Jump to content
IGNORED

Reizen in stijl,.....of niet


travelhero

Recommended Posts

Mijn vraag hoe goedkoop/duur reizen jullie naar LOS?

En hoe vaak per jaar gaan jullie los in LOS?

Link to comment
Share on other sites

Ik vlieg één keer per jaar, meestal in het hoogseizoen naar Thailand, ik ben student en kan het hopelijk in de toekomst betalen om 2 keer te gaan.

Ik vlieg altijd via Dusseldorf, dat is voor mij het voordeligste.

Dit jaar ben ik kwijt, vertrek in Juli, Emirates met tussenstop, 855 euro.

Vorig jaar was ik kwijt, vertrek in begin Juni, LTU rechtstreeks, 750 euro. (net buiten hoogseizoen).

 

Ik reis dus in stijl, wel in een studentenstijl dan :Chokdee3: , prijs is voor mij het belangrijkste, tussenstops, slecht eten en rotstoelen niet.

Volgens het bureau waar ik boek waren de goedkoopste tickets voor de zomer nu al bijna weg.

 

Groetjes Cali.

Edited by Calibl
Link to comment
Share on other sites

Mijn volgende reis is van 10/1/2009 tot en met 28/2/2009 met Singapore airlines via Amsterdam met een tussenstop in Singapore (ongeveer 1100 euro toeristenklasse )

 

Ik verblijf samen met mijn Thaise vriendin in view talay 2 (ongeveer 850 euro)

 

Aangezien ik een vriendin heb wordt het wat goedkoper (nachtleven) wat ik echter wel compenseer door langer te gaan.

 

Ik ga echter wel maar 1x per jaar.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ga dit jaar met Air berlin vanaf dusseldorf. Fijn vliegveld, veel beter als schiphol. Ook goedkoper. Ticket Dus-Bkk plm 700 euro retour. Als je een air berlin kaart koopt voor 40 euro heb je allerlei voordelen. Meer bagage, extra sportuitrusting zonder limiet in kilo's

Link to comment
Share on other sites

Meestal via Dusseldorf, om bovengenoemde redenen. Ik wil een directe vlucht. Luxe aan boord minder belangrijk, ik neem een slaappil en word wel wakker als ik er ben :) .

Men want to fuck many women. Women want to fuck the best provider. Only in the paysex scene both goals are met.