Jump to content
IGNORED

lijst met alle Belgisch/Nederlandse bars/pubs in Pattaya/Bangkok


andy666

Recommended Posts

lijkt me een goed idee om voor een 'pubcrawl'. Als je er kent of wil aanbevelen, vul de lijst aan.THX

http://www.atharrysplace.com/

Link to comment
Share on other sites

Papagayo zou ook van 2 belgen moeten zijn: een vlaming en een waal.

'k ben de broer van de vlaming een keer tegengekomen in een massageplaats, een heel vriendelijke kerel.

Hij heeft me 's avonds getrakteerd in Papagayo.

Link to comment
Share on other sites

Weet niet of het nu nog van hem is, maar ik weet dat Reeves bar in Soi 7 ook enkele jaren van een Vlaming is geweest (ex-para).

 

Ben niet zeker, maar iemand zei me ook dat Saigon girl van een Belg zou zijn. Ook 2 andere Soi 6 bars zijn van Belgen, maar ik kan momenteel niet op hun naam komen.

Link to comment
Share on other sites

Waar is de Papagayo? Vroeger had je ook nog 'in de welkom', ik vraag me af of dat getransformeerd is in 'Welkom inn'.

Link to comment
Share on other sites

Weet niet of het nu nog van hem is, maar ik weet dat Reeves bar in Soi 7 ook enkele jaren van een Vlaming is geweest (ex-para).

 

Ben niet zeker, maar iemand zei me ook dat Saigon girl van een Belg zou zijn. Ook 2 andere Soi 6 bars zijn van Belgen, maar ik kan momenteel niet op hun naam komen.

Saigon girls is van een Engelsman.

MFY bar is wel van een Belg.

Link to comment
Share on other sites

Waar is de Papagayo? Vroeger had je ook nog 'in de welkom', ik vraag me af of dat getransformeerd is in 'Welkom inn'.

Dat is in Soi Diana (Zijstraat van second road, Kiss food is op de hoek ervan), net voor al die beer-bar groep.

Het is eerder een "coyote-bar" zoals ze het noemen: niet echt een beer-bar, iets sjieker, maar ook geen gogo-bar, want er is normaal gezien geen naakt te zien.

 

Maar wel een toffe plaats vind ik, en een groot aantal mooie vrouwen, naar mijn mening.

Link to comment
Share on other sites

kom maar op met die lijst, kzou eventueel na alle gegevens te hebben een kaartje kunnen maken zoals er al meer zijn maar dan met nl/be bars...

 

Zijn er in de darkside ook be/nl barretjes??

 

greets

Link to comment
Share on other sites

Ik ben vroeger (7j geleden) nog on het Zottekot geweest , ergens tussen second en third road niet ver van Soi Honey inn, dat was ook Belgisch. Ik denk dat dit clipje daar opgenomen is.

 

Link to comment
Share on other sites

kom maar op met die lijst, kzou eventueel na alle gegevens te hebben een kaartje kunnen maken zoals er al meer zijn maar dan met nl/be bars...

 

Zijn er in de darkside ook be/nl barretjes??

 

greets

 

Daar gaan we nog een keer:

Hof van Holland - Soi Khao Talo (Dark Side)

Lucky Time Bar - Soi Neun Pleb Waan (Dark Side)

Holland Belgium House - Soi Neun Pleb Waan (Dark Side)

Klein Vlaanderen - Second Road - tegenover Soi 7

Patrick - passage tegenover Mike's Shopping Mall

Ons Moeder - klein straatje in de buurt van DongTang Beach Jomtien

Hoek Van Holland - aan het begin van dat straatje bij DongTang Beach - tegenover de policebox DongTang Beach

Tulip House - Jomtien Beach Road

Vlaams Frietkot - Soi 9 off Thappraya Road

 

 

wie vult aan of wijzigt?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ik zag de titel en wilde een bijdrage leveren, maar deze lijst bevat volgens mij een limitatieve opsomming :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

land of smiles in soi 7 leuke en gezzelige bar eigenaar is een belg

x-zone in soi 16 leuke en gezzelige gogo ook een belgische eigenaar

 

allebij helemaal top land of smiles erg gezzelig en top personeel schatten van meiden en er komen een boel aardig mensen :)

 

x-zone gekke gogo boel gekkigheid en ze kunnen knappe kunstjes :P maar ook erg gezzelig :)

 

hoop dat jullie der wat aan hebben en hun ook want zijn top gasten

 

groetjes uit een koud en saai nederland :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 11 months later...

iemand nog leuke (recente) tips voor nederlandse barretjes en restaurants? ik ben vanaf 3 april 2013 in pattaya.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

De patron is wel een Franstalige Belg, maar het feit dat zijn personeel geen slipjes draagt maakt veel goed :-)

 

IMG_4663.JPG

ST-room

IMG_4660.JPG

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ik had liever foto's van het personeel gezien ipv die paarse bank. 5555

Link to comment
Share on other sites

Ik had liever foto's van het personeel gezien ipv die paarse bank. 5555

ik dacht het niet 555555

 

niet jouw smaak, geloof me :-)

 

 

edit: ik ken Coolsmoe's smaak, 8/10+ meisjes, die vindt je niet in de Mango Pub, er liepen er toch gene rond toen ik er was.

Link to comment
Share on other sites

Mijn smaak hangt volledig van mijn bier goggles af. :-D

Link to comment
Share on other sites

Brass Monkey , Soi Nurn plub wan .
Goede pooltafels , leuke meiden ,  Jack de Nederlandse eigenaar heeft er een leuke

drukke bar van gemaakt met zeer redelijke prijzen .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik ben vroeger (7j geleden) nog on het Zottekot geweest , ergens tussen second en third road niet ver van Soi Honey inn, dat was ook Belgisch. Ik denk dat dit clipje daar opgenomen is.

 

 

Is bij de Swa, De lookoutinn,  centercondo.

 

De patron is wel een Franstalige Belg, maar het feit dat zijn personeel geen slipjes draagt maakt veel goed :-)

 

attachicon.gifIMG_4663.JPG

ST-room

attachicon.gifIMG_4660.JPG

Waar is dat?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Waar is dat?

In de Darkside, Jerry zal wel weten welke straat het juist is.

Ik ken mijn weg daar intussen een beetje, maar ken geen straatnamen.

Link to comment
Share on other sites

In de Darkside, Jerry zal wel weten welke straat het juist is.

Ik ken mijn weg daar intussen een beetje, maar ken geen straatnamen.

 

post-3625-0-67492200-13681034290.jpg

 

Soi Kao Noi , gewoon de weg blijven volgen vanaf Sukhumvit en na ca 1,5/2km aan de rechterkant .

Ze zijn aan de weg aan het werken dus het is een beetje chaotisch op het moment .

Ben er al een tijdje niet meer geweest . Mango lijkt me erg rustig de laatste tijd .  

Link to comment
Share on other sites

Misschien dat ik het kaartlezen verleerd ben, maar hier klopt  niet heel veel van.

Brass Monkey zit aan de overkant.

 

Het deel van Soi Khao Noi wat parallel loopt aan  Sukhumvit gaat naar rechts en sluit aan op Khao Talo. 

 

Verder mis ik:

Booze Cafe op Khao Talo

PJ Bar op Khao Noi

Lucky Time Bar op Nuen Pleb Waan

en zo zullen er nog meer zijn. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.