Jump to content

Support our Sponsors >> Thai Friendly | Pattaya News | Pattaya Unplugged | Buy a drink for Soi 6 Girls | Thailand 24/7 Forum | TPN Property | La La Land bar | NEW PA website | Subscribe to The Pattaya News |Pattaya Investigations | Rage Fight Academy | Buy/Sell Businesses | Isaan Lawyers | Siam Business Brokers | Belts Of Mongering - Mongering Authority | Add your Text or Event here

IGNORED

exotische liefde


andy666

Recommended Posts

Waarom moeten die tv-makers steeds de extreemste en hopeloze gevallen eruit halen? Voldoende normale gelukkig gemengde huwelijken in België, maar nee halen ze weeral net de onnozelaars eruit. Gesproken over het instand houden van vooroordelen jegens mannen die huwen met een buitenlandse.

 

Volgens mij is het ook wel goed dat ze deze mensen laten zien, zodat anderen er HOPELIJK een les uit leren.

 

En trouwens, volgens mij zullen de meeste vlamingen wel weten dat een gemengd huwelijk ook goed kan verlopen, want zo goed als iedereen zal wel iemand in z'n omgang kennen (als ie even nadenkt) die een gemengd huwelijk heeft.

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij is het ook wel goed dat ze deze mensen laten zien, zodat anderen er HOPELIJK een les uit leren.

 

En trouwens, volgens mij zullen de meeste vlamingen wel weten dat een gemengd huwelijk ook goed kan verlopen, want zo goed als iedereen zal wel iemand in z'n omgang kennen (als ie even nadenkt) die een gemengd huwelijk heeft.

 

Agree1.gif Maar het is een gemiste kans om een beter mix te brengen tussen positieve en negatieve relaties!

A good girl gives you happiness and a bad girl gives you experience both are essential in life so enjoy every girlfriend!

Link to comment
Share on other sites

Agree1.gif Maar het is een gemiste kans om een beter mix te brengen tussen positieve en negatieve relaties!

Mosch, je hebt gelijk, maar je ziet 2 dingen over het hoofd denk ik.

 

1 waar vind je valabele kandidaten die daar willen aan meewerken? Een beetje intelligente mens redeneert: waarom zou ik mijn privéleven te grabbel gooien op tv? Om mijn mediageilheid te voeden? Nee dank je, trouwens die programmamakers kunnen alles zo knippen dat wat je beoogt uit de context gerukt wordt.

 

2 de mensen die naar zo'n programma zouden kijken zijn degenen die sowieso al een open kijk op de wereld hebben. De massa wil brood en spelen.

 

Het is, denk ik, ook zo dat veel mensen niet de behoefte hebben om iets te leren kennen of simpeler geformuleerd , om te zien! Het leven is veel eenvoudiger als je in hokjes denkt en geen akte neemt van wat je ziet, zo blijft alles simpel.Ik zat gisteren toevallig op een bescheiden verjaardagsfeestje van 1 van mijn beste vrienden toen het programma ter sprake kwam. Voor veel mensen is wat ze zien op tv standaard, een krant lezen is te lastig en wat ze leren van de wereld halen ze uit hun tijdschriften zijnde: dag allemaal, story, libelle...

1st eens de samenstelling van de tafel ( ik geraak op dreef :Grin3: )

 

Dus, ikzelf en 3 koppels die toevallig op dezelfde avond een koppel werden terwijl tussen ieder koppel wel 1 iemand elkaar al kende. De romantiek hing in de lucht in de 'place to be' ( een dancing voor gescheiden mensen, zoiets) Mij krijgen ze daar niet binnen, ik ga uit naar metalgigs en marginale cafeetjes.

 

koppel 1: mijn maat: net voor de 2de x gescheiden en zijn nieuwe vriendin, 8 jaar ouder, reeds lang gescheiden, veel relaties achter de rug sindsdien en een toffe, intelligente madam

 

koppel 2: 11 jaar lang mijn buurvrouw, scheiding bijna uitgesproken, raakt weer uit de put na 2 jaar depressie en psychiatrie, een toffe madam . Depressie en psychiatrie kan iedereen overkomen ook jij en ik, ik vertel het er bij om de te situatie te schetsen. O ja, ze heeft haar vriend leren kennen de eerste avond dat ze terug uitging en ik citeer: ik had 3 wijntjes gedronken en 4 wodka red bulls en ik drink anders nooit, ik had eigenlijk net gebraakt toen we voor het 1st kusten.. ze is tot over haar oren... :Hug1:

 

haar vriend: ook gescheiden, een schone vent, maar de olie loopt er vanaf. ( voor wie die uitdrukking niet kent: hij is nooit de 1ste van de klas geweest)

 

koppel 3: de vrouw was een vriendin van mijn maat en mij, vroeger samen uitgeweest enzo, ze heeft een kindje uit een kortstondig huwelijk . Haar vriend was nog aan het werk, ze heeft 3 x gebeld, gesmeekt of hij nog wou komen, daarna een tirade af gestoken over hoe moeilijk het is een goede man te vinden en dat het maar niet wil lukken en wellicht ook met deze niet hoewel ze zo verliefd is.

 

verrassing! vriend komt toch opdagen, een heel toffe gast, zou zich zeker vermaken in Pattaya, playboy 1ste klas :Grin3: Het is wel heel duidelijk wie de bovenhand heeft in hun relatie, zij loopt achter zijn gat.

 

De nieuwelingen hebben zich niet in de discussie gemengd en nog even duidelijk stellen dat die anderen mijn exvrouw en ik en onze situatie goed kennen. Na onze scheiding zijn we beste vrienden gebleven, zij brengt al eens Thais eten mee als ze op bezoek komt, ik breng haar en haar vriend naar Zaventem als ze op reis gaan. Haar vriend zou de poten van onder zijn gat lopen voor mijn dochter en iedere vader moet respect hebben voor zo iemand. Ok, die keer dat hij raad kwam vragen en zijn hart luchten nadat ze ruzie hadden gemaakt vond ik het ook weird. Onze dochter doet het goed en heeft 2 x een thuis, wij doen niet mee aan 'het is jouw weekend', ze woont het meest bij mij maar is vrij om naar haar ma te gaan wanneer ze wil. Ze kennen me ook van vroeger en weten dat ik hier altijd vriendinnetjes heb gehad en geen hopeloos geval was die aan geen vrouw kon geraken. Ze weten ook wat ik verkondigd heb toen ik scheidde: ik ben van mijn 15 tot mijn 35ste praktisch altijd in een relatie geweest en nu wil ik vrij zijn. Ik wil 1st mijn dochter groot brengen zonder een nieuwe vrouw met haar kids in huis, mijn huis afbetalen, mijn ex uitkeren .... en dan opnieuw iets van de wereld zien, been there done that, ik wil vrij zijn.

 

Zij van hun kant hebben allemaal ook ooit een huis gehad ( buurvrouw moet nog haar geld krijgen) maar hebben na de scheiding alles verkocht en moto's, auto's gekocht, reisjes gemaakt.... Ze hadden net ervoor zitten klagen hoe duur het leven geworden is en hoe hun spaargeld slinkt. Ze hebben allemaal kids en hadden net ervoor zitten klagen over de problemen, met de exen, kids die niet meer willen komen.... Zelfs een opmerking gemaakt dat het tussen mijn dochter, mijn ex en mezelf zoveel beter gaat! Ze hadden zitten lachen met 'the place 2B' (die dancing) en alle hopeloze gevallen die er rondlopen...

 

En dan komt 'exotische liefde' ter sprake! Na wat gelachen te hebben met good old Johny en zijn Russische fotomodellen komt de aap uit de mouw, hun conclusies:(buurvrouw begon en de rest viel gretig in)

 

Al het voorgaande is om duidelijk te maken dat een half uur televisie meer impact heeft dan een koppel dat ze jaren kennen en hoe ze zelf 'gelukt zijn' in het leven.

 

Oosterse vrouwen zijn onderdanig

een huwelijk tussen verschillende culturen kan niet werken

Alle mannen die daar een vrouw gaan zoeken zijn hopeloze gevallen die hier aan geen geraken.

 

Toen heb ik enkele vragen gesteld, ik zal het proberen weergeven zoals het gelopen is, ik heb er zo van genoten dat ik het bijna woord voor woord van buiten ken :D

 

ik: hoeveel gemengde koppels ken je pesoonlijk?

buurvrouw: uhm, alleen jullie eigenlijk

ik: je kent toch (naam) ook? (Een Filipijns madamke die al bijna 20 jaar getrouwd is en in onze straat woont)

buurvrouw: jaja, natuurlijk

ik: vond jij mijn ex onderdanig?

verschillende mensen: nee 555 absoluut niet, maar ja (naam) zij is zo niet he 555 zij is anders

ik: en da Filipijns madamke toch ook niet

verschillende mensen: ah nee ook niet, en niet op haar mondje gevallen en spreekt vlot nederlands, engels.....en heb met haar in de schoolraad gezeten + nog enkele verhalen...

ik: zeg, zij zijn nog steeds getrouwd he? En wij zijn al allemaal gescheiden, eigenlijk ben ik nog het langst getrouwd geweest van ons allemaal en naar ik hoor gaat het ook na ons huwelijk nog het best met ons.Zijn jullie dan niet responsabel voor Vlaamse huwelijken of hebben die gemengde huwelijken gewoon evenveel kans op mislukken?

verschillende mensen: tja, eigenlijk is dat wel waar

ik: zeg, vonden jullie mij een hopeloos geval toen ik thuis kwam met mijn vrouw?

buurvrouw, gevolgd door anderen: neenee... verhalen volgen hoeveel succes ik had bij de meiskes voor ik dik en kaal werd :rolleyes:

mijn maat: van kids af aan was je al zot van gekleurde meisjes

ik: er zijn natuurlijk wel hopeloze gevallen die als laatste boei het daar gaan zoeken, maar naar ik hoor van jullie is dat in jullie disco waar je elkaar ontmoet hebt ook zo? Moesten ze daar een programma over maken, ik denk dat ze die er ook uitpikken!

buurvrouw: ja, en eigenlijk zitten wij daar ook! (genante stilte :P )

ik: om even terug te komen op dat onderdanig zijn. Je moet eens nadenken, als jullie op reis gaan, dan zit je met jouw geld en een visakaart voor noodgevallen op zak en een verzekering voor als het misgaat, in een all-in hotel . Er zullen wel onderdanige Aziatische vrouwen zijn maar diegenen die het aandurven om zich in zo'n avontuur te storten om naar hier te komen...... hebben die dan per definitie geen enorm koppel ballen aan hun lijf? Je moet maar durven! Van al diegenen dat ik ken zit er daar geen 1 onderdanige tussen ze!

 

Een discussie ontspon zich waarin dat beaamd werd en het gesprek dwaalde af onder andere naar het punt waarop mijn maat ( op reis geweest naar Kenia, Peru, Turkije, Kaapverdische eilanden, Bali) zei: ik heb slechts 2 x echt gereisd in mijn leven, toen we 17 waren hebben Andy en ik met het openbaar vervoer, met boten en al liftend Griekenland doorkruist, dan was je echt in Griekenland en niet in Centerparks Griekenland en vorig jaar (ik had een Ghanees 'vriendinnetje' :P ) ben ik meegeweest naar Afrikaanse cafeetjes in Antwerpen (100km van bij ons) en waande ik me meer in Afrika dan die keer in Kenia!

 

Dus die mensen gaan overal naartoe en liggen in de zon en nemen foto's van tempels, musea, piramides....noem het op. Maar zijn ze dan in een land geweest? Hebben ze een cultuur leren kennen? Je kan ziek worden van het eten in een klein restaurantje en trouwens, het eten in het hotel is all-in. Zijn ze daar wel in geinteresseerd? Om het alledaagse leven te leren kennen. Pattaya is natuurlijk een geval apart, maar de meesten van ons kijken op andere plaatsen ook wel eens rond, niet met een begeleide reis maar op hun 1tje of met een vriendin (local), en steken wat op van de plaatselijke cultuur, gewoontes.... Vinden die ervaring verrijkender dan het zwembad aan het hotel.Dan denk je dat die mensen gaan kijken naar een tv programma waar ze moeten moeite doen om hun denken te veranderen? Of gewoon maar even moeten bij nadenken! Als jij met jouw gezinnetje (neem ik aan? of anders een ander gezin :) ) een beeld wil schetsen van hoe een modaal multiculturele familie door het leven gaat, dan weet ik dat ik de enige van het gezelschap van gisteren dat zal kijken. Die anderen zijn daar gewoon niet in geinteresseerd, willen daar eigenlijk ook niet mee geconfronteerd worden (hun leven loopt ook niet op wieltjes, ga je nu beweren dat dat Thais of Filipijns meiske, dat niks had, het beter getroffen heeft? :wink: )dus ook na gisteren denken die nog altijd hetzelfde! Die ene Turk op hun werk is een goeie.... maar AL die andere...! En de manier waarop ze eerst bezig waren, ze waren mijn ex zodanig gewoon dat ze er gewoon niet bij stil stonden dat ze Thais is!

 

Dus de moraal van het verhaal: niet bij stilstaan en gewoon keihard lachen met de freakshow!

Link to comment
Share on other sites

http://www.vt4.be/exotische-liefde

 

hier kun je wat fimpjes bekijken en wellicht ook het volledige programma als je je lid maakt ofzo

 

Neen, je kunt het volledige programma niet bekijken! Heeft er iemand aflevering 5? Heb die gemist, en vindt hem nergens......

 

100 x bedankt als iemand hem plaatst!

Edited by real tintin
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.