fixa visumet inom 14 dar, fast dom själv säger att det tar ca 3-4 veckor! :001_Thank_You5:

Här är länken till ambassaden:Thailands Ambassad

Ansökningsblankett kan du skriva ut från deras hemsida!

 

Vad jag kan komma ihåg så har dom aldrig kollat min biljett vid ankomsten till flygplatsen i BKK! :GoldenSmile1:

Min biljett har tex hemresan efter 5 månader, men jag har bara ett 2 månaders turist-visum i passet, inga problem! :D

På planet innan man landar så delar dom ut ett sk arrival/departure card, som man får fylla i som man sen lämnar i passkontrollen, i detta frågas det bla om hur många dagar man skall vara i Thailand, då skriver jag alltid 60 dar, alltså lika länge som mitt turist visum varar, skriver man tex 95 dagar så kanske dom undrar varför man bara har ett 2 månaders visum!?

Men man kan ju alltid svara att man skall förlänga det en månad och sen och ut ur landet och fixa nytt!

 

Lycka till!

 

Plahgat

 

 

Hej

 

Snarare 2-3 dagar! De vill ha hit folk nu ;-)

 

Jag har tidigare kört på äktenskap och fått ett år i taget, men tog mig ur den galenskapen och kör nu 3 år på studentvisum, 4 timmars språkstudier per vecka orkar man med trots "heltidsjobb" vid datorn.

 

mvh

BCPE

Link to comment
Share on other sites

Hej

 

Läste de senaste inläggen inte förrän nu.

 

Thailand är nog det sämsta valet i världen om man vill gömma sig från "rättvisan".

 

De snor allt du har utan att du begått brott i thailand.

 

Känner flera st som kör den varianten, vissa kommer undan - hittills. Men har några exempel:

- kompis som egentligen ägnar sig åt mycket grövre grejer fick sitt bankkonto i Bangkok Bank (på 4 miljoner Bath) beslagtaget för att han inte infann sig till ett straff i sverige han inte ens visste om - 2 månader för - hör och häpna: RATTFYLLA! Motivering: Han hade använt Muang Thai för att gömma sig från internationell rättvisa..

- Kompis som i sin frånvaro dömdes till 6 månader för att han hade en gunnar i byxlinningen av kaliber 9, blev hämtad av svenska polis i glatt samarbete med thai-polis, de tog hus och bankkonto här utan att det ens fanns i papperna.

 

etc etc

 

Dock inte så mycket bättre i landet alla kriminella väljer- filipinerna. Kompis till kompis betalade glatt 1 miljon sek för att få vara i fred, tog 10 dagar innan snuten kom igen, handbojade och stal klockor för 200k sek och ville ha 1,5 miljoner...

 

tough life, jag skulle inte vilja byta med dem trots deras flashande med miljoner.

 

mvh

BCPE

Link to comment
Share on other sites

Hej

 

Läste de senaste inläggen inte förrän nu.

 

Thailand är nog det sämsta valet i världen om man vill gömma sig från "rättvisan".

 

De snor allt du har utan att du begått brott i thailand.

 

Känner flera st som kör den varianten, vissa kommer undan - hittills. Men har några exempel:

- kompis som egentligen ägnar sig åt mycket grövre grejer fick sitt bankkonto i Bangkok Bank (på 4 miljoner Bath) beslagtaget för att han inte infann sig till ett straff i sverige han inte ens visste om - 2 månader för - hör och häpna: RATTFYLLA! Motivering: Han hade använt Muang Thai för att gömma sig från internationell rättvisa..

- Kompis som i sin frånvaro dömdes till 6 månader för att han hade en gunnar i byxlinningen av kaliber 9, blev hämtad av svenska polis i glatt samarbete med thai-polis, de tog hus och bankkonto här utan att det ens fanns i papperna.

 

etc etc

 

Dock inte så mycket bättre i landet alla kriminella väljer- filipinerna. Kompis till kompis betalade glatt 1 miljon sek för att få vara i fred, tog 10 dagar innan snuten kom igen, handbojade och stal klockor för 200k sek och ville ha 1,5 miljoner...

 

tough life, jag skulle inte vilja byta med dem trots deras flashande med miljoner.

 

mvh

BCPE

 

 

 

HeHe Asså . , Bra å veta . , bättre å ha cashen hemma i valvet då ;)

Edited by c0xad

C O L O M B I A 

Link to comment
Share on other sites

Hej svenska polare,

 

Min första post på detta forum och det blir bra att göra den på svenska. Jag har just flyttat över från Pattaya Secrets forum som jag blev trött på.

 

Jag bor här permanent och har gjort det i 4 år (vilket öde!) . Så var hänger man ut? Det tycks variera beroende på sällskap. Hamnar jag på WS så brukar det bli "Whats Up", "Happy Go Go", "Peppermint" eller "Shooters" om man vill ha något annat än go-go. Gillar också Club Oasis på Soi Bua Khao och L K Metro.

Som lokal går jag annars ofta på den "mörka" sidan, öster om Sukhumvit, på platser som Dao Bar, Noi Bar eller Paradise Bar. Gillar också ett par barer på Soi6 där jag känner ett par töser.

 

Har aldrig varit på dina ställen Matrix trots 4 år här, vet inte äns var V20 eller Simons Beer Bar är? Uplys mig.

 

V2O Är ett kul ställe tycker jag. Brukar hamna där för ett par shottar vid isbaren. Bara att slappna av och se cool ut och förklara för damsällskapet att det är väldigt likt en normal svensk sommar.

 

:rolleyes:

Cum propris suis alis volat

Link to comment
Share on other sites

V2O Är ett kul ställe tycker jag. Brukar hamna där för ett par shottar vid isbaren. Bara att slappna av och se cool ut och förklara för damsällskapet att det är väldigt likt en normal svensk sommar.

 

:001_Thank_You5:

 

Instämmer . , rätt chill å dra några Abosult shottar inne i frysskåpet där :001_Thank_You5:

C O L O M B I A 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tramde runt på WS förra helgen med mitt nya damsällskap och skulle ta den obligatoriska svängen in i frysboxen på V2O.

Vad får jag se... Eller rättare sagt vad får jag inte se. V2O finns inte längre. Stängt. Borta. Ett stor svart hål bara.

Fick impa i sängen i stället. :rolleyes:

Cum propris suis alis volat

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.