Jump to content
IGNORED

Goedkope vliegtikets


Recommended Posts

reserven tot: 15/04/2010

Brussel Bangkok € 420

Amsterdam Bangkok € 505

Brussel Bangkok € 669

Brussel Bangkok € 669

Brussel Bangkok € 669

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hmm

 

ik ben aan het kijken voor mijn terugvlucht voor augustus te regelen (ik kan op Dusseldorf vliegn).

Nu zag ik helaas dat de prijzen echt aan de prijzige kant zijn die maand. Ik wil graag half augustus terug.

Is het beter om even nog af te wachten? Of zal de prijs oplopen?

Link to comment
Share on other sites

vlieg je vanaf dusseldorf of naar dusseldorf? je zegt terugvluch.....naar thailand neem ik aan

Emirates heeft tegenwoordig vaak goedkope vluchten, maar in augustus is het meestal duurder. Een retourtje van 650 is meestal te bemachtigen als je goed doorzoekt of eventueel meer geduld hebt.......

ff gekeken en voor 630 kun je al vertrekken. http://fly1.emirates.com/IBE/ResultByPrice.aspx

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik probeer nu al een tijdje een vlucht te vinden van BKK- Dusseldorf of AMS maar ticketprijzen komen gewoon niet onder de 700e voor 1 month valid ticket, heeft iemand nog tips?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

goedkope tickets kijk op: www.bmair.nl OF www.statravel.de OF www.easyvols.fr

Vaak ga je nergens goedkopere tickets zien of het moet toevallig een tijdelijke promotie zijn waar je per ongeluk bij terecht komt!

A good girl gives you happiness and a bad girl gives you experience both are essential in life so enjoy every girlfriend!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Afgelopen maand zijn een aantal Nederlandse vrienden van me overgekomen.

Die hebben via Mahan-Air gereisd op verschillende dagen. Schijnt goed geprijsd te zijn, en een overstap in Iran.

De een vond de overstap echt goed, de ander een heel stuk minder. De overstap was ongeveer 3 uur.

 

De website van Mahan schijnt niet echt geweldig te zijn, maar via een zekere De Vries reizen in Nederland kan je wel de tickets via hun boeken.

(Ik kan dit helaas niet verifiëren aangezien ik momenteel niet in Nederland zit.)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik ben altijd telui om dingen uit te zoekene dus vlieg gewoon met ebookers of cheaptickets wat daar het goedkoopste is zonder tussenstop.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ik probeer nu al een tijdje een vlucht te vinden van BKK- Dusseldorf of AMS maar ticketprijzen komen gewoon niet onder de 700e voor 1 month valid ticket, heeft iemand nog tips?

Probeer AirBerlin eens , hebben eerlijke prijs voor enkele vlucht = stteds juist de helft van een return , wel vanuit Duitse luchthaven vertrekken , indien ik geen Eva vlucht vind vlieg ik met hen steeds

   Non native English writing poster, not using a spell checker !! 

Link to comment
Share on other sites

excues voor late reactie, heb inmiddels al ticket geboekt via air berlin, bkk dusseldorf, was 4 weken geleden aanbieding, vlieg voor 525e return weer return naar BKK ;)

Link to comment
Share on other sites

excues voor late reactie, heb inmiddels al ticket geboekt via air berlin, bkk dusseldorf, was 4 weken geleden aanbieding, vlieg voor 525e return weer return naar BKK ;)

goede vlucht gewenst, airline is budget , maar prima voor de prijs , ik gebruik alleen voor als ik een enkele vlucht nodig heb , halve prijs van retour, bij andere airlines soms 80% tot zelfs méér dan retour Finair o.a.!

Normaal probeer ik Eva aanbiedingen , daar BKK berlijn laat aankomt en dan moet ik wachten tot 6 uur smorgends om naar Brussel te vliegen . eva > amsterdam > treintje Antwerpen !

Ik verblijf in TH quasi permanent daarom dat ik die enkele vlucht gebruik om mijn vertrekplaats te switchen

Amuseer je

   Non native English writing poster, not using a spell checker !! 

Link to comment
Share on other sites

goede vlucht gewenst, airline is budget , maar prima voor de prijs , ik gebruik alleen voor als ik een enkele vlucht nodig heb , halve prijs van retour, bij andere airlines soms 80% tot zelfs méér dan retour Finair o.a.!

Normaal probeer ik Eva aanbiedingen , daar BKK berlijn laat aankomt en dan moet ik wachten tot 6 uur smorgends om naar Brussel te vliegen . eva > amsterdam > treintje Antwerpen !

Ik verblijf in TH quasi permanent daarom dat ik die enkele vlucht gebruik om mijn vertrekplaats te switchen

Amuseer je

ik ga 2 keer per jaar terug naar NL voor vakantie, nu 6 maaden visum halen bij ambassade en dan volgende keer met k-dag weer eens kijken :) NS Hispeed is goed te doen, comfortabele trein en niet veel overstappen, zal volgende keer eens die enkele tickets bekijken maar ga meestal maar voor 3 weken max

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

De iraanse maatschappij Mahan air is wel een aanrader, ze vliegen vanaf dusseldorf...ook lekker eten in de vliegtuig en vriendelijk persooneel

I love women!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Afgelopen maand zijn een aantal Nederlandse vrienden van me overgekomen.

Die hebben via Mahan-Air gereisd op verschillende dagen. Schijnt goed geprijsd te zijn, en een overstap in Iran.

De een vond de overstap echt goed, de ander een heel stuk minder. De overstap was ongeveer 3 uur.

 

De website van Mahan schijnt niet echt geweldig te zijn, maar via een zekere De Vries reizen in Nederland kan je wel de tickets via hun boeken.

(Ik kan dit helaas niet verifiëren aangezien ik momenteel niet in Nederland zit.)

 

Devriesreizen is failliet sinds een maand!

A good girl gives you happiness and a bad girl gives you experience both are essential in life so enjoy every girlfriend!

Link to comment
Share on other sites

Bekijk ook eens wanneer ik de post gemaakt heb, beste mede-limburger, maar dan van Belgische komaf...

 

als je me wil corrigeren, doe het dan goed :)

Edited by TMTI
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Afgelopen week gevlogen met Aeroflot via Moskou , 593 euro retour .

Heenweg 1 uur overstap in Moskou en retour 1,5 uur .

 

Boven verwachting , Vlucht BKK naar Moskou en retour luxe airbus met voldoende

beenruimte en persoonlijk entertainment systeem met goede films , enz .

Vlotte incheck en overstap procedure , goed eten en vriendelijk personeel .

 

Absoluut een aanrader en beduidend beter dan wat de KLM ( half cargo half passagiers )

of China airlines middels een rechtstreeks vlucht bieden voor ca 300 euro meer .

 

Enig nadeeltje is de overstap in Moskou maar dit gaat vlot en de wachttijd is te overzien .

Wat afstand betreft is het aantal mijlen vrijwel hetzelfde als een rechtstreekse vlucht .

Link to comment
Share on other sites

Bekijk ook eens wanneer ik de post gemaakt heb, beste mede-limburger, maar dan van Belgische komaf...

 

als je me wil corrigeren, doe het dan goed :)

 

Deze post was helemaal niet als verwijt naar jou toe bedoeld, maar meer als een informatieve mededeling voor iedereen! :High5:

Edited by themosch

A good girl gives you happiness and a bad girl gives you experience both are essential in life so enjoy every girlfriend!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • COVID-19

    Any posts or topics which the moderation team deems to be rumours/speculatiom, conspiracy theory, scaremongering, deliberately misleading or has been posted to deliberately distort information will be removed - as will BMs repeatedly doing so. Existing rules also apply.

  • Advertise on Pattaya Addicts
  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.