Jump to content
IGNORED

Här är en ny avdelning för oss Scandinaver


Recommended Posts

Tjenixen på er alla Scandinaver :D

 

Nu har vi fått oss en egen avdelning, där man kan ställa frågor som man kanske tycker känns svåra att göra på Engelska.

Eller för den delen bara "tjöta" lite granna,utan att behöva tänka på "det andra språket"

Jag vet att vi blivit en hel del scandinaver här nu, så var inte rädda för att börja posta här, även om ni ej gjort det ute på den stora "brädan".

Mvh: Matrix.

Regards:Matrix

 

When the life as you live it goes titts up, can you press Ctrl-alt-delete to remove it or is that only on the internet?

 

Posted Image

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Matrix

    19

  • Mighty Omega

    15

  • Pure

    11

  • a3519

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

cool idé, ingen vet vad ett lass skandinaver kan ställa till med :P

Så sant som det är sagt min vän :D

Regards:Matrix

 

When the life as you live it goes titts up, can you press Ctrl-alt-delete to remove it or is that only on the internet?

 

Posted Image

Link to comment
Share on other sites

Oh gött, jag såg precis denna del. Häftigt. :Raspberry6:

Välkommen :P

Regards:Matrix

 

When the life as you live it goes titts up, can you press Ctrl-alt-delete to remove it or is that only on the internet?

 

Posted Image

Link to comment
Share on other sites

perfekt =) vill höra lite vad svenskarna har för favvoställen i pattis =)

Tja du, för egen del gillar jag V2o, och givetvis Insomnia.

När det gäller GoGo´s är whats up aldrig fel, likaså Club Boche (stavning).

När jag vill höra shysst musik, ja då går jag till Climax.

sedan, om man bara vill få en rysning längst ryggraden är det aldrig fel att gå till Simon beerbar,fast givetvis utan damsällskap :Busted:

Mvh:Matrix

Regards:Matrix

 

When the life as you live it goes titts up, can you press Ctrl-alt-delete to remove it or is that only on the internet?

 

Posted Image

Link to comment
Share on other sites

Fan jag har åkt på halsont i en vecka nu, börjar bli lite orolig att jag blir dålig lagomt till min resa. Det vore så drygt. :P

Link to comment
Share on other sites

Själv har jag varit småsnuvig nästan hela sommaren, börjar bli van.

Varmt och fuktigt och sen kallt och torrt på rummet i LOS gör det säkert bättre :P

 

 

 

Micke

Edited by mikrob73
Link to comment
Share on other sites

heisann. hva med å kalle det et skandinavisk språk forum hvor vi norrbaggar og dansker går under kategorien? jeg vil tro alle forstår hverandre.

uansett, god ide dette her :GiveBeer1:

"Do you suck dick?" "No sir" "Bullshit, i'll bet you could suck a golfball trough a garden hose"

Link to comment
Share on other sites

Bra idé.

 

Nån som vet om nån bar spelar lite hårdrock istället för det gammla vanliga?

 

Nästa Söndag bär det av, man har redan börjat packa ha ha

 

Ha´re

Link to comment
Share on other sites

Bra idé.Nån som vet om nån bar spelar lite hårdrock istället för det gammla vanliga?Nästa Söndag bär det av, man har redan börjat packa ha haHa´re
Då föreslår jag Climax :)Husbandet där är något i hästväg.Finns en bar till på WS som har liveband som öser på för fullt oxså, men vet ej vad namnet är.
heisann. hva med å kalle det et skandinavisk språk forum hvor vi norrbaggar og dansker går under kategorien? jeg vil tro alle forstår hverandre.uansett, god ide dette her :P
Pokland, jag har faktiskt redan tänkt på det, och det blir troligtvis oxå så :)Mvh:Matrix

Regards:Matrix

 

When the life as you live it goes titts up, can you press Ctrl-alt-delete to remove it or is that only on the internet?

 

Posted Image

Link to comment
Share on other sites

Då föreslår jag Climax :)Husbandet där är något i hästväg.Finns en bar till på WS som har liveband som öser på för fullt oxså, men vet ej vad namnet är.Pokland, jag har faktiskt redan tänkt på det, och det blir troligtvis oxå så :)Mvh:Matrix

 

Tackar för förslagen, var ligger Climax då?

Link to comment
Share on other sites

Tackar för förslagen, var ligger Climax då?

Alderless bredvid gogobaren som bara har europeiska (l

Regards:Matrix

 

When the life as you live it goes titts up, can you press Ctrl-alt-delete to remove it or is that only on the internet?

 

Posted Image

Link to comment
Share on other sites

Själv har jag varit småsnuvig nästan hela sommaren, börjar bli van.

Varmt och fuktigt och sen kallt och torrt på rummet i LOS gör det säkert bättre :P

Micke

Så du menar att du inte har det varm å fuktigt inne på rummet i Pattaya????

Jag för min del måste ju säga att jag blir då iaf varm när jag är på rummet, å det är alltid någon som blir fuktig *)

Regards:Matrix

 

When the life as you live it goes titts up, can you press Ctrl-alt-delete to remove it or is that only on the internet?

 

Posted Image

Link to comment
Share on other sites

Hej svenska polare,

 

Min första post på detta forum och det blir bra att göra den på svenska. Jag har just flyttat över från Pattaya Secrets forum som jag blev trött på.

 

Jag bor här permanent och har gjort det i 4 år (vilket öde!) . Så var hänger man ut? Det tycks variera beroende på sällskap. Hamnar jag på WS så brukar det bli "Whats Up", "Happy Go Go", "Peppermint" eller "Shooters" om man vill ha något annat än go-go. Gillar också Club Oasis på Soi Bua Khao och L K Metro.

Som lokal går jag annars ofta på den "mörka" sidan, öster om Sukhumvit, på platser som Dao Bar, Noi Bar eller Paradise Bar. Gillar också ett par barer på Soi6 där jag känner ett par töser.

 

Har aldrig varit på dina ställen Matrix trots 4 år här, vet inte äns var V20 eller Simons Beer Bar är? Uplys mig.

 

Någon annan lokal svensk här? Någon golfare? Jag har en kompis från Jönköping som kommer hit om ett par veckor så skulle gärna ta honom med på några öl och kanske golf med andra svenskar. Jag har också ett gäng svenskar från Halmstad, Torup och Göteborg som kommer hit varje år och det blir full rulle med golf och festande.

 

Jaha då!

 

PS. Svenskan är inte alltid perfekt. Jag flyttade till Australien när jag var 25, vilket var en evighet sedan. Men en gång svensk = alltid svensk.

Link to comment
Share on other sites

Tja du, för egen del gillar jag V2o, och givetvis Insomnia.

När det gäller GoGo´s är whats up aldrig fel, likaså Club Boche (stavning).

När jag vill höra shysst musik, ja då går jag till Climax.

sedan, om man bara vill få en rysning längst ryggraden är det aldrig fel att gå till Simon beerbar,fast givetvis utan damsällskap :D

Mvh:Matrix

 

 

ok då va de ungefär vad man själv bruka gå på =) håller me dig där om simon beerbar de inget dåligt jubel man får när man går in där =) Club Boesche o simon e nåt man nästan besöker varje dag man e där :D

Link to comment
Share on other sites

Har aldrig varit på dina ställen Matrix trots 4 år här, vet inte äns var V20 eller Simons Beer Bar är? Uplys mig.

 

Tjenare Jaha !

 

V20 Cocktails & Ice Bar finns på andra våningen på Soi Happy, Walking Street.

 

Link: http://www.v2opattaya.com/

 

Simon Beer Bar är ett complex med massa ölbarer, precis mitt emot Tony´s Disco på Walking Street.

 

Skål tamejfan :Cross_Fingers:

Edited by andursch

SAME SAME BUT DIFFERENT

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tjenare Cashking !

 

Prova någon av Sabailand, Sabai Dee eller Sabai Room. :TubSex:

 

Alla ligger på 2nd road, typ soi 3, nära Big C. :Photo1:

 

Skål Tamejfan :Chokdee:

SAME SAME BUT DIFFERENT

Link to comment
Share on other sites

Har aldrig varit på dina ställen Matrix trots 4 år här, vet inte äns var V20 eller Simons Beer Bar är? Uplys mig.

 

Simon Beer Bar ligger på WS, mitt emot Tonys.

Fuck It, Before It Fucks You!

Link to comment
Share on other sites

Tjenare Cashking !Prova någon av Sabailand, Sabai Dee eller Sabai Room. :TubSex: Alla ligger på 2nd road, typ soi 3, nära Big C. :ShitHappens1: Skål Tamejfan :D
tackar!!! :wub:e

 

 

 

undrar aven om det finns fler stallen an soi 14 som har pingpong shower?

Edited by cashking

All or nothing!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.