Jump to content
IGNORED

Bestemming onbekend: Pattaya


TheLostShark

Recommended Posts

Misschien wel interessant om even te delen hier.

 

http://www.hebikietsgemist.nl/aflevering/66784/nederland-2/bestemming-onbekend/aflevering-13.html

 

Zitten behoorlijk wat onwaarheden in en dingen word in mijn optiek enorm overdreven.

Goed voorbeeld daarvan is op 22:32 wanneer er over pooiers gesproken word. Dat is gewoon niet waar. Het gaat hier natuurlijk om een bar fine.

 

Natuurlijk zijn er meisjes die misschien wat anders willen doen maar ik zie niet in hoe werken in zo'n opvanghuis genoeg geld in het laadje brengt om een kind wellicht ook ouders te onderhouden.

Edited by TheLostShark
Link to comment
Share on other sites

Ten eerste is het een programma van de EO , wat had je anders verwacht . Die pastoors gaan echt geen

reclame maken voor Pattaya en de goedkope 'ranzige' seks die daar op elke straathoek verkrijgbaar is .

 

Als de EO en deze trutjes nu echt zo christelijk en begaan zijn met de problemen in Pattaya ( Thailand ) dan

creer een situatie zodat de meiden die willen werkelijk kunnen stoppen met de prostitutie . Geen woorden

maar daden .

Een zielig verhaal zonder de werkelijke problemen aan te duiden waarom deze meiden hier moeten werken doet

het natuurlijk lekker op tv maar is nogal eenzijdig .

 

Van de andere kant houden we zo lekker alle gruwel verhalen over Thailand in stand , anders wordt het hier

alleen maar drukker .

 

 

Je moet trouwens eens op die schoen van die dikke in je avatar letten , hij verliest hem maar heeft hem ook

direct weer aan zijn voet . Heeft niks met je post te maken maar het viel me ineens op .

 

Gtz ,

 

J .

Link to comment
Share on other sites

wat een naieve trutjes zeg, echt de doelgroep van de erotische omroep zeg maar ;)

 

Kvind het echt weer zo nl's dat ze zeggen "iedereen wil toch een normale baan?", ja tuurlijk joh, ze hebben ook de keuze om te gaan werken in de lokale 7-11 alleen dat verdient een stuk minder... duh...

 

Als je nagaat dat een arts aldaar 2-300 euro per maand verdient en als je dan ziet wat de meiden verdienen, komen ze er niet slecht vanaf...

tien keer van bil en ze zitten al op dat bedrag...

Als ze nou ook nog eens fatsoenlijk zouden sparen ipv alles uitgeven aan bagger en louche vriendjes dan zouden ze het maar een paar jaar hoeven doen en dan kunnen ze met flinke zak geld terug naar het dorp en daar iets opstarten maar dat doen ze niet... ik zeg: eigen keuze...

 

Ik ben in ieder geval blij dat ik als vrijgezelle jongen naar pattaya kan om eens lekker te relaxen, en dat ik niet overgeleverd ben aan die naieve domme dozen uit nl om eens van bil te kunnen (zeker die twee niet, gadverdamme wat een slome suffe boerinnen zeg...)

 

nog 49 dagen en dan gaan we.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Bereid je maar voor, want die presentator-knook komt met nog meer programma's uit Thailand.

Link to comment
Share on other sites

Heb het programma ook al eerder gezien, waardeloos EO programma daarentegen wel gebruikt gemaakt van de diensten van Tamar Bakery, bezorgen namelijk voor maar 50 baht delivery. Op deze manier support ik dus ''wederom'' de ex bar girls in Pattaya :)

 

link is www.tamarbakery.com

Link to comment
Share on other sites

Even ter aanvulling:

Gisteren "Spuiten en slikken op reis" gezien op BNN. Ging over oudere vrouwen die naar Gambia voor sex reizen. Dat word gelijk anders neergezet. Volgende week een aflevering over Thailand, dus ik ben benieuwd hoe ze dat dan neerzetten, wat dat is natuurlijk precies hetzelfde.

 

http://www.hebikietsgemist.nl/aflevering/69355/nederland-3/spuiten-en-slikken-op-reis/aflevering-2.html

Link to comment
Share on other sites

Even ter aanvulling:

Gisteren "Spuiten en slikken op reis" gezien op BNN. Ging over oudere vrouwen die naar Gambia voor sex reizen. Dat word gelijk anders neergezet. Volgende week een aflevering over Thailand, dus ik ben benieuwd hoe ze dat dan neerzetten, wat dat is natuurlijk precies hetzelfde.

 

http://www.hebikietsgemist.nl/aflevering/69355/nederland-3/spuiten-en-slikken-op-reis/aflevering-2.html

 

 

Thanks voor de link, kende hebikietsgemist.nl nog niet..btw, je vermaakt je zeker goed daar in NL ;)

Link to comment
Share on other sites

Thanks voor de link, kende hebikietsgemist.nl nog niet..btw, je vermaakt je zeker goed daar in NL ;)

 

Niet dus haha. Ben voor maar een weekje hier en en loop nu al alle documantaires over Thailand en dergelijke af te kijken :GoldenSmile1:

De haring smaakt wel nog steeds goed hehe.

Edited by TheLostShark
Link to comment
Share on other sites

vanavond in spuiten en slikken, filemon wesseling in bankok

 

Heb het net gezien. Ging echt helemaal nergens over. Hoewel de dame op de date wel echt een knapperd was hoor, helaas alleen iets te oud voor mij :GoldenSmile1:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.