Jump to content
IGNORED

exotische liefde

andy666

Recommended Posts

De 69 jarige Willy met zijn 50 jaar jongere liefde ..... go grandpa :10: .

55555555555555 .

Net even gekeken, leuk programma en erg trashy :)

Kun je volgende week episode 2 weer hier plaatsen of een link plaatsen, zal vast niet op uitzendinggemist.nl te vinden zijn ;) :001_Thank_You5:

Zal mijn best doen!

intussen..... Wat denk je? Zal die Russische schone op de afspraak zijn met Johny? En zal ze zijn 1500 euro teruggeven? Spannend!

Zal mijn best doen!

intussen..... Wat denk je? Zal die Russische schone op de afspraak zijn met Johny? En zal ze zijn 1500 euro teruggeven? Spannend!

Thanks dude :) Maar natuurlijk zal ze die 1500 euro teruggeven maar wat nou als ze weer wordt tegengehouden omdat ze een aantal postzegels wilde meenemen, wat zal er dan gebeuren wellicht weer een lening, wat een climax!

Die andere met de Filippijnse geef ik nog de grootste kans van slagen al hoewel die wel zijn hele kelder vol had staan met drank speciaal voor ''haar'', wellicht dat ze dat dan wel zal nodig hebben..

Die Filipijnse ziet er een mooi, lief meisje uit. Ben alleen een beetje bang dat ze vlug gaat gewicht bijkomen nu ze met Daniel is. :D Ze moet ooit eens gezegd hebben tegen hem dat ze als kind soms honger heeft gehad. En Daniel lijkt me de mens die zo graag zou hebben dat ze het goed heeft bij hem, dus hamsteren maar!! Je kan niet anders dan sympathie voelen voor die gast. :Cross_Fingers:

Willy

:Pervert1:

Ik denk dat hij een nog een kinky manneke is :07:

Willy

:Pervert1:

Ik denk dat hij een nog een kinky manneke is :07:

Denk wel zeker te weten dat het een kinky manneke is, het mooie is wat die zei over zijn kinderen dat ze wat bang waren dat ze geld zagen ''verdwijnen'' richting Thailand. Beetje jammer dat ze hun pa niet wat genot en geluk kunnen gunnen :rolleyes:

ze moeten ook via tv vernemen dat het een ladyboy is! :Oops3: Dat is helemaal niet erg, maar, het zal maar uw pa zijn die daarmee persé op tv wil komen en waar heel Vlaanderen over praat. En 's ochtends moet je dan naar kantoor :WhoSaw1:

de afleveringen zijn van youtube gehaald, maar mijn neefje zal proberen om de volledige afleveringen te downloaden en hier te plaatsen ( ikzelf ben een computernitwit)

Misschien een ideetje om eens wat te gaan werken i.p.v. te gaan zitten grienen achter je computerscherm ??

Lekker naar de filipijnen (na een paar weken/maanden waarschijnlijk de filistijnen) om er achter te komen

dat het NATUURLIJK WEL om geld ging .

Of beter nog , haal ze naar België en ga op je 56e nog een kindje maken bij een 21-jarige Filipino . Geen

geld om ze te onderhouden maar ze graag in luxe willen laten leven .

Het ideale recept voor een gelukig leven met een Aziatisch meisje .

Er loopt een andere post waarin de OP zich afvraagt 'of de bg's denken dat alle farang gek zijn ......... ?'

Ja wat zal ik zeggen ..... :DeadHorse2: .

1tje uit de oude doos 55555

JOHNY JOHNY JOHNY ik vind dat hij niet mag opgeven en met Maria zal het zeker veel beter gaan! hij heeft er toch een goed gevoel bij.....

Moeder is nog de enige met een positief IQ .

Ze moet nu zich toch echt zorgen gaan maken dat ze als knappe 21 jarige deze Belgiese , kale , bolle , oerdomme ,

nog bij moeders wonenede , casanova gaat verliezen , 55555555555555555555 .

Oh , dat zal haar hart breken :LMAO1: .

Bedankt voor het plaatsen van deze kostelijke filmpjes , ze maken mijn hele dag goed .

Mijn Thaise vrouw kijkt zelfs mee en ze ligt helemaal dubbel om zoveel onnozelheid .

Op woensdagavond zit ik samen met mijn dochter, 17 half Thai, voor de tv. Chips bij de hand, zo'n toeter van op de voetbal en supporteren maar :Party5::Crazy1: quality time!

sorry, lukt niet meer, ze hebben het origineel ook van youtube gehaald (:-

Waarom moeten die tv-makers steeds de extreemste en hopeloze gevallen eruit halen? Voldoende normale gelukkig gemengde huwelijken in België, maar nee halen ze weeral net de onnozelaars eruit. Gesproken over het instand houden van vooroordelen jegens mannen die huwen met een buitenlandse.

A good girl gives you happiness and a bad girl gives you experience both are essential in life so enjoy every girlfriend!

Omdat normale gezinnen geen spectaculaire tv opleveren en omdat er geen mens is die over zijn volle verstandelijk vermogen beschikt daaraan wil meewerken. Mosh, zou jij jouw privéleven te grabbel gooien voor half Vlaanderen? Ik niet, ik deel zoals elk normaal mens de info die ik wens te delen met vrienden . Ah, ik maak me daar niet meer druk in,toegegeven, vroeger deed ik dat wel, nu lach ik daar eens mee. Ken je 'in de gloria'? Wel, dit is 'in de gloria' in realiteit en nog erger! En ik vind het onweerstaanbaar grappig, de plaatsvervangende schaamte die je ervaart als je daar naartoe kijkt, de tragedie haast, bezorgt me telkens de slappe lach.

Omdat normale gezinnen geen spectaculaire tv opleveren en omdat er geen mens is die over zijn volle verstandelijk vermogen beschikt daaraan wil meewerken. Mosh, zou jij jouw privéleven te grabbel gooien voor half Vlaanderen? Ik niet, ik deel zoals elk normaal mens de info die ik wens te delen met vrienden . Ah, ik maak me daar niet meer druk in,toegegeven, vroeger deed ik dat wel, nu lach ik daar eens mee. Ken je 'in de gloria'? Wel, dit is 'in de gloria' in realiteit en nog erger! En ik vind het onweerstaanbaar grappig, de plaatsvervangende schaamte die je ervaart als je daar naartoe kijkt, de tragedie haast, bezorgt me telkens de slappe lach.

Precies, het is amusement en zo moet het ook bekeken worden. Je kunt het toch niet gaan vergelijken met een documentaire van Panorama, zo heet jullie documentaire programma in Vlaanderen toch :)