Jump to content
Sign in to follow this  
mokum

Iemand ervaring met pakketje versturen naar NL?

Recommended Posts

mokum

Wil/moet binnenkort aantal pakketjes versturen vanuit Thailand naar NL met daarin 2 Sangsom flessen, Kamagra en wat magazines,heeft iemand ervaring hier mee qua kosten en eventuele problemen bij douane controle in NL?

:001_Thank_You5:

joseph44

Gaan veel verhalen over, met name over met WIE je het het beste kunt versturen.

De één zegt DHL, UPS of Fedex, de ander zegt gewoon per post (AIR) of EMS.

Hoe je het ook went of keert: Alle binnenkomende postpakketten, waar dan ook, worden willekeurig gescand.

Hier in Thailand worden alle pakketten bij binnenkomst willekeurig voorzien van een groene sticker en alle bestickerde pakketjes gaan onder de scanner door.

Zou normaal geen probleem zijn, maar met die Kamagra. Opletten dus, anders kan de geadresseerde in de problemen komen.

travelhero

gewoon met thai post nooit problemen gehad

xato

Fedex werkt perfect, heb zo ladingen met kleding opgestuurd en ook paralizers en boksbeugels

CaptainAfrika

is het legaal om steriods te versturen per pakket uit thailand? iemand ervaring mee? pm me thanks :)

david555

is het legaal om steriods te versturen per pakket uit thailand? iemand ervaring mee? pm me thanks :)

steroids zijn sowiesoo al verboden zonder voorschrift hier in Thailand al zijn ze makkelijk te verkrijgen , dus zeker je juist afzendadres niet erop vermelden.... :Think1: , voor EU zijde  denk ik dat je daar ook problemen kan verwachten = gok !

CaptainAfrika

steroids zijn sowiesoo al verboden zonder voorschrift hier in Thailand al zijn ze makkelijk te verkrijgen , dus zeker je juist afzendadres niet erop vermelden.... :Think1: , voor EU zijde  denk ik dat je daar ook problemen kan verwachten = gok !

Ahzo, veiligste is gewoon gebruik daar veronderstel ik?

Ik heb vernomen dat ze in de meeste apothekers te vinden zijn, indien je dit vriendelijk vraagt.

Oké bedankt :)

Edited by CaptainAfrika