Jump to content
IGNORED

Doden in Thailand


siamsmile33

Recommended Posts

Ik kwam een artikel tegen in 'n online-krant...Wel triest om op zo'n manier te overlijden (al is iedere manier natuurlijk erg)...maar struikelen en van je balkon te pletter vallen.. :Ignore1: ..RIP

 

Vlaamse duivenmelker stort van balkon in Thailand

 

 

"Patrick Claes (42) uit Vorselaar, een in de Kempen bekende duivenmelker, is zaterdag in Thailand omgekomen toen hij van het balkon van zijn hotelkamer te pletter stortte.

 

'Hij is dood, dat was alles wat ze bij de politie konden zeggen', zegt Patricks vader Guido Claes. 'Zondagavond kwamen ze dat vertellen. Meer wisten ze niet. Hij moet gestruikeld zijn, een andere reden kan ik niet bedenken. Het waren wel nogal lage balkons, zeiden ze.'

 

Patrick Claes was vorige week maandag met enkele vrienden op vakantie vertrokken naar Thailand. Zaterdagavond rond halfelf zagen andere hotelgasten hem met een biertje op het balkon van zijn hotelkamer in het Natural Beach hotel in Pattaya. Toen hij viel, kwam hij met zijn hoofd op de grond terecht. De hulpdiensten vonden hem hevig bloedend aan de rand van het zwembad. Toen hij aankwam in het ziekenhuis, was hij al in coma. Wat later bezweek hij aan zijn verwondingen.

 

Hoe het ongeval kon gebeuren, is nog onduidelijk. In de kamer vond de Thaise politie geen sporen van geweld, volgens de hoteluitbaters was Patrick dronken. Volgens zijn familie botst dat volledig met wie Patrick was. 'Mijn zoon ging gewoon op vakantie met wat vrienden', vertelt vader Guido. 'Hij wou er van het zonnetje genieten en zich wat ontspannen. Maar nu zeggen ze van alles en wij weten van niets.' Patrick hield zich samen met zijn vader bezig met hun favoriete hobby: duivenmelken. In de Kempen bouwde het duo een heuse reputatie op tijdens wedstrijden. 'Maar in 2004 hebben we al onze diertjes verkocht vanwege mijn gezondheidsproblemen', vertelt Guido. (kba) "

 

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.as...cleID=GTE24C7J0

 

Er komen relatief erg veel buitenlanders om het leven door geweld, drankmisbruik, drugs en ongelukken in Pattaya tov de rest van Thailand.. :D

Link to comment
Share on other sites

Je staat er versteld van hoeveel farang van hun balkon "vallen".

Velen kunnen, nadat ze al hun geld hebben opgemaakt, eenvoudig weg niet terug naar hun bekrompen leventje in hun thuisland.

Emoties versterkt door drank leiden dan tot zo'n daden.

 

Ik ben ervan overtuigd (en met me velen) dat een gedeelte van de "springers" helemaal niet vrijwillig springen.

Don't fuck with the Thai.

Link to comment
Share on other sites

Je staat er versteld van hoeveel farang van hun balkon "vallen".

Velen kunnen, nadat ze al hun geld hebben opgemaakt, eenvoudig weg niet terug naar hun bekrompen leventje in hun thuisland.

Emoties versterkt door drank leiden dan tot zo'n daden.

 

Zelfmoord? Ik geloof daar wel in, ik las in het verleden regelmatig Pattaya-newspapers online en kwam er toch vaak zelfdodingen tegen, met name in hotelkamers (ophangingen)..Ik denk dat er ook mannen van middelbare leeftijd zijn die wellicht al met depressieve klachten naar Pattaya zijn gekomen om daar helemaal los te gaan aan drank en meiden..Na een tijd zijn die depressieve klachten niet verdwenen of word lust voor liefde aangezien, die meiden "spelen" natuurlijk ook met je, er volgen "relatieproblemen" of "liefdesverdriet"..Ik weet niets van de achtergrond af maar dit is ook wat ik zo tussen de regels door lees.Als het echt zo is dat -wanneer het geld op en het visum verlopen is - de mannen het niet meer zien zitten terug te gaan is het erger dan ik dacht..

 

(btw: vandaag is het dus tweede kerstdag 2008, ik ben een newbie die nog nooit in Pattaya is geweest, als ik er vanaf januari 2009 een tijd heb doorgebracht kan ik me beter voorstellen wat het met je kan doen) :D

 

Ik ben ervan overtuigd (en met me velen) dat een gedeelte van de "springers" helemaal niet vrijwillig springen.

Don't fuck with the Thai.

Moord? Dat zou ook kunnen..Ik ga geen problemen aan met Thai, ik ben daar toerist en trek toch aan het kortste eind..hoe zo'n boedhistisch vredelievend volkje zo kan moorden.... :CatDance1:

Edited by e-disco
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

De meeste mensen die in Pattaya wonen op vakantie gaan , willen niet meer terug naar het bekrompen Nederland/ Belgie

drinken teveel , doen soms domme dingen .

En als het over geld gaat zijn de Thais denk ik het meest creatieve volk ter wereld in het afhandig maken hiervan van

de vaak naieve farang , en dan zit een " ongeluk " zomaar in een klein hoekje .

 

Krijg geen problemen met Thaise mannen , die knokken zich letterlijk dood als het moet , en zijn vaak zeer bedreven in

effectieve vechtmethoden .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Ik geloof niet echt in die zogenaamde zelfdodingen.heel veel mensen komen hier om in duistere omstandigheden.probeer zo vveel mogelijk problemen te vermijden,en drink je niet te pletter,blijf vooral van de shit af.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.