Jump to content
IGNORED

Thaise consulaat Amsterdam


Recommended Posts

Afgelopen week een Visa gehaald op de ambassade het consulaat in Amsterdam . Non immigrant o voor 1 jaar , we kunnen weer even vooruit .

De afhandeling op de ambassade het consulaat in Amsterdam is vele malen prettiger en professioneler dan in Den haag .

De Nederlandse dame op de ambassade het consulaat in Amsterdam is een stuk vriendelijker en behulpzamer dan de niet al te best Nederlandse

sprekende eigenwijze Thai die in Den haag aan het loket staat .

 

Ook kun je in Amsterdam een non immigrant o visa voor 1 jaar krijgen op basis van een lomg term huur contract of een eigendomsbewijs

van een condo of huis . Totale kosten 130 euro voor 1 jaar , in Den haag krijg je hier geen medewerking voor .

Enige nadeel is elke 3 maanden een tripje naar de grens met Cambodia voor een stempeltje maar daar staat tegenover dat je niet meer

in de rij hoeft bij immigratie in Jomtien .

 

Na het gedoe met toeristen visas en non immigrant ed visa ( school route ) is dit veruit de makkelijkste en goedkoopste manier om

legaal langere tijd in Thailand te verblijven .

 

Met dank aan de vriendelijke mevrouw in A-dam .

Edited by jerry
Link to comment
Share on other sites

De "ambassade" in Amsterdam is in werkelijkheid een Consulaat.

Futiliteitje.

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad het consulaat.

 

Ook ik ben niets anders dan positief over het consulaat in Amsterdam. Zit zelf nu ook op een Non immigrant O visum. Voor zover ik weet is dit 1 van de weinige plekken waar het mogelijk is om met een huurcontract of koopakte zo'n visum te bemachtigen.

Link to comment
Share on other sites

Helemaal gelijk , er is natuurlijk maar 1 ambassade in Nederland .

Link to comment
Share on other sites

Ook onlangs een tourist visa gehaald in de thai consulaat te Amsterdam.

Op maandaag aangevraagd, en de paspoort op woensdag aangetekend persoonlijk bij de deur bezorgd. Super snel en goed service, die van den haag is een beetje geluk hebben denk ik. vorig jaar visum gehaald, nou het duurde 2 weken, dus, ja amsterdam gaat het snelst in mijn mening.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.