Jump to content
IGNORED

veroordeelde pedofiel Pieter Ceulen (60) heeft deze week geprobeerd een job te bemachtigen in een schooltje in Cambodja.


david555

Recommended Posts

http://www.demorgen.be/binnenland/veroordeelde-pedofiel-solliciteert-in-cambodjaans-schooltje-bbf1bad3/

 

andere krant beetje meer commentaar

 

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-antwerpen/gezochte-pedofiel-solliciteert-in-cambodjaanse-school-a2637340/

 

 

De veroordeelde pedofiel Pieter Ceulen (60) heeft deze week geprobeerd een job te bemachtigen in een schooltje in Cambodja. Hij werd weggestuurd door een Belgische vrijwilliger, die niet wist wie Ceulen werkelijk was. Dat schrijft Het Laatste Nieuws.

 

 

 

"Kan ik hier lesgeven aan de kinderen?" Met die vraag stapte Ceulen een schooltje binnen in het Cambodjaanse Siem Reap. "Pas achteraf herkende ik hem op een Facebook-foto", vertelt de 55-jarige Belgische vrijwilliger die Ceulen wandelen stuurde.

Ceulen meldde zich in het Engels aan en vroeg of hij les mocht geven aan de jongste groepjes. "Ik vond zijn verhaal ontzettend verdacht. Ik stelde hem voor dat hij een andere leerkracht kon assisteren bij de oudste groep, maar daarover moest hij nog nadenken." Ceulen kwam uiteindelijk niet meer terug. De vrijwilliger verwittigde vervolgens onmiddellijk de naburige schooltjes via sociale media.

   Non native English writing poster, not using a spell checker !! 

Link to comment
Share on other sites

Die kan toch onmiddellijk gearresteerd worden??!!! Invloedrijke diplomaten familie met veel geld, waarom gaat interpol er niet achteraan? Ze weten toch waar hij zit.

Link to comment
Share on other sites

Die kan toch onmiddellijk gearresteerd worden??!!! Invloedrijke diplomaten familie met veel geld, waarom gaat interpol er niet achteraan? Ze weten toch waar hij zit. 

Je zegt het zelf , "diplomatenzoontje " ws. handig ander paspoortje zeker .... :Think1:

   Non native English writing poster, not using a spell checker !! 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.