Jump to content

Support our Sponsors >> Thai Friendly | Pattaya News | Pattaya Unplugged | Buy a drink for Soi 6 Girls | Thailand 24/7 Forum | TPN Property | La La Land bar | NEW PA website | Subscribe to The Pattaya News |Pattaya Investigations | Rage Fight Academy | Buy/Sell Businesses | Isaan Lawyers | Siam Business Brokers | Belts Of Mongering - Mongering Authority | Add your Text or Event here

IGNORED

Thailand is de 'Chinese varkens' spuugzat


andy666

Recommended Posts

http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Buitenland/article/detail/1855183/2014/04/16/Thailand-is-Chinese-varkens-spuugzat.dhtml

 

Thailand is Chinese 'varkens' spuugzat
Michel Maas − 16/04/14, 15u10
media_xl_6666007.jpg
© photo news.

Met miljoenen trekken de Chinezen naar de toeristische attracties in Thailand, als 'losgelaten varkens'. Vooral de universiteit van Chiang Mai heeft er genoeg van. Daar is de Chinese succesfilm 'Verdwaald in Thailand' opgenomen, een plek die elke Chinees móét bezoeken.

Thailand is altijd blij geweest met zijn toeristen, maar de nieuwste golf brengt volgens de Thai vooral ellende: de Chinezen. Waar zij zijn geweest ligt het vol met vuilnis, en glijd je uit over de rochels op de grond. En wat opvalt als ze weg zijn: hoe stil het is na het geschreeuw. Een (Chinese) schrijfster in Thailand heeft er al een populair boekje over geschreven, waarvan de titel het volksgevoel samenvat: 'Pigs on the loose'.

De universiteit van de noordelijke stad Chiang Mai heeft er genoeg van. De universiteit staat op het lijstje van plekken die elke Chinees in Thailand móét bezoeken. De campus van de universiteit figureert in de Chinese hitfilm 'Lost in Thailand', een film die twee jaar geleden in China alle bezoekersrecords heeft gebroken. Elke Chinees die nu Thailand bezoekt wil de plaats zien waar die film zich afspeelt.

Poepen in historische gracht
Per dag stromen vijfhonderd Chinezen de campus op. Ze veroorzaken om de haverklap ongelukken met hun gehuurde fietsen, brommers en auto's, omdat zij de verkeersregels niet kennen, en vooral: omdat zij aan de verkeerde kant van de weg rijden. Zij kopen universiteitsuniformen, laten zich daarin fotograferen, en zwerven over de campus waar zij het leven in klaslokalen, studiezalen en bibliotheken verstoren.

De woede in Chiang Mai was groot toen op het internet een foto verscheen van een volwassen Chinees die zat te poepen in een historische gracht.

Thailand ziet de Chinezen met steeds meer weerzin komen. En het worden er alleen maar meer. In 2011 waren het er 1,7 miljoen, in 2013 al 4 miljoen. Chinezen kopen onroerend goed, en openen hun eigen zaken in Chiang Mai, tot afgrijzen van de Thai.

Krassen in Luxor
Thailand is maar een van de bestemmingen. Dit jaar bezoeken 100 miljoen Chinezen een buitenland. De wereld heeft de eerste golven al gehad en weet inmiddels wat ze te wachten staat: in een van de wanden van de wereldberoemde tempel van Luxor in Egypte staat onuitwisbaar 'Ding Jinhao was here' gekrast.

In maart vergoelijkte professor Rome Chiranukrom van de Chiang Maise-universiteit het onaangepaste gedrag van de Chinezen nog door te opperen dat een 'cultuurschok' een normaal verschijnsel was. Thai die naar het buitenland gingen hadden daar ook last van, zei de professor, belast met 'internationale betrekkingen'.

Hek rond campus
Om de overlast te beteugelen ging de universiteit entree heffen en busritjes aanbieden. Het hielp geen zier.

De vriendelijkheid en het begrip zijn daarom amper een maand later helemaal voorbij. De universiteit heeft er genoeg van. Het hek rond de campus is op slot. Bezoekers mogen niet meer in groepen naar binnen, maar alleen nog één voor één. Zij moeten hun paspoort laten zien, en Chinezen worden in klaarstaande bussen gepropt die ze na een rondrit rechtstreeks naar de uitgang brengen.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kan me herrineren dat ik 20 jaar geleden er getuige van was toen een groep van 300 Chinezen werd losgelaten 

op een buffet in een restaurant in Bangkok . Dat beeld staat nog steeds op mijn netvlies gegriefd . Nog nooit

zoiets gezien . 

Binnen 10 minuten was het buffet leeg , lag de helft op de grond . Stoelen en tafels waren omver gelopen en

zaten 'de varkens' overvolle borden met hun handen naar binnen te schrokken . 

 

Daarna knal harde boeren en een hoop gerochel , werkelijk 'disgusting' . 

Link to comment
Share on other sites

In het Bolina hotel in Phnom Penh was er ook een groep Chinezen aanwezig, heb ze een tijdje gade geslagen, het was zoals in 'La Grande Boufe', het was er zoooo over 5555555

 

Ik vraag me af hoe ze zich gedragen met een meisje op hun kamer.....

 

 

Soit, that said, alle Chinezen zullen wel niet hetzelfde zijn.....

Link to comment
Share on other sites

Ik heb zelf geen negatieve ervaringen met groepen Chinezen, wel een positieve met een Chinese die net als ik solo reide en ik ontmoette op Koh Samui.

Link to comment
Share on other sites

Zoals gezegd... alle Chinezen zullen wel niet dezelfde zijn en mensen die alleen reizen zullen wel verschillen van de typische 'group tour travelers' waarvan ook maar de meest markante uit de groep opvallen.

Link to comment
Share on other sites

ik heb meegemaakt dat er ne chinees in de lift op de vloer spuugde langs mij. we stonden er maar met 2 in ook ! Schandalig !!!!

A good girl gives you happiness and a bad girl gives you experience both are essential in life so enjoy every girlfriend!

Link to comment
Share on other sites

Zoals gezegd... alle Chinezen zullen wel niet dezelfde zijn en mensen die alleen reizen zullen wel verschillen van de typische 'group tour travelers' waarvan ook maar de meest markante uit de groep opvallen.

 

Er is nu een groep Chinezen die gaan reizen omdat ze geld hebben die in feite compleet wereldvreemd zijn.

Er zullen een aantal jaren (een generatie?) overheen gaan eer ze in de ogen van de gemiddelde wereldburger normaal gedrag vertonen.

Ik had het vorige week ook op m'n vlucht terug naar Nederland. Zat tussen een tourgroep van een Chinees of 25. Verschrikkelijk wat een gedrag

die lui vertonen.

Link to comment
Share on other sites

Er is nu een groep Chinezen die gaan reizen omdat ze geld hebben die in feite compleet wereldvreemd zijn.

Er zullen een aantal jaren (een generatie?) overheen gaan eer ze in de ogen van de gemiddelde wereldburger normaal gedrag vertonen.

Ik had het vorige week ook op m'n vlucht terug naar Nederland. Zat tussen een tourgroep van een Chinees of 25. Verschrikkelijk wat een gedrag

die lui vertonen.

 

Dat heb ik met Russen...wereldvreemd, asociaal, arrogant, drankprobleem...Niet alle Russen zijn zo uiteraard, enkel de Russen die ik heb zien lopen :WinkGrin1:

Link to comment
Share on other sites

Aan de paspoortcontrole in Suvarnabhumi, die Chinese gids, roepen en tieren op zijn groep toeristen en wellicht nog uitschelden voor dommekloten ook hahahaha

 

De meesten waren ook wel oudere mensen, misschien de eerste keer in het buitenland met die gids als enige houvast, althans dat was de indruk die ik had.

Link to comment
Share on other sites

Ik moet stiekum steeds weer lachen als ik zo'n groep wereld vreemde

Aziaten tegen kom met voorop zo'n figuur met een vlaggetje . 

Link to comment
Share on other sites

Ik moet stiekum steeds weer lachen als ik zo'n groep wereld vreemde

Aziaten tegen kom met voorop zo'n figuur met een vlaggetje . 

 ben nog op de foto geweest met een paar van hun.

 

 

Look, and this is me with a fat Westeln sextoulist hahahaha

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cool. De Russies zijn eikelen, de Chinese zijn varken... perfekt voor de terugkeer van de Europeanen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.