Jump to content

Support our Sponsors >> Thai Friendly | Pattaya News | Pattaya Unplugged | Buy a drink for Soi 6 Girls | Thailand 24/7 Forum | Pattaya CCTV, air quality and Weather | New LIVE STREAMING - PAID AD | NEW PA website | Subscribe to The Pattaya News |Pattaya Investigations | Rage Fight Academy | Buy/Sell Businesses | Isaan Lawyers | Siam Business Brokers | Belts Of Mongering - Mongering Authority | Gents Clubs | La Poste | Mona Lisa Bar

Recommended Posts

Posted

Hallo, ik kom in november voor mijn 5de keer naar Pattaya, en vroeg me af of er nog andere taalgenoten zijn tijdens die periode?

Mijn datums zijn : 2november tot 28november (vertrek 1november met turkish airlines vanuit schiphol)

De voorbije 4 keer dat ik in pattaya was, ben ik eigenlijk geen enkele keer een vlaming of nederlander tegengekomen, terwijl ik bijna altijd wel met iemand van de board op stap was.

't Zou eens plezant zijn om andere taalgenoten te ontmoeten en samen een pintje/biertje te drinken.

Daarom de vraag: Wie is er allemaal "in town" tijdens de maand November?

Posted

Dan moet je eens langs gaan bij één van de Nederlands/Belgische bars/restaurants in Pattaya/Jomtien:

Holland Belgium House - Soi Neun Pleb Waan (Darkside)

Lucky Time Bar - Soi Neun Pleb Waan (Dark Side)

Hof van Holland - Soi Khao Talo (Dark Side)

Klein Vlaanderen - Second Road tegenover Soi 7

Patrick - in passage tegenover Mike's Shopping Mall

Belgisch Friet kot - in Soi 9 van Thappraya Road

Ons Moeder - Jomtien vlakbij Dongtang Beach

Hoek van Holland - bijna naast Ons Moeder

Tulip House - ergens aan Jomtien Beach Road

misschien zijn er nog meer............

Posted (edited)

Dan moet je eens langs gaan bij één van de Nederlands/Belgische bars/restaurants in Pattaya/Jomtien:

Holland Belgium House - Soi Neun Pleb Waan (Darkside)

Lucky Time Bar - Soi Neun Pleb Waan (Dark Side)

Hof van Holland - Soi Khao Talo (Dark Side)

Klein Vlaanderen - Second Road tegenover Soi 7

Patrick - in passage tegenover Mike's Shopping Mall

Belgisch Friet kot - in Soi 9 van Thappraya Road

Ons Moeder - Jomtien vlakbij Dongtang Beach

Hoek van Holland - bijna naast Ons Moeder

Tulip House - ergens aan Jomtien Beach Road

misschien zijn er nog meer............

Dat zijn er meer dan ik wist.

in de "darkside" wist ik er eentje zijn, maar weet niet meer hoe die noemde, en klein vlaandeen en Patrick zijn er ook 2 die ik kende,

maar dan zal ik ook eens een keer naar enkele van deze andere plaatsen moeten gaan kijken!

Edited by doctorsam17
Posted

Dat zijn er meer dan ik wist.

in de "darkside" wist ik er eentje zijn, maar weet niet meer hoe die noemde, en klein vlaandeen en Patrick zijn er ook 2 die ik kende,

maar dan zal ik ook eens een keer naar enkele van deze andere plaatsen moeten gaan kijken!

Dan hebben we ook nog :

- 'Manneke pis' , soi Siam country , dark side ( alleen hoorde ik de laatste keer dat ik er

was dat Philip , de eigenaar , er met een andere vrouw van door is en in Hua hin zit ) .

- Holland tulip resort , Soi Nuen pleb wan . Mooi resort gedeeltelijk nog in aanbouw maar

ziet er al wel goed uit . Heeft ook een restaurant en bar maar die zijn nog erg rustig .

• 2 weeks later...
Posted

Ik wil me eventueel wel opofferen om de kroegentocht van Oost pattaya/Mabrachan te doen.... moet lukken als we overal ééntje drinken, zijn er maar een dikke 20 :Beer1:

Jerry... zal ook wel eens meegaan zeker???? :Dance1:

Posted

Ik wil me eventueel wel opofferen om de kroegentocht van Oost pattaya/Mabrachan te doen.... moet lukken als we overal ééntje drinken, zijn er maar een dikke 20 :Beer1:

'Opofferen' ...... je doet niets liever :Chokdee: .

Posted

Kroegentocht van Oost pattaya/Mabrachan.... klinkt goed, als er bier en vrouwen zijn, is het voor mij altijd goed :P

Posted

Hallo, ik kom in november voor mijn 5de keer naar Pattaya, en vroeg me af of er nog andere taalgenoten zijn tijdens die periode?

Mijn datums zijn : 2november tot 28november (vertrek 1november met turkish airlines vanuit schiphol)

De voorbije 4 keer dat ik in pattaya was, ben ik eigenlijk geen enkele keer een vlaming of nederlander tegengekomen, terwijl ik bijna altijd wel met iemand van de board op stap was.

't Zou eens plezant zijn om andere taalgenoten te ontmoeten en samen een pintje/biertje te drinken.

hi, ja ik ben daar ook voor de 7 de maal van 24/10 tot 22/11

Posted

ik vertrek uit brussel met ethihad 24/10 tot 22/11 al voor de 7 de maal , maar ik denk dat ik voor u een beetje een te oudere generatie ben om op stap te gaan , niet dat ik het niet aangenaam zou vinden maar het leeftijdsverschil ligt een beetje te groot. misschien komen we wel elkaar tegen ik heb geboekt in robins nest soi diane aan lek metro hopelijk valt de kamer mee anders versas ik maar heb nog niets op voorhand betaald.

Posted

Kroegentocht van Oost pattaya/Mabrachan.... klinkt goed, als er bier en vrouwen zijn, is het voor mij altijd goed :P

'k zou ook wel willen meegaan maar zoveel pinten kan ik niet binnenkrijgen

Posted

'k zou ook wel willen meegaan maar zoveel pinten kan ik niet binnenkrijgen

Anders doe je er af en toe een wijntje tussendoor? Probleem opgelost :GoldenSmile1:

Posted

Ik heb al meerdere malen gemerkt dat leeftijd niet echt uitmaakt in Pattaya.

Ik ben al meerdere personen tegengekomen die in Belgie zouden worden aanzien als "oud en versleten" maar waar ik toch nog een fijne babbel mee heb gehad, en met sommige zelfs nog aan het feesten ben geweest.

Dus als je eens zin hebt om een pintje te drinken of zo, mag je me altijd een bericht sturen vai deze forum.

Posted

Ik heb al meerdere malen gemerkt dat leeftijd niet echt uitmaakt in Pattaya.

Ik ben al meerdere personen tegengekomen die in Belgie zouden worden aanzien als "oud en versleten" maar waar ik toch nog een fijne babbel mee heb gehad, en met sommige zelfs nog aan het feesten ben geweest.

Dus als je eens zin hebt om een pintje te drinken of zo, mag je me altijd een bericht sturen vai deze forum.

beste vriend je steek me een riem onder het hart zal ik zeker doen dan zien we wel hoe het losloopt.

Posted

'Opofferen' ...... je doet niets liever :Chokdee: .

Jij mag ook mee hoor.... We kunnen wel een BOB gebruiken :Drink4: Kan wel 15 man in... in die lekkkere pick up (als we der weer nie vanaf knallen) :Cuss:

Posted

Ja lukt wel.... ik zal alvast wat oefenen.... hihi

Posted

ik zit nog een maand zonder alcohol... dus oefenen zit er niet in momenteel :P

• 4 weeks later...
Posted

ik zit nog een maand zonder alcohol... dus oefenen zit er niet in momenteel :P

forum stilgevallen ????? spijtig nog 23 dagen en daar zijn we weer

btw heb reeds meer dan 60 post maar nog steeds geen advanced member weet iemand raad?

Posted (edited)

forum stilgevallen ????? spijtig nog 23 dagen en daar zijn we weer

btw heb reeds meer dan 60 post maar nog steeds geen advanced member weet iemand raad?

Schrijf even naar een moderator en vraag het hem.

Ik ben in Patttaya van 20 Oktober tot 7 december. Voor een glas kan ik wel mee, maar mijn tijd met de wijfjes is voorlopig gedaan. Heb een vaste vriendin, een Philipijnse en omdat die nooit geen dame van de nacht is geweest, liggen sommige zaken wat moeilijker, maar voor de rest top meid!

Tja waarom we dan in Jomtiem zitten is vooral omdat in Oktober, het weer op de eilanden onzeker is, en op langere termijn heb je alles in pattaya om je ook samen te amuseren zoals cinema, bowling, noem maar op....

Edited by real tintin