Jump to content
IGNORED

Het grote 'Wanneer ga jij Topic'


Tommy204

Recommended Posts

Waag het er gewoon op SiamSmile, laat je niet van de wijs brengen van reacties van andere op jouw budget van de maand, Zijn expats die het met nog minder doen en ook expats die meer dan 3600 euro per maand besteden. 

Zoals je al zelf zegt, meestal ga je echt niet elke dag uit. Woon hier zelf nu bijna 4 jaar en ga soms 1 keer in de week op stap en de andere keer weer 2 of 3 keer en dan weer 2 weken niet. 

 

Ga het avontuur gewoon aan maar wel goed voorbereid zijnde goede verzekering en buffer(tje). Zorg ook voor een goede dagbesteding zodat je niet teveel tijd door brengt in de kroegen, als je hier echt gaat wonen kan dat funest zijn niet alleen voor je budget maar nog meer voor jouw gezondheid ;-)

 

En het allerbelangrijkste is have fun and enjoy!

 

Bedankt voor je reactie Mokum.Het avontuur ga ik zowiezo aan ;-) Afgezet tegen het leven dat ik al jaren in NL leid bied Thailand mij meer.

Ik vergelijk wat ik hier in Holland heb met wat ik in Thailand kan krijgen: van 3-hoog achter in de regen naar 1-hoog achter in de zon :wink:

 

't Voordeel(tje) dat ik heb is dat ik geen grote drinker ben: overmatig (!) drankgebruik en goede sex gaan toch niet samen (imo).Verder is het een kwestie van kiezen: beerbar vs gogo bar en barfines vs freelancers.Een ST of LT met een BG of FL is prima.Al de overige verleidingen bijzaak en leuk om eens te doen wellicht maar geen noodzaak om 't naar m'n zin te hebben.

 

'n Goede tip van die dagbesteding.Cstxr gaf ook aan dat het belangrijk is een hobby te hebben voor overdag.Ik had daar zelf nog niet aan gedacht dus goed dat ik 't nu weet.Ik zal zowiezo naar de sportschool gaan.Verder heb ik nog geen concrete voorstelling hoe 24/7 door te brengen.Daar kan ik eens goed over gaan nadenken.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Ik kijk en lees altijd zeer geamuseerd naar de totaal zinloze discussies over hoeveel geld je nu nodig hebt om te leven in Thailand.

Niemand kan van achter zijn pc jou budget voorspellen of bepalen.

Je onkosten hangt nu eenmaal van teveel factoren af die persoonlijk afhankelijk zijn!

Leef naar je eigen budget en tracht daarmee gelukkig te zijn.

A good girl gives you happiness and a bad girl gives you experience both are essential in life so enjoy every girlfriend!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

1 september tot einde september, can`t wait! zal mijn eerste keer worden, hoe was jullie ervaring toen je voor de eerste maal pattaya ging?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Op 15 juli arriveer ik in Bangkok waar ik 3 dagen blijf, dan naar Pattaya voor 27 dagen!! 

Link to comment
Share on other sites

1 september tot einde september, can`t wait! zal mijn eerste keer worden, hoe was jullie ervaring toen je voor de eerste maal pattaya ging?

Ik was 20 en mijn liefje was net 18 of net geen 18...... het liep niet zo goed af.

 

Volg de link in mijn signatuur voor het hele verhaal.

 

Ik ga terug op 24 oktober voor een maand. 3 dagen BKK, 9 dagen Koh Chang en dan naar Pattaya voor Loy Krathong.

 

Eerste 15 dagen word ik vergezeld door mijn dochter, het is te zeggen, zij gaat de eerste 3 dagen naar haar familie in BKK en gaat daarna mee naar Koh Chang waar ze waarschijnlijk op een ander strand zal logeren, de laatste 15 dagen in Pattaya ben ik alleen, heb wel vrienden die 'toevallig' ook in Pattaya zijn in die periode.

Link to comment
Share on other sites

de laatste 15 dagen in Pattaya ben ik alleen, heb wel vrienden die 'toevallig' ook in Pattaya zijn in die periode.

 

 

We zullen Ying bar aan de darkside eens met een bezoek vereren ... heeft wel iets weg van Mathilda in PP ... 555 .   

Link to comment
Share on other sites

We zullen Ying bar aan de darkside eens met een bezoek vereren ... heeft wel iets weg van Mathilda in PP ... 555 .   

Had er al over gelezen, staat op mijn to do lijst :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Komende maand (mei) reis ik naar Thailand (Bangkok/Pattaya).Ik reis solo en zou het leuk vinden wat mensen, gevorderden of newbies (mensen die voor de eerste keer Pattaya bezoeken) te leren kennen.

 

Vrienden/familie houden zich met andere zaken bezig, helaas kan ik m'n interesse voor Bangkok/Pattaya/girls in real life dus niet delen...

 

Hebbie ook zin om een biertje te doen en eens rond te kijken wat er allemaal te beleven is? Schroom niet en stuur een PM.Ik ben nu nog in Nederland en we kunnen mailen.

 

Ikzelf ben 38 jr en heb Thailand 1 x eerder bezocht.

 

Link to comment
Share on other sites

Ik ben nu opweg naar Pattaya (taxi). Als je in Thailand arriveert laat je plannen maar weten. Blijf een maand in thaialnd (na maart in thailand en april in de filipijnen te zijn verbleven). Ik nog geen plan waar ik ben op welk moment.

Link to comment
Share on other sites

Stuur maar een PM als je hier bent . Kijken we of we iets af kunnen spreken .

Ben vanaf 9 Mei weer in Patts .  

Link to comment
Share on other sites

Ik ga terug op 24 oktober voor een maand. 3 dagen BKK, 9 dagen Koh Chang en dan naar Pattaya voor Loy Krathong.

 

Ze vragen hier in Mathilda PP wanneer je weer terug komt . 

 

'Andy , he good man ... ' . Dat krijg je als je in 2 uur tijd voor 150U$ aan ladydrinks besteld 555 .  

Link to comment
Share on other sites

Ze vragen hier in Mathilda PP wanneer je weer terug komt . 

 

'Andy , he good man ... ' . Dat krijg je als je in 2 uur tijd voor 150U$ aan ladydrinks besteld 555 .  

hey.... i'm a good man for sure 555555 dat zal voor februari/maart zijn :-)

Link to comment
Share on other sites

Wat een leuk topic is dit, ik wist niet dat er hier ook een Nederlandstalig forum was :-).

 

Ik heb zelf geen reis klaar staan op dit moment, gaat vanwege drukte op het werk dit jaar sowieso niet lukken. Ik ben voor tijdens een backpack trip door ZO Azië in 2000 voor het eerst ook in Pattaya beland. Sindsdien een keer of 10 terug geweest naar ZO Azië (Vietnam, Laos, Cambodja, Thailand, Myanmar, Maleisië, Singapore, Indonesië, Brunei = het is overal zo mooi). De reisduur varieerde van 6 maanden, 3 maanden en de overige keren 5 of 6 weken per keer. Bijna iedere keer ook altijd een tijdje Pattaya bezocht. Niet vaak langer dan een week of 10 dagen omdat ik dan weer wat anders wil zien (ik backpack graag). Ik kan niet wachten om weer eens naar Pattaya te gaan, wat een geweldige plaats is dat.

Ik verwacht over een jaar of 12 op mijn 50e te kunnen stoppen met werken en dan semi permanent te vertrekken uit Nederland. Lijkt mij wel wat om 8 maanden per jaar te reizen en dan 4 maanden in Nederland te zijn (zomers).

 

Siamsmile33, een leuk plan heb je om te reizen, ben erg geïnteresseerd in je belevenissen. Hoop en denk dat het je gaat lukken met je budget. Je kan overal een leuk meisje opdoen die geen geld van je vraagt. Dus dat zal je niet al te veel hoeven te kosten. Je aan je dag budget houden doet wonderen. Laat zeker weten waar je allemaal komt en wat je meemaakt, altijd leuk voor ons om te lezen.

 

Succes en veel 5555,

 

MBL

Ship me somewheres east of Suez, where the best is like the worst,
Where there aren't no Ten Commandments an' a man can raise a thirst;
For the temple-bells are callin', an' it's there that I would be,
By the old Moulmein Pagoda, looking lazy at the sea;

 

Oh, East is East and West is West, and never the twain shall meet,

Link to comment
Share on other sites

Ik ga van 2 t/m 16 juni. Van het vliegveld moet ik nog wel een bus naar PTY zien te regelen, omdat ik direct daarheen ga.

Geen BKK meer voor mij. Ik vond de stad erg tegenvallen de vorige keer.

Link to comment
Share on other sites

Ik ga van 2 t/m 16 juni. Van het vliegveld moet ik nog wel een bus naar PTY zien te regelen, omdat ik direct daarheen ga.

Geen BKK meer voor mij. Ik vond de stad erg tegenvallen de vorige keer.

 

Waarvoor niet gewoon met de (1000 baht) taxi?

Ik vind het iig voor de heenweg makkelijker, terugweg ga ik meestal met de bus.

Link to comment
Share on other sites

Waarvoor niet gewoon met de (1000 baht) taxi?

Ik vind het iig voor de heenweg makkelijker, terugweg ga ik meestal met de bus.

 

Omdat 99% van de taxis niet voor 1000Bht naar Pattaya rijd ... wel andersom ,  

 

Neem de bell bus voor 250bht . 

Link to comment
Share on other sites

Omdat 99% van de taxis niet voor 1000Bht naar Pattaya rijd ... wel andersom ,  

 

Neem de bell bus voor 250bht . 

 

Wel als je het vantevoren afspreekt, bijvoorbeeld p.t.t. taxi. Een week geleden was ik een beetje laat met de taxi afspreken, maar toen ik op het vliegveld stond en hun belde stond er binnen een kwartier een (prive) busje klaar om me voor 1000 baht naar Pattaya te brengen. Ik heb juist dat ze niet vanuit pattaya naar Bangkok rijden voor minder dan 1100.

Link to comment
Share on other sites

1000 Baht voor de taxi vind ik teveel, als ik voor 230 baht met de Bell bus kan.

Link to comment
Share on other sites

Was in Bangkok en Pattaya voor 20 dagen - altijd niet genoeg. Maar 9 van de 10 dagen in Pattaya was het Songkran, en dat was wel genoeg. 

 

Alles wat ik wil is nu hier is Thaise vrouwen om te moeten... *damn...* 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Hey,

 

Ik ben 38 jaar en heb Thailand 1 maal eerder bezocht (2009).Ik heb plannen om komende maand (+/- half oktober?) naar Thailand te vertrekken. Doel: Bangkok en Pattaya. Voor mij word 't mijn eerste bezoek aan Pattaya :wink:

 

Ik heb 4-8 weken de tijd. Vind het wel een nadeel dat 't nu 't regenseizoen is maar heb geen in om te wachten.

 

In de p4p-scene heb ik enkel ervaring in Bangkok (KSR, Sukhumvit Road/Nana/Soi Cowboi). Ik reis alleen en met "budget", ik kan geen 10 day millionaire uithangen. Als het bevalt zou ik februari 2015 weer kunnen gaan.

 

Zou 't leuk vinden wat mensen te ontmoeten om gewoon eens te ouwehoeren over Thailand, ik reis alleen dus tips zijn welkom. M'n interesses: (thaise) vrouwen..., reizen, voetbal.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.