Jump to content

Support our Sponsors >> Thai Friendly | Pattaya News | Pattaya Unplugged | Buy a drink for Soi 6 Girls | Thailand 24/7 Forum | Pattaya CCTV, air quality and Weather | New LIVE STREAMING - PAID AD | NEW PA website | Subscribe to The Pattaya News |Pattaya Investigations | Rage Fight Academy | Buy/Sell Businesses | Isaan Lawyers | Siam Business Brokers | Belts Of Mongering - Mongering Authority | Gents Clubs | La Poste | Mona Lisa Bar

Recommended Posts

Posted

Kl**tzak

AUB :GrinNod1:

hou het een beetje netjes graag dit is een publiek forum.dank u.

Posted

ik hou van je Q :GrinNod1:

sorry man moet het een beetje netjes houden zolang het een publiek forum is.

Posted

ja jongens,bedankt voor de eerste post maar eu het hadden wel mooiere woorden kunnen zijn

Posted

lekkerding :Dance1:

Posted
Neuk van u wankers :Dance1:

dat zou je wel willen he :)

Posted

esco...fndjgbjkdfgjklngjkrlmngkl;sdf

Posted

Thats russian not dutch :)

Posted
Thats russian not dutch :)

Thats english not dutch, come on mods, sort this guy out, he's breaking RULES :D:)

Posted
dat is nederlands en geen engels :)
Posted

Kijk uit voor barmeisjes met zwarte lippenstift, die hebben de "zwarte band pijpen".

Posted

he esco je handtekening zou dan ook in het nederlands kunnen he,vermits dit een nederlands talig forum is :)

Posted
he esco je handtekening zou dan ook in het nederlands kunnen he,vermits dit een nederlands talig forum is :Raspberry6:

doe jij dat dan ook lekker met die klok van je bijdehand :P

Posted
doe jij dat dan ook lekker met die klok van je bijdehand :P

OOOhhhhhh dan zet ik er toch gewoon 2 eentje in het engels en eentje in het nederlands als je er op staat??????LOL

Maar dan word het wel een heeeeeeeeel mooie kleurboek denk je niet. :Raspberry6:

Posted

Heb je eindelijk eens wat te doen anders dan heel de dag op dit forum hangen :Bravo1:

Posted

jaja,maar ik hang dan ten minste ergens op :Busted:

Posted

ik denk dat hij hier het alfabet wilde neer schrijven.LOL

Posted
ik denk dat hij hier het alfabet wilde neer schrijven.LOL

als dat al de letters zijn die hij kent zal 'ie waarschijnlijk ook niet verder kunnen tellen dan 10 :wub:

Posted

Ruud Van Nistelrooy :wub:

Posted

Hoi en mooi doen het ook altijd wel goed in thailand.En q jij bent dus ook voor ajax :D

Once you've done asian,there is no going back to caucasian.

• 2 weeks later...
Posted (edited)
En q jij bent dus ook voor ajax :Oops1:

Helemaal niks mis mee, toch? :P

Hoi en mooi doen het ook altijd wel goed in thailand.

"Hoi" ken ik. maar "mooi"? Uitleg graag! Ben ik mijn leven nog veilig als ik tegen mijn gf zeg dat ze "erg mooi" is???? :P

Edited by fugazi
Posted

als hoi of mooi zoals wij het uitspreken een andere betekenis heeft in thais?wie weet wat krijg je naar je hoofd hihihi

iemand die thais spreekt hier?esco?wat betekend het als je mooi zegt tegen een thai?

• 7 months later...
Posted

nederlands taligen deze bestaat ook nog...........................................bump