Jump to content

Support our Sponsors >> Thai Friendly | Luxury Pattaya Condo Rentals | Le Pub Soi Diamond | Dollhouse XXX | Pattaya News | Pattaya Bars | Pattaya Unplugged | The Night Wish Group | Dan About Thailand | NWG 2020 Charity Appeal | NEW PA website | Add your Text or Event here

...............

M'n eerste trip naar Pattaya komt steeds dichterbij :-) Tips?

Recommended Posts

...............

Ik vertrek over een week of 4 richting Thailand.  Ik ben 38 jaar en heb Thailand 1 maal eerder bezocht (2009).

Doel: Bangkok en Pattaya. Voor mij word 't mijn eerste bezoek aan Pattaya :wink: Ik heb 4-8 weken.

In de p4p-scene heb ik enkel ervaring in Bangkok (KSR, Sukhumvit Road/Nana/Soi Cowboi). Ik ontmoette een paar hagenezen in BKK en wat engelsen uit Londen en we vormen een groepje. Ik heb an sich dus niet zoveel moeite om mensen te ontmoeten, m'n engels is goed en ik heb geen moeite om een beetje slap te ouwehoeren of om een gesprek "op nivo" aan te gaan maar zie er toch wat tegenop om alleen in een Beerbar te zitten. Althans.... in het begin als ik m'n weg nog zal moeten vinden in Patts.

Kortom: nu het dichterbij komt merk ik dat 't toch een drempel is waar ik even overheen moet. Pattaya schijnt "overwhelming" te zijn.

Ik heb geen zin om voortdurend iemand om me heen te hebben (ik heb al eerder solo gereisd naar oa de US, Canada, Thailand en binnen Europa).

Wel lijkt het me leuk om eens een ander met dezelfde "hobbies" te ontmoeten. Ik ken verder NIEMAND met dezelfde hobby, in mijn omgeving in NL al helemaal niet: vrienden met jarenlange relaties, samenwonend en met kinderen hebben geen interesse in 't leven dat ik leid. En Anderom geld: 't leven dat zij leiden met vaste (sexuele) partner, kinderen en de sleur van alledag is voor mij de hel op aarde.

Over mezelf: heb geen relatie meer en loop al enkele jaren met de gedachte rond. M'n drive zijn de meiden, het weer, het eten. Op vakanties houd ik ervan te relaxen, mensen kijken, foto's/video's maken, lekker eten en ach, dagelijks een paar STs haha.

M'n interesses: (thaise) vrouwen, sex, reizen, voetbal. Ik ben geen grote drinker, trek m'n eigen plan (ik leef al aardig mai pen rai) en hoef niet perse alles uit te proberen). Met het "budget" dat ik heb wil ik het leuk hebben, ik heb niet de intentie om de 10 day millionaire uit te hangen al zie ik de verleidingen :wink:

Zou 't leuk vinden wat meer ervaren mensen te ontmoeten om gewoon eens te ouwehoeren over Thailand, ik reis alleen dus tips zijn welkom.

Ben je net als ik ook 'n "newbie" en hebbie zin eens af te spreken? Ook prima!

Mocht er niemand Pm'en of interesse hebben dan ga ik het Pattaya-avontuur alleen aan met in m'n rugzal alle info die ik tot dusver heb weten te vinden. Ik ben iig erg benieuwd naar hoe het in real life eraan toe gaat in Sin City :GoldenSmile1:

andy666

Ben je nog in Pattaya na 10 nov?

Sent from my iPhone using Tapatalk

fugazi

`Die drempel dat valt allemaal wel mee als je BKK al hebt gehad. Overwhelming, misschien ja qua massaliteit aan p4p, maar aan de andere kant is Pattaya veel relaxter dan BKK in bijna alle opzichten. Als je in BKK al snel "vrienden" hebt gemaakt, zal dat in Pattaya al helemaal geen probleem zijn. Ik ontmoet liever de mensen in levende lijve op dat moment dan dat ik afspreek via een forum o.i.d., je zult maar net met iemand afspreken die je bij nader inzien niet echt goed ligt, al zitten de meeste wel op 1 lijn natuurlijk met de interesse voor Thais vrouwelijk schoon. Geldt bij mij ook voor de dames btw,

...............

Ben je nog in Pattaya na 10 nov?

Ja, 99% kans dat ik er na 10 nov. nog ben :)

't Plan is om half oktober te vertrekken. Ik zal een paar dagen BKK aandoen en vervolgens met taxi of bus richting Pattaya reizen.

andy666

Op 14 nov is er een barcrawl die om 17u begint in the Pussy Club, je moet es afkomen, het is voor mij al telkens meegevallen .

...............

`Die drempel dat valt allemaal wel mee als je BKK al hebt gehad. Overwhelming, misschien ja qua massaliteit aan p4p, maar aan de andere kant is Pattaya veel relaxter dan BKK in bijna alle opzichten. Als je in BKK al snel "vrienden" hebt gemaakt, zal dat in Pattaya al helemaal geen probleem zijn. Ik ontmoet liever de mensen in levende lijve op dat moment dan dat ik afspreek via een forum o.i.d., je zult maar net met iemand afspreken die je bij nader inzien niet echt goed ligt, al zitten de meeste wel op 1 lijn natuurlijk met de interesse voor Thais vrouwelijk schoon. Geldt bij mij ook voor de dames btw,

In BKK ontmoette ik m'n "vrienden" (medereizigers) in kleine "hotels" in de KSR-area waar met name backpackers verbleven. Ik verbleef een aantal dagen in de KSR-area en nam overdag de tuktuk naar Sukhumvit om er shoppingmalls, NEP en Soi Cowboi aan te doen.

Op KSR kwam ik medereizigers tegen met wie ik 's avonds naar Nana toog. Eenmalig want de gasten met wie ik ging vonden het "wel leuk om eens mee te maken..." maar bezoeken aan tempels, de Grand Palace, de floating market, een gevangenis, de nachttrein naar Chiang Mai en olifantenritjes zijn natuurlijk minstens zo leuk...

Well, not for me.

Ik heb respect voor andere toeristen maar ik heb niets met (massale) toeristische trekpleisters (buiten de adult-scene uiteraard :GoldenSmile1: ).

Ik weet waarom ik naar Thailand reis en cultuur/natuur is niet de reden. Zon, zee, strand en veel sex? Yes.

Eenmaal geroken aan de Thaise p4p-scene betrok in een hotelletje in een zijstraat van Sukhumvit, net om de hoek bij NEP. Vanuit hier pikte ik freelancers op, bracht ze naar m'n hotel of liet me naar een ST-hotel brengen. Diezelfde vakantie vloog ik nog naar Koh Samui alwaar ik de kleine p4p-scene ontdekte.

Ik ben het met je eens als je schrijft dat je mensen liever in levenden lijve ontmoet dan via een forum want idd: 't kan dat je elkaar niet ligt. Daar heb je een punt. Ik ben wat dat betreft echter wel praktisch ingesteld; wanneer ik 1 op 1 zou afspreken zou ik zowiezo geen urenlange "barcrawl" plannen lol :WinkGrin1: maar gewoon tussendoor afspreken om een biertje te doen in een beerbar. Met een groep PA-members of Hollanders een barcrawl doen zoals Andy666 schrijft zou ik wel doen: als ik geen aanspraak heb of wanneer ik geen zin meer heb (bijv. omdat ik niet iemand ben die veel drinkt) zeg ik gedag en ga m'n eigen weg weer. Een ervaring rijker.

Zoals je schrijft: BMs hebben zowiezo 1 gedeelte interesse: Thaise meiden. Met die insteek zijn zoveel onderwerpen aan te snijden (de p4p-tips/adviezen, ervaringen, scams, hotels, reizen, eten, Thailand in het algemeen, ...). Door de gemeenschappelijke interesse voor Thaise vrouwen zullen de meesten inderdaad al snel op 1 lijn zitten. Ik denk dat dit gevoel enkel word versterkt door het feit dat de meesten deze interesse niet (kunnen/willen) delen met "thuis".

Ik kan niet voor een ander spreken maar als ik na een uurtje merk dat een ander mij om welke reden dan ook niet ligt dan zou ik dat gesprek netjes richting een eind kunnen brengen. Indien andersom dan neem ik aan dat een ander dit ook doet. Het is vakantie :D ik zou mijzelf niet tot dingen verplicht willen voelen waar ik geen zin in heb en andersom verlang ik dit niet van een ander natuurlijk.

Wellicht dat je gelijk hebt en dat die Pattaya-drempel zo genomen is. Dat Pattaya -wat je schrijft - in veel opzichten relaxter is dan Bangkok spreekt me iig al aan :WinkGrin1:

...............

Op 14 nov is er een barcrawl die om 17u begint in the pussy club, je moet es afkomen, het is voor mij al telkens meegevallen .

Bedankt voor de tip! Staat genoteerd, grote kans dat ik ff langs kom om te kijken wat er te doen is :WinkGrin1:

Lhasa

Altijd leuk, zo'n crawl.

Edited by Lhasa