Jump to content
IGNORED

Egyptair


travelhero

Recommended Posts

heeft iemand hier al eens mee gevlogen?

ik zie op cheaptickets.nl tickets vanaf 654 euro

Link to comment
Share on other sites

Egypt air staat dan weer niet bekend om de schone toestellen, vooral niet op het stuk Cairo - Bangkok.

 

Aan de andere kant, deze prijs is goed voor vertrek vanaf Schiphol. (Al kan je vanaf de UK al voor 450 euro met een betere maatschappij, en om naar London te komen is weer niet heel duur).

Link to comment
Share on other sites

heeft iemand hier al eens mee gevlogen?

ik zie op cheaptickets.nl tickets vanaf 654 euro

 

Heb hier 1x mee gevlogen.

Was helemaal niet slecht, alleen vond ik de lange wachttijd in Cairo een afknapper. Zeker als je vakantie weer voorbij is en je wilt zo snel mogelijk naar huis.

Ik betaal liever wat meer voor een directe vlucht.

Link to comment
Share on other sites

ik heb een ticket gekocht geen Egyptair, wachttijden van 5 uur en meer lufthansa is het geworden.

hoef nu maar 2 uur te wachten op frankfurt, dat is wel goed te doen

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ben er ook een keer mee gevlogen en was niet ontevreden. De trip van Amsterdam naar Cairo was goed te doen. Alleen zakte m'n stoel door 10 minuten voor de landing :D Ik heb het kussen eraf gehaald, gekeken wat er aan de hand was. Het metaal onder het kussen bleek niet goed te zitten. Recht gezet en niks aan de hand. Vervolgens geland en de landing was erg zacht! Beter heb ik het nog niet mee gemaakt. Eten was ook goed te doen. Dan een uurtje wachten in Cairo en met een Boeing naar Bangkok. Goede vlucht gehad en weer een goede landing.

 

Op de terugweg moest ik ongeveer 4 uur wachten in Cairo en dat was wel wat minder. Met name omdat het er veel koeler was dan ik had gedacht, terwijl ik een korte broek en t-shirt aan had. Ook werd er nogal veel gerookt en daar hou ik niet van. Hoe dan ook, de trip van Cairo naar Amsterdam was weer goed te doen. Als ik weer ga boeken en Egypt Air is weer de goedkoopste, dan zal ik waarschijnlijk wel weer boeken (tenzij een rechtstreekse vlucht niet al teveel scheelt). Al met al dus erg tevreden over de prijs - kwaliteit verhouding.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.