Jump to content
IGNORED

lijst met alle Belgisch/Nederlandse bars/pubs in Pattaya/Bangkok


andy666

Recommended Posts

Misschien dat ik het kaartlezen verleerd ben, maar hier klopt  niet heel veel van.

Brass Monkey zit aan de overkant.

 

Het deel van Soi Khao Noi wat parallel loopt aan  Sukhumvit gaat naar rechts en sluit aan op Khao Talo. 

 

Verder mis ik:

Booze Cafe op Khao Talo

PJ Bar op Khao Noi

Lucky Time Bar op Nuen Pleb Waan

en zo zullen er nog meer zijn. 

 

Je hebt gelijk Joep , de indeling van de map is niet echt als in werkelijkheid .

Joy Joy zit overigens ook aan de overkant van de straat .

Link to comment
Share on other sites

attachicon.gifpost-3625-0-67492200-13681034290.jpg

 

Soi Kao Noi , gewoon de weg blijven volgen vanaf Sukhumvit en na ca 1,5/2km aan de rechterkant .

Ze zijn aan de weg aan het werken dus het is een beetje chaotisch op het moment .

Ben er al een tijdje niet meer geweest . Mango lijkt me erg rustig de laatste tijd .  

 

 

In de Darkside, Jerry zal wel weten welke straat het juist is.

Ik ken mijn weg daar intussen een beetje, maar ken geen straatnamen.

 

 

Thanks guys!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Brass Monkey is idd een leuke tent. Niet zo zeer vanwege de  dames,  maar op poolavonden zit de bar vol met NL/Belgen. Enkele maten van me spelen voor de bar. Dat is geloof ik het enige  team daar wat niet uit  Nederlandstaligen bestaat. Moet altijd wel lachen om ze dan in een oranje shirt te zien. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Garden Beer Bar : Soi X-Zyte

 

André's Bar : Soi Bukhaow

Heb ik van het jaar  eens biertje gaan drinken. Leuk barretje en goedkoop bier en vrij rustig gelegen. Altijd leuk om landgenoten tegen te komen.

Link to comment
Share on other sites

in Pattaya,

- soi honey inn = http://www.atharrysplace.com/index.php

- Soi 6 = Z-bar mooie plek met open voorgevel (terrasgevoel) en goedkoop bier

 

Misschien  niet voor dit topic maar zeker ook een bezoek waard met verschillende Belgische bieren van het vat wanneer je in ChiangMai bent is : http://www.number1barthailand.com/

A good girl gives you happiness and a bad girl gives you experience both are essential in life so enjoy every girlfriend!

Link to comment
Share on other sites

in Pattaya,

- soi honey inn = http://www.atharrysplace.com/index.php

- soi 6 = Z-bar mooie plek met open voorgevel (terrasgevoel) en goedkoop bier

 

Misschien  niet voor dit topic maar zeker ook een bezoek waard met verschillende Belgische bieren van het vat wanneer je in ChiangMai bent is : http://www.number1barthailand.com/

Bij Harry's place hebben ze ook verschillende belgische bieren. :Drunk:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Rainbow in soi buakhao is van een Belg.

Flandria is momenteel dicht, maar gaat binnenkort iets nieuw openen

 

In het beerbar complex in soi diana de bar in het midden aan de straatkant is ook van een Nederlander, de Inn Love beer bar.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 11 months later...

In Soi LK Metro zijn blijkbaar alle Belgen verdwenen.

Op de locatie van ‘t Zottekot is nu SWhowgirls.

Op de vorige locatie van Flandria is nu Bachelor en Flandria is nu in Soi Buakhaow, dichtbij Soi Naam Keng.

Op de vorige locatie van Mai Lu Si Bar is nu Kaos en Mai Lu Si Bar is nu in het steegje tegenover Pattaya City Hospital.

Rainbow in Soi Buakhaow is Paradise Buakhaow of zoiets geworden.

Road House 13 in Soi Naam Keng is gesloten.

Reeves Bar in Soi 7 is al enkele keren gesloten en heropend, telkens onder een andere naam.

Welkom Inn tussen Soi 2 en Soi 3 is met de grond gelijkgemaakt.

Ontbreekt: Baby Boom ladyboy gogo in een zijstraatje van Soi Buakhaow, net voor Soi 15.

Uitbaters zijn de Nederlander Josh en zijn Thais vrouwtje (geen ladyboy) Poo.

Josh is lid van Pattaya Addicts als josh1963.

Garden Beer Bar is tegenover Baby Boom, niet in Soi Xzyte.

In Soi Khao Talo, nog voor de spoorweg, is The Pub van een Amsterdammer, wel vaker dicht dan open.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.