Jump to content

Support our Sponsors >> Thai Friendly | Pattaya News | Pattaya Unplugged | Buy a drink for Soi 6 Girls | Thailand 24/7 Forum | TPN Property | La La Land bar | NEW PA website | Subscribe to The Pattaya News |Pattaya Investigations | Rage Fight Academy | Buy/Sell Businesses | Isaan Lawyers | Siam Business Brokers | Belts Of Mongering - Mongering Authority | Add your Text or Event here

IGNORED

Waarom Pattaya deel 2


jerry

Recommended Posts

Jawel het kan dus wel , alle drama verhalen over relaties tussen een farang en een Thaise zullen best kloppen en na wat ik het afgelopen jaar hier

gezien heb vind ik dat ook niet vreemd maar soms kan het ook gewoon goed gaan .

Erg belangrijk is dat een meisje geen of een erg kort bar verleden heeft en geaccepteerd wordt voor wie ze is of was . Kom hier niet met het idee

dat je tijdens een relatie nog met elke vrouw kunt blijven flirten . Deze meiden willen ook gewoon een normale , leuke vent en geen oude , vette ,

lelijke , liegende hoerenloper .

Inmiddels wonen we 1,5 jaar samen in een mooi huis net buiten Pattaya en na de gebruikelijke/begrijpelijke ups en downs van beide kanten is er een

stabiel compromis gevonden waar beide zich goed in kunnen vinden .

 

Na een trip van 3 weken door Europa snapt ze ook wat beter waar ik vandaan kom , heeft ze kennis gemaakt met mijn kinderen en moeder en snapt ze

wat beter hoe het leven in Europa eruit ziet en wat daar gebruikelijk is . Het ergste vond ze nog dat ze niet gewoon s'avonds om 11.00 uur een

lekkere portie som tam kon kopen bij een food stall langs de weg maar verder ging deze trip eigenlijk boven verwachting .

We hebben een rondreis gemaakt door , Nederland , België , Luxemburg , Duitsland , Zwitserland en Italië . In Italië zijn we boven in de bergen

geweest om sneeuw te zien , dat had ik haar beloofd voordat we gingen . We moesten wel tot boven 2000 meter de bergen in maar het is gelukt .

In Duitsland een paar dagen in Koblenz door gebracht en nadat we daar een goed Thais restaurant hadden gevonden was dit per direct haar favoriete

stad in Europa .

IMG_4652-2.jpg

 

IMG_4709-3.jpg

 

IMG_4780-2.jpg

 

IMG_4844-2.jpg

 

 

 

Na anderhalf jaar verder eigenlijk niet veel meer doen doen dan uitslapen , veel uitgaan , het verwerken van wat er gebeurd is en het wennen aan het

volkomen andere leven dan dat ik de afgelopen 20 jaar heb geleefd begint er weer een beetje structuur in het leven terug te keren .

Je leert wat mensen kennen , vind wat hobbies/werkzaamheden , sport regelmatig . Mijn vrouw ( jawel we zijn ondertussen ook nog getrouwd ) heeft een

kraam gehuurd op de plaatselijke markt waar ze gekleurde contactlenzen en opmaakspulletjes verkoopt . Niet zozeer voor het geld , daar zijn gelukkig

geen zorgen over , maar omdat ze het leuk vind om te doen , om bezig te zijn en op zijn tijd moet ze ook gewoon even Thais kletsen .

We gaan op zijn tijd lekker uit , hebben wat vaste plaatsen waar we regelmatig komen , op die manier is er geen gezeur met bareigenaren die achter

mijn rug om mijn vrouw met haar mooie koppie proberen te strikken om in hun bar te komen werken .

 

Dat is wel een van de nadelen van het samen wonen met een Thaise in Pattaya . Elke vent denkt dat elke vrouw te koop is . Mijn vrouw kan niet gewoon

boodschappen doen of alleen door Pattaya lopen zonder een aantal keren te worden aangesproken door een buitenlander met een oneerbaar voorstel .

Zelfs in een bar waar mannen zien dat je samen bent proberen ze wanneer ik maar 2 minuten naar het toilet ben al hun slag te slaan , irritant af en toe .

Mijn vrouw is er voortaan snel klaar mee en heeft de domboos voordat ze uitgesproken zijn al vriendelijk medegedeeld op te rotten .

Heel soms komt de boodschap niet aan en heb je een hardnekkig exemplaar . Zoals laatst een figuur uit India die zich terwijl ik naar het toilet was op

de kruk waar ik zat naast mijn vrouw had genesteld , terwijl daar glazen , een ijsbox enz staan . Bij terugkomst van het toilet was meneer niet van plan

ergens anders te gaan zitten en dacht de buit binnen te hebben dit terwijl mijn vrouw hem al een paar keer vernietigend had aangekeken .

Aangezien ik geen zin had in problemen , inmiddels redelijk Thai spreek , en een goede verstandhouding heb met een van de security guys van het complex

waar we regelmatig komen was dit probleem redelijk snel uit de wereld maar het blijft irritant .

 

De Thais hebben overigens een enorme hekel aan mensen uit India heb ik al gemerkt . Nou moet ik ook zeggen na 1,5 jaar hier dat het ook niet de prettigste

figuren zijn . Vrijwel zonder uitzondering stinken ze naar curry , zien ze eruit als Borat en hebben het fatsoen van een bulldozer .

Ze hebben het idee dat ze het belangrijkste zijn wat Pattaya ooit is overkomen en denken dat iedereen hun hier als vip hoort te behandelen .

De werkelijkheid is dat ze te krenterig zijn om bier in een bar te kopen . Als ze al een bar in gaan is het met 5 man en bestellen dan 1 flesje water voor

samen maar ondertussen wel met zijn alle de meiden lastig vallen en proberen om voor een paar euro er 1 mee naar het hotel te krijgen waar ze dan met zijn

vijfen gebruik van willen maken , geen prettig volk dus . Helaas komen er steeds meer richting Pattaya .

 

Ook de Russen zijn inmiddels over vertegenwoordigd in Pattaya maar in tegestelling tot de figuren uit India geven ze wel geld uit maar hebben hun eigen

specifieke plaatsen waar ze naar toe gaan , je hebt er weinig last van .

 

De Europeanen en Amerikanen raken wat in de minderheid , waarschijnlijk ook door de crediet crisis en de ongunstige wisselkoersen van het moment . De Euro

en de Dollar zijn het afgelopen jaar ca 25% gedaald t.o.v. de Baht en dat hakt er aardig in . Ben i.i.g. blij dat ik net hiervoor mijn huis gekocht heb ,

het is in Euro's zomaar 25% meer waard geworden , dat is een stuk meer dan ik op de bank aan rente zou hebben gekregen (we moeten het maar een beetje

positief blijven zien niet waar) .

 

Getrouwd .... ja dat gaat in Thailand wat makkelijker dan in b.v. Nederland . Er zijn overigens 2 manieren van trouwen in Thailand , de officiele manier

met alle papieren en het risico dat het lieftallige Thaise meisje je uitkleed omdat alles ineens van samen is of de Boedha manier waarbij je ingezegend

wordt door een stel monniken met alle bijbehorende rituelen maar wat verder geen officiele status heeft .

De laatste is waar we voor gekozen hebben , aangezien we beide al een keer officieel getrouwd waren en beide al kinderen hadden leek ons dit het beste .

Als het onverhoopt toch mis zou gaan is 'de scheiding' een heel stuk makkelijker en hoeft er niets officieels geregeld te worden .

Ook vind mijn vrouw dat wat van mij is van mij moet blijven en dat ze dat niet eens wil hebben , erg on-Thais maar wel net zo prettig .

 

Was trouwens wel een spannende dag . Je weet absoluut niet wat er gaat komen die dag of wat er van je verwacht wordt . Gelukkig is haar zus getrouwd met

een Japanner die goed Engels spreekt en me door de dag heen geholpen heeft . Achteraf had ik het voor geen geld willen missen en is het iets wat ze je

nooit meer afpakken .

Voor 60.000 baht , ca. 1500 euro was alles geregeld , inclusief eten en drinken voor 60 mensen , muziek , Boedha ritueel met 5 monikken , tafels , stoelen ,

parasols , kleding , enz . Een heel bijzondere dag .

Het begint s'morgens om 9.09 ( 9 is het Thaise geluks/heilige getal ) en rond 11.00 uur zijn de officiele dingen achter de rug en barst het feest los

waarbij de meeste gewoon rond deze tijd al vol aan de whiskey gaan . Het was maar goed dat het rond 18.00uur afgelopen was , de meeste konden inmiddels

niet meer op hun benen staan . Gelukkig ben ik niet zo'n whiskey drinker en had er wel voor gezorgd om niet dronken te worden zodoende geen domme dingen

te doen .

De broer van mijn vrouw was speciaal voor de gelegenheid overgekomen vanuit Hong Kong waar hij werkt als kok in een Thais restaurant . Als kok in Thailand

zou hij ongeveer 7000 baht verdienen maar in Hong Kong verdient hij ca. 50.000 baht per maand een groot verschil dus en voor een Thais een enorm salaris .

Voor moeder en en de 2 zussen is het ook altijd feest als hij overkomt want om te laten zien dat het hem goed gaat betaald hij alles in de week dat hij

over is .

Nadat de meeste gasten naar huis waren nadat het feest was afgelopen wilde broer nog even doorgaan en nam ons en een paar goede vrienden mee naar een luxe

restaurant met een prive karaoke ruimte waar we tot in de kleine uurtjes hebben door gefeest . Als Thais eenmaal feesten dan zijn ze ook vrijwel niet meer

te stoppen en het is ongelovelijk hoeveel drank dat ze kunnen wegwerken .

Gelukkig betaalde broer alles want hij had nooit gedacht dat zijn kleine zusje nog ooit zou trouwen en goed terecht zou komen .

Ik heb de nacht erna een heel goed gesprek met haar broer gehad en het klikte direct erg goed tussen ons . Toen we alles besproken hadden , ik een heleboel

wijzer was over leven in Thailand , en 3 flessen whiskey leeg waren , kwam de zon inmiddels weer op . Ik heb er een vriend bij voor het leven ook al zie ik

hem maar eens per jaar .

 

Nou heb ik inmiddels gemerkt dat mijn vrouw in meer dingen niet erg Thias is , ze liegt b.v. nooit . Ik heb haar in anderhalf jaar nog nooit op een

leugentje kunnen betrappen dit terwijl de meeste Thais alles aan elkaar liegen om elkaar maar een paar dubbeltjes afhandig te kunnen maken of om zichzelf

meer belangrijk te laten lijken . Laat staan wat ze allemaal tegenover farangs bij elkaar liegen voor geld , alles is toegestaan lijkt het wel .

Het 'belangrijk' zijn in Thailand is wel heel 'belangrijk' . Geef een Thai een Mercedes en hij denkt dat hij de koning is en dat iedereen voor hem ruim

baan moet maken . In het verkeer is het ook niet wie er van rechts komt of wie er voorrang heeft maar wie er de duurste auto heeft die vind zelf dat hij

voorrang heeft en jij domme boer in je pick up opzij , is even wennen .

 

Wat wel opvalt in het verkeer is dat er niemand kwaad wordt , dit terwijl de Thai , denk ik , de meest asociale automobilisten zijn die ik ooit gezien heb .

Ze hebben totaal geen inzicht en halen de meest gevaarlijke en domme acties uit in het verkeer maar niemand die zich daar blijkbaar aan ergert , of het

i.i.g. niet laat merken . Heel belangrijk ook in Thailand , laat nooit merken dat je kwaad wordt , dit is compleet gezichts verlies en je degradeerd

jezelf tot een enorme loser .

Geen opgestoken vingers in het verkeer , geen getoeter , gewoon met een glimlach een ander afsnijden want als jij het niet bij hem doet , doet hij het wel

bij jou . Ben inmiddels aardig bedreven in het Thais autorijden . Wordt even wennen als ik weer in Nederland ben want dat levert me binnen een dag 27

opgestoken middelvingers 6 verbalen en 3 vechtpartijen op ben ik bang .

 

Volgende week weer een trip naar Laos om een visa te bemachtigen , dit is wel een van de lastige dingen als je nog geen 50 bent . Je bent constant bezig

met visa perikelen en moet via allerlei constructies weer ergens een visa vandaan zien te toveren . Dit is een van de nadelen als je niet officieel trouwt .

Van de andere kant zie je nog eens wat van de wereld . Laos , Cambodia , enz , hoewel veel verder dan de grens en een paar kantoren kom je meestal ook niet .

 

Goed het is stiekum toch weer een heel verhaal geworden maar ik hoop dat ik de lezers die plannen hebben om voor langere tijd of misschien zelfs voorgoed

deze kant op komen een klein beetje op weg kan helpen . Voor vragen of tips mag je me altijd een pm sturen .

 

IMG_4812-2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cant understand a single word but the babes HOT!

Link to comment
Share on other sites

Cant understand a single word but the babes HOT!

 

Hey Paul ,

 

it's a post in the dutch part of PA . How i met this girl , how she did become my wife and how we ended up in Pattaya .

The photo's are from a trip trough Europe we made last May .

 

I agree with you that 'the babes hot' , that's why i married her :GoldenSmile1:

Link to comment
Share on other sites

Hi Jerry,

 

Great story i can't read Ducth but I used the translator, I'm not too sure it translated well , but i got the gist of your story, It looks like you chose well or did she choose you haha, If you can get one that is honest and wont lie, that is a big plus,good luck.. Thanks for posting

Link to comment
Share on other sites

Maybe I should visit the foreign language sections more often. She has a killer smile!!

Pattaya Photos Free newbie guide to Pattaya How to get a TG a tourist visa for Australia Pattaya Weather


My moto for 2017: Don't argue with an idiot. Don't argue with.....

Link to comment
Share on other sites

Hey Jerry, top verhaal heb je geschreven en heel herkenbaar! Woon hier nu ook 1,5 jaar en rustig buiten Pattaya maar stoor me echt ontzettend aan het feit dat veel mannen denken dat elke thaise vrouw vrij is en te koop is! Zelfs een keer bij een stoplicht meegemaakt dat we een x op aparte bikes reden en dat ze haar dan gewoon aanspreken, wonen nu eenmaal in Pattaya dus hoort er maar bij maar accepteren doe ik het nooit :)

 

Zeker goed te lezen dat je een goed contact hebt met haar familie, mijn vriendin heeft 2 broers en 1 zus en waarvan er eentje de rotte appel is maar zij probeert dat nu op haar eigen manier op te lossen, kom daar dus niet tussen ;)

 

Anyways, zie graag je volgende report tegemoet and :001_Thank_You5:

Link to comment
Share on other sites

Tsja, dat is Pattaya he...lastig te verhapstukken...ik weet dat mijn ex ook wel eens werd aangesproken, ik irriteer me dan, maar denk dan ook altijd, het is toch Pattaya waar je zit.

 

Ik ben benieuwd hoe je op de lange termijn zaken gaat managen. Zag ik niet ergens anders dat je een condo had gekocht in het noorden van de stad?

En sta je nog ingeschreven in Nederland (denkend aan de ziektekosten verzekering en opbouw AOW)?

 

Dat zijn vaak zaken waar ik mee bezig ben, zelfs nu al een beetje over nadenk. Ik ben nu nog jong (28) en plan dat ik misschien over een tijd ook die kant weer terug op ga.

Edited by TMTI
Link to comment
Share on other sites

Hey Paul ,

 

it's a post in the dutch part of PA . How i met this girl , how she did become my wife and how we ended up in Pattaya .

The photo's are from a trip trough Europe we made last May .

 

I agree with you that 'the babes hot' , that's why i married her :GoldenSmile1:

 

 

Ze is echte schoonheid! Jij, mijn vriend, zijn een zeer gelukkig man.

Link to comment
Share on other sites

Tsja, dat is Pattaya he...lastig te verhapstukken...ik weet dat mijn ex ook wel eens werd aangesproken, ik irriteer me dan, maar denk dan ook altijd, het is toch Pattaya waar je zit.

 

Ik ben benieuwd hoe je op de lange termijn zaken gaat managen. Zag ik niet ergens anders dat je een condo had gekocht in het noorden van de stad?

En sta je nog ingeschreven in Nederland (denkend aan de ziektekosten verzekering en opbouw AOW)?

 

Dat zijn vaak zaken waar ik mee bezig ben, zelfs nu al een beetje over nadenk. Ik ben nu nog jong (28) en plan dat ik misschien over een tijd ook die kant weer terug op ga.

 

Ja , je weet dat het Pattaya is maar toch blijf je je eraan ergeren .

 

Heb inderdaad een paar maanden geleden een condo gekocht . Van de beroemde Mr Dom , wat zou zich daar allemaal afgespeeld hebben :rolleyes: ?

Dit is puur voor de verhuur , net gerenoveerd , dicht bij het centrum en toch een leuke prijs . Daarbij ook een beetje gokkend op stijgende onroerend

goed prijzen in de toekomst .

 

Nee , sta bewust niet meer ingeschreven in Nederland . Ik weet dat ik straks een stuk AOW ga missen maar ben in de gelukkige positie dat ik me daar

niet zo druk over hoef te maken .

Heb gelukkig goed geld verdient in Nederland . Bedrijf en onroerend goed net voor de crisis goed kunnen verkopen en alles dusdanig belegd dat ik van

de rente hier een goed leven kan hebben .

Door uitschrijving uit Nederland kan ik er voor kiezen om in Thailand belastingaangifte te doen en aangezien ik geen inkomen uit werk heb maar alleen

rente ontvang ( welke in Thailand niet belast wordt , aangezien de meeste Thais toch geen dubbeltje op de bank hebben ) hoef ik hier in Thailand

vrijwel geen belasting te betalen .

 

Ik ben circa 300 euro per jaar kwijt aan de boekhouding en belasting van de compagnie waar ik mijn huis in onder heb gebracht en dat is alles .

Lijkt me een stuk beter dan elk jaar duizenden euro's vermogensbelasting , verplichte ziektekosten verzekering enz af te dragen .

Ook is het zo dat als je geen huur/koop-huis/appartement meer hebt in Nederland , dan kun je een tijdelijk postadres hebben maar na ca. 6 maanden

verwachten ze toch echt een beslissing van in Nederland blijven met een echt woonadres en premies betalen of uitschrijven .

 

Een ziektekosten verzekering in Thailand is goedkoop ( zolang je onder de 60 bent ) . Ik heb me voor de eerste 5000 euro verzekerd , kosten 200 euro

per jaar , en een klein beetje risico kun je wel nemen met de lage ziekenhuis prijzen moet het wel heel ernstig zijn wil dit enorm oplopen .

En op het moment dat je weet dat je ernstig ziek bent . Ga terug naar Nederland , laat je weer inschrijven en de maatschappijen zijn verplicht je te

helpen dus op deze manier kun je ook flink geld besparen .

 

Een beetje avontuur moet er in blijven zitten , in Nederland is alles al zo verschrikkelijk in hokjes opgedeeld , laten we een beetje vrijheid behouden .

Dat is toch ook een van de redenen dat we in Thailand willen wonen !

 

Chok dee ,

 

Jeroen .

Link to comment
Share on other sites

Dat zijn vaak zaken waar ik mee bezig ben, zelfs nu al een beetje over nadenk. Ik ben nu nog jong (28) en plan dat ik misschien over een tijd ook die kant weer terug op ga.

Als je nog zo jong bent, denk je dan dat tegen de tijd dat jij 67 (of tegen die tijd 70+) bent de AOW nog bestaat?

 

 

Ik ben zelf 46 en woon sinds een tijdje in thailand, maar ik schat in dat er voor mij tegen die tijd ook niets of niet veel meer in zit. Je kan het voor geloof ik iets van 3.500/jaar afkopen, maar ik denk dat je dat beter zelf in een oudedags voorziening kan stoppen.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Als je nog zo jong bent, denk je dan dat tegen de tijd dat jij 67 (of tegen die tijd 70+) bent de AOW nog bestaat?

 

 

Ik ben zelf 46 en woon sinds een tijdje in thailand, maar ik schat in dat er voor mij tegen die tijd ook niets of niet veel meer in zit. Je kan het voor geloof ik iets van 3.500/jaar afkopen, maar ik denk dat je dat beter zelf in een oudedags voorziening kan stoppen.

 

Dat was mijn idee ook . Zorg voor jezelf , pak wat je pakken kan maar doe het als de situatie daar is . Je moet maar afwachten wat er met je duur betaalde

premies gebeurt en of er over , in jou geval , 40 jaar nog iets te halen valt . Waarom je nu al druk maken en je hele leven tot aan de dood proberen te regelen , geniet nu !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hoi Jerry, ik heb net je verhaal gelezen vanaf het begin (ben dus bijna een uurje bezig). Leuk verhaal trouwens... Ben hier beland na mijn scheiding op vakantie, en ook blijven plakken doordat ik in Belgie niet meer kon wennen. Ik heb in Belgie ook een zaak, maar ik heb dit toch kunnen regelen dat deze blijft draaien zonder mijn aanwezigheid. De verdiensten van vroeger zijn natuurlijk wel wat verwaterd daar, maar heb ruim voldoende huurinkomsten om van te leven, dus daar geen probleem. Enkel is het wel moeilijk om van workaholic naar nietsdoen over te stappen, en om iets om handen te hebben heb ik een verhuurshop met Scooters en auto's geopend die door mijn vriendin wordt uitgebaat. Ik ben nu bijna 3 jaar hier en wordt volgende maand 42 jaar. Mijn vrienin is in verwachting, en ik ben nu ook stilaan aan het kijken om een huis te kopen in Maprachan, want deze streek trekt me echt aan door de rust die daar hangt, en ik kom er ook elke dag langs. Ik zag de foto's van je huis en vindt dit prachtig, en ik wil de wijk wel eens zien daar. Ik woon inmiddels in mijn 2de huisje in Chockchai Village 7, en voel me hier eigenlijk heel gelukkig, enkel dat het niet altijd even rustig is in een townhouse, door de dunne muren en drukke Thais op de straat, die regelmatig eens een feest houden, en ik zou graag een wat grotere tuin hebben, en s'avonds wat meer buiten zitten en te genieten van een BBQ'tje met wat vrienden, of gewoon rustig in je eigen zwembad plonsen lijkt me ook wel leuk.

 

Hetgeen je regelmatig aanhaalt dat de Pattaya bezoekers echt denken dat ze iedere meid zomaar kunnen meevragen is iets dat wij in onze shop ook wekelijks meemaken. Ook al hangt er een fotokader met enkele van onze foto's... regelmatig wordt ze mee uit gevraagd, of op een etenje uitgenodigd. Net of er geen vrouwen genoeg zijn...Maar dit zal toch zo blijven vrees ik...

 

Voor de rest wens ik je een prettige voortzetting van je leven in Thailand, en moest je eens zin hebben om samen een biertje te gaan drinken... laat je maar een seintje...

 

Peter

Link to comment
Share on other sites

Hoi Jerry, ik heb net je verhaal gelezen vanaf het begin (ben dus bijna een uurje bezig). Leuk verhaal trouwens... Ben hier beland na mijn scheiding op vakantie, en ook blijven plakken doordat ik in Belgie niet meer kon wennen. Ik heb in Belgie ook een zaak, maar ik heb dit toch kunnen regelen dat deze blijft draaien zonder mijn aanwezigheid. De verdiensten van vroeger zijn natuurlijk wel wat verwaterd daar, maar heb ruim voldoende huurinkomsten om van te leven, dus daar geen probleem. Enkel is het wel moeilijk om van workaholic naar nietsdoen over te stappen, en om iets om handen te hebben heb ik een verhuurshop met scooters en auto's geopend die door mijn vriendin wordt uitgebaat. Ik ben nu bijna 3 jaar hier en wordt volgende maand 42 jaar. Mijn vrienin is in verwachting, en ik ben nu ook stilaan aan het kijken om een huis te kopen in Maprachan, want deze streek trekt me echt aan door de rust die daar hangt, en ik kom er ook elke dag langs. Ik zag de foto's van je huis en vindt dit prachtig, en ik wil de wijk wel eens zien daar. Ik woon inmiddels in mijn 2de huisje in Chockchai Village 7, en voel me hier eigenlijk heel gelukkig, enkel dat het niet altijd even rustig is in een townhouse, door de dunne muren en drukke Thais op de straat, die regelmatig eens een feest houden, en ik zou graag een wat grotere tuin hebben, en s'avonds wat meer buiten zitten en te genieten van een BBQ'tje met wat vrienden, of gewoon rustig in je eigen zwembad plonsen lijkt me ook wel leuk.

 

Hetgeen je regelmatig aanhaalt dat de Pattaya bezoekers echt denken dat ze iedere meid zomaar kunnen meevragen is iets dat wij in onze shop ook wekelijks meemaken. Ook al hangt er een fotokader met enkele van onze foto's... regelmatig wordt ze mee uit gevraagd, of op een etenje uitgenodigd. Net of er geen vrouwen genoeg zijn...Maar dit zal toch zo blijven vrees ik...

 

Voor de rest wens ik je een prettige voortzetting van je leven in Thailand, en moest je eens zin hebben om samen een biertje te gaan drinken... laat je maar een seintje...

 

Peter

 

 

Hey Peter ,

 

onze situatie lijkt wel een beetje op elkaar . De zaak die ik vroeger had draait nog steeds en ik krijg daar ook nog inkomsten

uit maar heb er gelukkig niet meer de zorgen van .

Het onroerend goed heb ik net voor de crisis goed kunnen verkopen aan een projectontwikkelaar dus gelukkig geen geldzorgen .

 

Als je eenmaal een paar weken/maanden in Thailand bent en gewend bent aan het leven hier is het vrijwel onmogelijk om weer naar

België/Nederland terug te gaan . Ik ga 2 keer per jaar naar Nederland aangezien ik daar kinderen heb maar ben elke keer weer blij

als ik terug in Thailand ben .

 

Waar zit je verhuurshop in Pattaya ? Dat is ook zoiets , je mag als buitenlander wel alles financieren maar je vriendin openlijk

helpen met haar shop dat kan dan weer niet .

Waar woonde je in België ? Ik heb nog een tijdje een condo gehad aan de kust in Middelkerke maar 2 weken per jaar mooi weer is

niet genoeg voor mij . Leek ook meer op een bejaarden centrum daar met al die ouwetjes , niet echt wat ik zocht .

 

Die buitenlanders die denken dat alles te koop is daar maken we inmiddels een spelletje van . Lekker een beetje voor de gek houden .

Expres niet naast haar gaan zitten in de bar en even verderop met wat vrienden gaan kletsen tot er om de zoveel tijd weer eentje

opduikt . Ze een minuut of 5 hoop geven en dan ineens opduiken met de vraag of ze er bezwaar tegen hebben als je even naast je

vrouw gaat zitten . Heerlijk die beteuterde gezichten .

 

 

Mijn huis is te koop . Ik weet niet of je de advertentie gezien hebt bij de "for sale" sectie ? Als je iets rustigs zoekt zit je

hier perfect .

Het ligt op een rustig park aan de rand van Mabrachan , laatste huis aan een doodlopende straat en naast/tegenover ons een paar

oudere 'farang' met een Thaise vrouw . Grote tuin voor de bbq en een prachtig zwembad om 'in te plonsen' .

 

IMG_5096-2.jpg

 

IMG_5098-2.jpg

 

IMG_5801-2.jpg

 

IMG_5802-2.jpg

 

We willen wat meer rond gaan trekken en als we zin hebben gewoon een maandje of langer op b.v. Samui , Koh Chang of iets dergelijks

verblijven .

Ik heb ook een paar maanden geleden een extra huisje gekocht . In principe voor de verhuur maar mijn vrouw vind het zo'n leuk huisje

dat ze het inmiddels voor ons zelf wil houden en daar wil gaan wonen . Tja 2 huizen wordt iets te veel van het goede vandaar de verkoop

van dit huis . Wel met een beetje pijn in mijn hart om eerlijk te zijn maar goed alles om het vrouwtje gelukkig te houden he :P .

 

Op Samui of Koh Chang huren we wel een huisje of condo ter plekke of we verblijven gewoon een tijdje in een hotel . Lekker makkelijk ,

goedkoop en we hoeven ons bed niet op te maken of de boel schoon te houden :GoldenSmile1: .

Vrijwel ondenkbaar in Nederland/België maar ja TIT .

 

Als je zin hebt kom het eens geheel vrijblijvend bekijken , kunnen we meteen een biertje doen als je wilt . Ook wel eens lekker om weer

eens gewoon Nederlands/Belgies te kletsen , dat mis ik wel een beetje hier met al die Engelsen . Breng je vriendin mee hebben de dames

ook wat te kletsen .

 

De bbq staat klaar als je wilt , kun je meteen oefenen :D .

 

 

PM me maar als je wil , spreken we wat af .

Link to comment
Share on other sites

Hey Peter ,

 

onze situatie lijkt wel een beetje op elkaar . De zaak die ik vroeger had draait nog steeds en ik krijg daar ook nog inkomsten

uit maar heb er gelukkig niet meer de zorgen van .

Het onroerend goed heb ik net voor de crisis goed kunnen verkopen aan een projectontwikkelaar dus gelukkig geen geldzorgen .

 

Als je eenmaal een paar weken/maanden in Thailand bent en gewend bent aan het leven hier is het vrijwel onmogelijk om weer naar

België/Nederland terug te gaan . Ik ga 2 keer per jaar naar Nederland aangezien ik daar kinderen heb maar ben elke keer weer blij

als ik terug in Thailand ben .

 

Waar zit je verhuurshop in Pattaya ? Dat is ook zoiets , je mag als buitenlander wel alles financieren maar je vriendin openlijk

helpen met haar shop dat kan dan weer niet .

Waar woonde je in België ? Ik heb nog een tijdje een condo gehad aan de kust in Middelkerke maar 2 weken per jaar mooi weer is

niet genoeg voor mij . Leek ook meer op een bejaarden centrum daar met al die ouwetjes , niet echt wat ik zocht .

 

Die buitenlanders die denken dat alles te koop is daar maken we inmiddels een spelletje van . Lekker een beetje voor de gek houden .

Expres niet naast haar gaan zitten in de bar en even verderop met wat vrienden gaan kletsen tot er om de zoveel tijd weer eentje

opduikt . Ze een minuut of 5 hoop geven en dan ineens opduiken met de vraag of ze er bezwaar tegen hebben als je even naast je

vrouw gaat zitten . Heerlijk die beteuterde gezichten .

 

 

Mijn huis is te koop . Ik weet niet of je de advertentie gezien hebt bij de "for sale" sectie ? Als je iets rustigs zoekt zit je

hier perfect .

Het ligt op een rustig park aan de rand van Mabrachan , laatste huis aan een doodlopende straat en naast/tegenover ons een paar

oudere 'farang' met een Thaise vrouw . Grote tuin voor de bbq en een prachtig zwembad om 'in te plonsen' .

 

IMG_5096-2.jpg

 

IMG_5098-2.jpg

 

IMG_5801-2.jpg

 

IMG_5802-2.jpg

 

We willen wat meer rond gaan trekken en als we zin hebben gewoon een maandje of langer op b.v. Samui , Koh Chang of iets dergelijks

verblijven .

Ik heb ook een paar maanden geleden een extra huisje gekocht . In principe voor de verhuur maar mijn vrouw vind het zo'n leuk huisje

dat ze het inmiddels voor ons zelf wil houden en daar wil gaan wonen . Tja 2 huizen wordt iets te veel van het goede vandaar de verkoop

van dit huis . Wel met een beetje pijn in mijn hart om eerlijk te zijn maar goed alles om het vrouwtje gelukkig te houden he :P .

 

Op Samui of Koh Chang huren we wel een huisje of condo ter plekke of we verblijven gewoon een tijdje in een hotel . Lekker makkelijk ,

goedkoop en we hoeven ons bed niet op te maken of de boel schoon te houden :GoldenSmile1: .

Vrijwel ondenkbaar in Nederland/België maar ja TIT .

 

Als je zin hebt kom het eens geheel vrijblijvend bekijken , kunnen we meteen een biertje doen als je wilt . Ook wel eens lekker om weer

eens gewoon Nederlands/Belgies te kletsen , dat mis ik wel een beetje hier met al die Engelsen . Breng je vriendin mee hebben de dames

ook wat te kletsen .

 

De bbq staat klaar als je wilt , kun je meteen oefenen :D .

 

 

PM me maar als je wil , spreken we wat af .

 

Jerry, gaan we zeker eens doen. Dat contacteren per PM moet ik even zoeken want ik ben niet zo'n grote forumgebruiker, nu je ziet het wel verschijnen als het lukt... Wat betreft vakantie, dan moet je absoluut eens van koh chang naar koh kood gaan. das echt prachtig daar, en ik ben er zelf al 3x geweest. Een stuk minder druk dan koh chang.

Onze verhuurshop ligt in soi kaotalo, is maar een klein shopje dat dringend eens moet verhuizen naar een grotere lokatie... maarja niets moet he, en alles kan.

 

Peter

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Leuke verhalen,jullie zijn echt wel uniek.met het merendeel van onze lotgenoten loopt het soms wel goed mis.ik duim voor jullie.good luck

 

Link to comment
Share on other sites

very nice..a friend was with her a few times in January 2009..he met her in hot tuna bar playing pool

we whet to Xzyte a few nights with her

she used to drive a purple mazda 3 think :GoldenSmile1:

I have a Problem..... I just can't decide if its a good problem or a bad problem...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

very nice..a friend was with her a few times in January 2009..he met her in hot tuna bar playing pool

we whet to Xzyte a few nights with her

she used to drive a purple mazda 3 think :GoldenSmile1:

 

Don't think so . This girl was just 2 weeks working in a Soi Cowboy bar in Bangkok when we met .

'Very fresh' from Chiang Rai , she hardly spoke any English and she still doesn't have a drivers license

( thank god ) .

Her first time in Pattaya was in April 2009 with me . We're still together by the way and going strong .

 

DSCF0401-3.jpg

 

DSCF0257-2.jpg

 

DSCF0258-2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.