Jump to content

Support our Sponsors >> Thai Friendly | Pattaya News | Pattaya Unplugged | Buy a drink for Soi 6 Girls | Thailand 24/7 Forum | TPN Property | La La Land bar | NEW PA website | Subscribe to The Pattaya News |Pattaya Investigations | Rage Fight Academy | Buy/Sell Businesses | Isaan Lawyers | Siam Business Brokers | Belts Of Mongering - Mongering Authority | Add your Text or Event here

IGNORED

Belgische toerist verdrinkt na boottocht in Thailand


siamsmile33

Recommended Posts

Belgische toerist verdrinkt na boottocht in Thailand

Een Belgische toerist (26) is in Thailand omgekomen toen hij uit een boot viel tijdens de oversteek van het eiland Koh Tao naar Koh Phangan, in de Golf van Thailand.

 

Het bootje had waarin de Belg zat had ongeveer dertig passagiers aan boord en was vertrokken vanaf het eiland Koh Tao. Dat kwam de afgelopen weken al slecht in het nieuws kwam door de brutale moord op twee Britse toeristen. Blijkbaar had de Belgische toerist geen zwemvest om, wat doorgaans verplicht is tijdens dit soort boottochten.

 

Ergens tussen Koh Tao en het iets grotere eiland Koh Phangan ging het mis. Volgens de plaatselijke politie maakte de 26-jarige man foto’s van de propeller, aan de achterzijde van de boot, toen hij plots voorover viel. De man werd bij aankomst aan land nog gereanimeerd door de hulpdiensten, maar zonder resultaat, zo schrijft het Thaise Phuket Wan Tourist News op zijn website.

 

De politie zal nu onderzoeken waarom de man niet meer kon gered worden en waarom hij geen reddingsvest droeg. Toeristen zijn normaal bij wet verplicht een reddingsvest te dragen bij boottochten.

post-14907-0-61164700-1412584449.png

post-14907-0-12649400-1412584453.png

Link to comment
Share on other sites

reanimatie aan land ???? iets te laat denk ik ! 

A good girl gives you happiness and a bad girl gives you experience both are essential in life so enjoy every girlfriend!

Link to comment
Share on other sites

reanimatie aan land ???? iets te laat denk ik ! 

 

Daar heb je wel een punt ja.. :WTF1:

Link to comment
Share on other sites

Belgische toerist verdrinkt na boottocht in Thailand

Een Belgische toerist (26) is in Thailand omgekomen toen hij uit een boot viel tijdens de oversteek van het eiland Koh Tao naar Koh Phangan, in de Golf van Thailand.

 

Het bootje had waarin de Belg zat had ongeveer dertig passagiers aan boord en was vertrokken vanaf het eiland Koh Tao. Dat kwam de afgelopen weken al slecht in het nieuws kwam door de brutale moord op twee Britse toeristen. Blijkbaar had de Belgische toerist geen zwemvest om, wat doorgaans verplicht is tijdens dit soort boottochten.

 

Ergens tussen Koh Tao en het iets grotere eiland Koh Phangan ging het mis. Volgens de plaatselijke politie maakte de 26-jarige man foto’s van de propeller, aan de achterzijde van de boot, toen hij plots voorover viel. De man werd bij aankomst aan land nog gereanimeerd door de hulpdiensten, maar zonder resultaat, zo schrijft het Thaise Phuket Wan Tourist News op zijn website.

 

De politie zal nu onderzoeken waarom de man niet meer kon gered worden en waarom hij geen reddingsvest droeg. Toeristen zijn normaal bij wet verplicht een reddingsvest te dragen bij boottochten.

 

Op de ferry’s naar Koh Larn heb ik nooit voldoende zwemvesten gezien.

their ≠ there ≠ they’re; theirs ≠ there’s; your ≠ you’re; its ≠ it’s; whose ≠ who’s;

bearback ≠ bareback; loose ≠ lose; too ≠ to; wander ≠ wonder; then ≠ than;

men ≠ man; women ≠ woman; know ≠ now ≠ no; quiet ≠ quite; site ≠ sight;

except ≠ accept; of ≠ 've; waist ≠ waste; sure ≠ shore; etc. (et cetera) ≠ ect.

Link to comment
Share on other sites

Denk niet dat dit een ferry is geweest, als er maar 30 personen aan boord waren en de boot een propeller heeft (die je kan zien).

Link to comment
Share on other sites

Op de ferry’s naar Koh Larn heb ik nooit voldoende zwemvesten gezien.

 

Mijn laatse trip naar Koh Larn, in juni/juli, had iedereen toch (verplicht) een reddingsvest aan.

Link to comment
Share on other sites

Mijn laatse trip naar Koh Larn, in juni/juli, had iedereen toch (verplicht) een reddingsvest aan.

Er was net voordien een boot gezonken, vandaar wellicht dat de veiligheidsnormen werden nageleefd

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Er was net voordien een boot gezonken, vandaar wellicht dat de veiligheidsnormen werden nageleefd

 

 

Dat was in november... toen was ik er ook. Maar dat valt misschien wel onder 'net daarvoor'. :)

 

Correctie: dat was in november 2013, niet maart 2014.

Link to comment
Share on other sites

Triest, vooral voor zijn familie  die zo'n treurig bericht te horen krijgen.

Link to comment
Share on other sites

Denk niet dat dit een ferry is geweest, als er maar 30 personen aan boord waren en de boot een propeller heeft (die je kan zien).

Hebben ferry’s dan geen propeller(s) ?

Zijn het dan zeilschepen of zo ?

their ≠ there ≠ they’re; theirs ≠ there’s; your ≠ you’re; its ≠ it’s; whose ≠ who’s;

bearback ≠ bareback; loose ≠ lose; too ≠ to; wander ≠ wonder; then ≠ than;

men ≠ man; women ≠ woman; know ≠ now ≠ no; quiet ≠ quite; site ≠ sight;

except ≠ accept; of ≠ 've; waist ≠ waste; sure ≠ shore; etc. (et cetera) ≠ ect.

Link to comment
Share on other sites

Hebben ferry’s dan geen propeller(s) ?

Zijn het dan zeilschepen of zo ?

 

Moet eerlijk zeggen dat ik nooit heb gekeken of een ferry een propeller heeft, maar neem aan dat het geen zeilschepen zijn en dat ze wel degelijk een propeller of een ander systeem hebben.

 

Door naar het artikel zelf te kijken ipv de tekst hier op het forum heb ik idd gezien dat ik deels fout, het was wel een ferry. Maar het is ook wel duidelijk dat het moeilijk is om een foto te kunnen maken van de propeller (mocht die aanwezig zijn) van de desbetreffende boot, of soortgelijk

15311382907_97e78f8a3c_b.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vreemde manier om aan je einde te komen en veel te jong . 

 

RIP . 

Link to comment
Share on other sites

Moet eerlijk zeggen dat ik nooit heb gekeken of een ferry een propeller heeft, maar neem aan dat het geen zeilschepen zijn en dat ze wel degelijk een propeller of een ander systeem hebben.

 

Door naar het artikel zelf te kijken ipv de tekst hier op het forum heb ik idd gezien dat ik deels fout, het was wel een ferry. Maar het is ook wel duidelijk dat het moeilijk is om een foto te kunnen maken van de propeller (mocht die aanwezig zijn) van de desbetreffende boot, of soortgelijk

15311382907_97e78f8a3c_b.jpg

Een rader(stoom)boot is het in ieder geval ook niet.

their ≠ there ≠ they’re; theirs ≠ there’s; your ≠ you’re; its ≠ it’s; whose ≠ who’s;

bearback ≠ bareback; loose ≠ lose; too ≠ to; wander ≠ wonder; then ≠ than;

men ≠ man; women ≠ woman; know ≠ now ≠ no; quiet ≠ quite; site ≠ sight;

except ≠ accept; of ≠ 've; waist ≠ waste; sure ≠ shore; etc. (et cetera) ≠ ect.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.