Jump to content

Support our Sponsors >> Thai Friendly | Pattaya News | Pattaya Unplugged | Buy a drink for Soi 6 Girls | Thailand 24/7 Forum | TPN Property | La La Land bar | NEW PA website | Subscribe to The Pattaya News |Pattaya Investigations | Rage Fight Academy | Buy/Sell Businesses | Isaan Lawyers | Siam Business Brokers | Belts Of Mongering - Mongering Authority | Add your Text or Event here

IGNORED

Vliegen vanaf Schiphol? No way!


Loso4ever

Recommended Posts

Jammer dat directe vluchten zo duur zijn.

 

Emirates vliegt via Dubai.. En daar moet je vrij lang wachten..

 

Weet iemand of daar nog wat te doen valt op het vliegveld?.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Ik heb mazzel, ik vlieg naar Sydney en maak een 'tussenstop' in Thailand van 2 weken ^^

Tussenstops zijn gratis!

Holy jesus, Sole is going to hell.

Link to comment
Share on other sites

Die super lage prijzen vind je over het algemeen rond Mei , als het hier regentijd en laagseizoen is .

 

Gelukkig vlieg ik andersom , en ga in Mei 3 weken op " vakantie " in Nederland .

 

Vanaf A-dam heb ik rechtstreeks nog nooit voor minder dan 700 euro kunnen vliegen .

Dusseldorf inderdaad vanaf 500 euro rechtstreeks .

Uiteraard ligt het eraan waar in Nederland je woont of dit interessant genoeg voor je is .

Link to comment
Share on other sites

@ Mike R ,

 

enkele malen via Dubai gevlogen maar altijd lange wachttijden daar .

Weinig te doen en meestal enorm druk zodat je ook geen stoel o.i.d. ter beschikking hebt en maar

zoals de rest ergens op de vloer gaat liggen slapen . Ook de ongelukkige tijden zijn geen pre .

 

Ondanks dat de vliegtuigen vrijwel allemaal een persoonlijk entertainment systeem hebben , voor mij niet meer .

Link to comment
Share on other sites

Ik vlieg dit jaar voor het eerst met de emiraten en de daarbij behorende tussenstop op Dubai.

Een maat van mij heeft dit ook al eens gedaan en dat was hem goed bevallen.

Wij hebben een stop van 3 uur, dat is volgens mij nog wel te doen.

Mocht dit niet bevallen, dan ga ik de volgende keer weer een nonstop vlucht pakken.

Die elf uur achter elkaar vliegen is trouwens ook niet alles.

Gelukkig maakt de vakantie veel weer goed ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 8 months later...

Mmm.al een tijdje rustig in deze topic. Vliegen van Dussldorf met Air Berlin of Ethiad met korte stop.Stuk voordeliger als rechtstreeks vanaf Schiphol.Alleen aankomst en vertrektijden kkzijn niet zo gunstig. Nu kun je ook vanaf Schiphol met Finair via Helsinky (2 uurtjes wachten) heel voordelig zelfs in juli/augustus naar Bangkok vliegen.Heeft iemand ervaring met deze vlucht? zit er heel sterk over te denken om dit te doen.

Link to comment
Share on other sites

Ik betaal welke keer rond de 700 direct vlucht van schiphol. Kortere reistijd is mij wel een paar tientjes waard.

Posted Image
Link to comment
Share on other sites

Ik betaal welke keer rond de 700 direct vlucht van schiphol. Kortere reistijd is mij wel een paar tientjes waard.

 

Helemaal mee eens. Probleem is dat ik deze reis 4 tickets moet hebben dan worden een paar tientjes gauw een paar honderd euro.Ter vergelijking : 4 ( 2xvol, 1x70%,1xbabytarief) tickets China airlines in juli/augustus totaal 1862 euro. Met Finair met stop van 2 uurtjes in Helsinky 1261 euro.Voor dit verschil wil ik wel ff 2 uurtjes wachten.Kan ik weer wat extra Tigers en Singha's naar binne werken.

Link to comment
Share on other sites

Gaf ik in het vorige bericht aan 4 tickets waarvan 2x. vol tarief.Dit moet zijn 3 ticket waarvan 1 vol tarief.

Link to comment
Share on other sites

Mmm.al een tijdje rustig in deze topic. Vliegen van Dussldorf met Air Berlin of Ethiad met korte stop.Stuk voordeliger als rechtstreeks vanaf Schiphol.Alleen aankomst en vertrektijden kkzijn niet zo gunstig. Nu kun je ook vanaf Schiphol met Finair via Helsinky (2 uurtjes wachten) heel voordelig zelfs in juli/augustus naar Bangkok vliegen.Heeft iemand ervaring met deze vlucht? zit er heel sterk over te denken om dit te doen.

 

De laatste keren met Aeroflot gevlogen via Moskou , slechts 1,5 uur tussenstop . Positief verrast door de moderne vliegtuigen , verschillende met personal

entertainment . Prijs rond de 600 Euro vanaf A-dam .

Link to comment
Share on other sites

De laatste keren met Aeroflot gevlogen via Moskou , slechts 1,5 uur tussenstop . Positief verrast door de moderne vliegtuigen

or de

 

Kijk dat is eens nieuws waar ik wat aan heb. Tot op heden Had ik bij de naam Aeroflot het idee van 30 jaar oude kisten zonder APK.

Weer een optie erbij. Dank!

Link to comment
Share on other sites

De laatste keren met Aeroflot gevlogen via Moskou , slechts 1,5 uur tussenstop . Positief verrast door de moderne vliegtuigen , verschillende met personal

entertainment . Prijs rond de 600 Euro vanaf A-dam .

 

Ik ook, maar we hadden vertraging en hebben onze connectie gemist waardoor ik 24 uur moest wachten in Moskou, we werden naar een hotel gebracht waar de kamer enkel mochten verlaten om onder begeleiding te gaan eten.

 

Soit, in februari vlieg ik opnieuw met Aeroflot, ik zal wel geen 2x tegenslag hebben hoop ik. Ik heb 666 euro betaald vanuit BXL

Link to comment
Share on other sites

[quote

24 uur moest wachten in Moskou,

Dit is idd het gevaar van een tussenstop met overstap. Met Finair heen 2:10 tijd voor overstap, maar terug slechts 45 minuten in Helsinky. Een kleine vertraging bij de terugreis in Bangkok en je mist de vlucht naar Schiphol. Aankomst is normaal gesproken bij de terugreis rond 18:00 uur. Met een gemiste overstak kan dat wel eens heel laat in de avond gaan worden. Maar goed voor deze ticketprijzen moet je dat risico maar voor lief nemen.

Link to comment
Share on other sites

ik boek meestal erg laat, <1 maand. Dan wordt het verschil in prijs wel erg groot tussen direct en indirect danwel Schiphol vs Dusseldorf, of zelfs Frankfurt bij uitzondering. Op Schiphol kom je dan al vaak snel op €800 of meer, Zelfs enkele weken/dagen voor vertrek vind ik dan nog wel een etihad/emirates vlucht voor €600 vanaf Dusseldorf. Ik boek de vluchten ook altijd in Duitsland bij een reisburo dat altijd goedkoop op korte termijn wat kan regelen. Dubai en Abu Dabi zijn niet echt mijn favoriete luchthavens, maar de vliegtuigen zijn wel top. Vooral die A380.

 

Airberlin zal ik niet snel meer boeken.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

De laatste keren met Aeroflot gevlogen via Moskou , slechts 1,5 uur tussenstop . Positief verrast door de moderne vliegtuigen , verschillende met personal entertainment . Prijs rond de 600 Euro vanaf A-dam .

Ja, maar - Aeorflot. Hoe reist je met Aeorflot?

Link to comment
Share on other sites

Maar al met al Aeroflot dus wel een aanrader, vlieg meestal KLM of China Airlines sinds Air Berlin niet meer op Dusseldorf vliegt.

 

Het eten is niet altijd even goed maar voor rond de 600/650 Euro moet je niet zeuren .

Moderne vliegtuigen , vlotte check in , beenruimte ok , prijs kwaliteit zeker ok .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Wat mij opvalt, is dat China Airlines voor rechtstreekse vluchten bijna een uur langer onderweg is dan KLM en ongeveer EUR 20 duurder voor een retour.

 

Ik heb wel een retour in de andere richting nodig: BKK-AMS-BKK.

 

Heeft er iemand ervaring met de nieuwe vlucht op Zaventem (Brussel) van Thai Airways en met de nieuwe rechtstreekse treinverbinding van Zaventem naar Antwerpen ?

their ≠ there ≠ they’re; theirs ≠ there’s; your ≠ you’re; its ≠ it’s; whose ≠ who’s;

bearback ≠ bareback; loose ≠ lose; too ≠ to; wander ≠ wonder; then ≠ than;

men ≠ man; women ≠ woman; know ≠ now ≠ no; quiet ≠ quite; site ≠ sight;

except ≠ accept; of ≠ 've; waist ≠ waste; sure ≠ shore; etc. (et cetera) ≠ ect.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Normaal vlieg ik altijd direct met China Airlines maar door de verschrikkelijk hoge prijzen momenteel heb ik nu geboekt met Malaysian Airlines. moet hierdoor dus op kuala lumpur overstappen en heb hiervoor 2 uur, is dit een beetje makkelijk te doen? Bij malaysia heb ik een maand geleden geboekt voor 647.- tegenover 900 voor China Airlines, maar als alles dus goed gaat zit ik over 17 dagen weer lekker in de zon :)

Link to comment
Share on other sites

Normaal vlieg ik altijd direct met China Airlines maar door de verschrikkelijk hoge prijzen momenteel heb ik nu geboekt met Malaysian Airlines. moet hierdoor dus op kuala lumpur overstappen en heb hiervoor 2 uur, is dit een beetje makkelijk te doen? Bij malaysia heb ik een maand geleden geboekt voor 647.- tegenover 900 voor China Airlines, maar als alles dus goed gaat zit ik over 17 dagen weer lekker in de zon :)

 

Het is goed te doen . Nadeel is alleen je vliegt Bangkok voorbij en moet daarna weer 2 uur terug vliegen .

Aeroflot blijft voor mij nog steeds de beste keus als je niet te veel geld kwijt wilt zijn . Afstand vrijwel hetzelfde als rechtstreeks ,

gunstige vliegtijden , prima vliegtuigen .

Link to comment
Share on other sites

Het is goed te doen . Nadeel is alleen je vliegt Bangkok voorbij en moet daarna weer 2 uur terug vliegen .

Aeroflot blijft voor mij nog steeds de beste keus als je niet te veel geld kwijt wilt zijn . Afstand vrijwel hetzelfde als rechtstreeks ,

gunstige vliegtijden , prima vliegtuigen .

 

Goed te horen dus is dat misschien een optie voor de volgende keer als directe vluchten te duur zijn, voor nu is het inmiddels allemaal geboekt en zal dus met een big smile om een uur of 1 in de middag weer op mn vaste slaapplek in Pattaya aan komen :) Maar bedankt voor je reactie, dan zal ik aeroflot de volgende keer zeker meenemen in mijn overweging, had er altijd een dubieus gevoel bij.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

In KL moet je alleen goed oppassen dat je de tussenstop op 1 en hetzelfde vliegveld doorbrengt. 

Dus niet dat je aankomt op KLIAA en vervolgens doorvliegt naar BKK vanaf KL LCCT (da's de terminal waar bijvoorbeeld AirAsia gebruik van maakt). 

Het is onwaarschijnlijk, maar anders moet je zeker 30 minuten tellen voor de trip van de ene naar de andere airport. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.